User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: orta sınıf dizel (otm.) hb'ler

  1. #20

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/Adana01
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Lightbulb

    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burda soyleyebilecegim tek sey var.. VW 'nin motoru daha yeni ve kendini ispatlamadi.
    F/F/S degerlendirmesinde Auris bir adim onde gibi..
    yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı Swift Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hyundai 115hp dizel oto.

    yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    auris benim acımdan kesinlikle..
    yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    megane coupe olacaksa düşünmeden alırım onun dısında auirisin tipini sevmesemde toyotadan gayet memnunum kafan rahat olur ama mmt tercih etmezdim.
    yorumunuz için teşekkürler. multi mode u neden beğenmediniz?
    Alıntı sellmann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane Hb in otomatik versiyonu yok. Manuel düşünüyorsanız premium paketli tavanlı ve xenonlu versiyonu tavsiye ederim güzel araç.
    güzel tavsiye. yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    astra 1.3 cdti easytronic
    yeni astra yakında çıkacak galiba. gerçekten çok şık bir araba gibi görünüyor resimlerinden. yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunlar orta sınıf değil. kompakt sınıf.

    fiyat fayda sorunsuzluk kriterlerinde auris kesinlikle önde. diğerlerini düşünme bile özellikle vw maliyetli.
    yorumunuz için teşekkürler.

    Alıntı Mehmet Opc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben senin yerinde olsa Düşünmedem Ford Focus Tdi titanyum modelini alırdım veya
    Fiat Bravo Multijet sport+still paket çok hoşuma gitti ondanda alabilirsin
    yorumun için teşekkürler. seçeneklere alınabilir arabalar.
    Alıntı mertacar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o sınıfta aurisi seçerdim, duzgun kullanımda sorun cıkaracagınıda dusunmuyorum..
    yorumunuz için teşekkürler.

    Alıntı berkanokan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    astra
    308 otomatik dizel
    c4 ün otosuda vardır heralde emin degilim
    yorumunuz için teşekkürler.

    Alıntı gfb01 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    müdür para war huzur war aurris dedım ben
    yorumun için teşekkürler.
    Alıntı MeJo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence kesinlikle golf. tip konfor kalite motor fayda aklına ne gelirse.. belki dierlerinden daha pahalı olabilir ama vw grubu dizel motorlarında kendisini hep ispatladı..
    yorumunuz için teşekkürler. golf güzel araba ama içlerinde en pahalısı neredeyse en az donanımlısı gibi görünüyor.

    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    açıkcası ben pek bişey ıspatladığını düşünmüyorum ses hususunda evet 100 mt den geldiği anlaşılıyordu AmaTR deki mazot kalitesine bakmaksızın riskalıpdizelleri getirttiler bu acıdan cesur diyebiliriz ortada bir ispat varsa psa grubunun dizelleridir bence. umarım toyota 1.6 d4d getırırde gerçek anlamda ağırlığını koyar. hem perf hem sessizlik hem sorunsuzluk açısından
    1.6 d4d güzel birşey olur
    Alıntı orhansah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mmt vitesli hiçbir toyotaya bir daha asla para vermem
    multi mode un beğenmediğiniz özelliklerini öğrenebilir miyim? yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı godfather Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dizel otomatik ben önermem illa ekonomi isteniyorsa benzinli otomatik alınıp lpg ile devam edilebilir
    açıkcası lpg den korkuyorum ve ailecek sevmiyoruz.yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı gt-r07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    308 comfort 1.6 hdi auto-6r derim ben.motor kendini ispatlamış bi motor.ford grubuda kullanıo.en baz modeli comfortta bile esp,asr ve hill holder standart.şanzıman 6 ileri ve gayet ekonomik bi araç.performansıda başarılı.110 hp,240 nm(overboost özelliğiyle beraber tork 260 nm)
    güzel bir seçenek. yorumunuz için teşekkürler.
    Alıntı godfather Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vw dizel konusunda özellikle küçük hacimli dizellerde henüz bişey ispatlayamadı rakipleri common rail yüksek basınç teknolojisi kullanırken hala eski nesil dizel üretmeye devam ediyor hem ekonomik değil hemde yüksek hacimli motorların vergi dezavantajı vardı.
    Şimdi küçük hacimlilerde 1.6 dizellerde yeni teknoloji kullanmaya başladı ama elde ettiği güç rakiplerinin çok gerisinde
    Sorunsuzluk meselesine bakarsak eski nesillerde 100-150 k dan sonra turbo ve pompa arızası verme olasılığı çok yüksek kullandığımız iki ticari wv caddy inanmassın belki doblo multijet kadar sorunsuz olmayı başaramadılar
    Şimdi 2.0 tdı ve yüksek hacimli vw dizellerden bahsedebilirsin belki ama onlarada malesef herkes ulaşamıyor çok pahalılar
    Servis ve yedek parça konusuna ise hiç girmiyorum sadece çok pahalı olduğunu söylemekle yetineceğim
    Konfor konusunda dizelleri çok sesli çalışıyor 2.0tdı passatla gezerken motorda traktör sesi hiç çekici gelmiyor
    pek arabanın sesli yada sessiz olmasını önemsemiyoruz.

    Alıntı CeMy1907 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede.ayrıca sınıfının en az tuketenı ve en performanslılarından.corolla asla tawsıye etmem araba yerınden kalkmıyor.
    yorumunuz için teşekkürler.

  2. #21
    BlackEmperor
    Misafir
    multi modu beğenemememin sebebi vites geçişlerinin çok sarsıntılı oluşu bunu kullanıcılardan duydum otomatikleştirilmiş bi manule şanzuman ben test etmedim ama kullananlar sıkıntı yaşıyor. en onemliside bayırda aracı gerı kaydırması ve vites atmada sıkıtı yaşaması yük altında ama yenı corolla benzınlılerde tam otomatik şanzuman geldi. dizelde suan yok diye biliyorum.

  3. #22

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/Adana01
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    multi modu beğenemememin sebebi vites geçişlerinin çok sarsıntılı oluşu bunu kullanıcılardan duydum otomatikleştirilmiş bi manule şanzuman ben test etmedim ama kullananlar sıkıntı yaşıyor. en onemliside bayırda aracı gerı kaydırması ve vites atmada sıkıtı yaşaması yük altında ama yenı corolla benzınlılerde tam otomatik şanzuman geldi. dizelde suan yok diye biliyorum.
    dışarıdan fena değil gibi gözüküyor. üst devirlere kadar zorlanmayacak, sakin kullanılacak.
    arkadaşlar araçlarda özellikle otomatik vites olmasının nedeni bayan da rahatlıkla sürebilsin diye(bayanlar nedense otomatik viteste kendilerini daha güvende hissediyorlar gibi.Ben de bunu anlamış değilim). otomatik vites araçlarla neredeyse hiç karşılaşmadım. bu konuda çok bilgisizim.

  4. #23
    R_Kaptan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    48
    Şehir
    Tr
    Mesaj
    445
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hyundaı i30 crdi diorum,kullandım donanım olsun,yakıt olsun,hp olsun alınacak bu segmentteki tek araç..

  5. #24
    gambit49 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara cayyolu
    Mesaj
    1.489
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    megane sport ise ilk sirada sonra auris enson golf

  6. #25

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/Adana01
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yükselen benzin fiyatlarıyla cazibesini arttıran hb dizeller.

  7. #26
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf VI 1.6 tdi 90hp (dsg) trendline
    auris 1.4 d4d 90 hp (m/m) comfort extra
    ikisi bence arasında karar verilecek otomobiller ...

    ikiside olur ikiside alınır geri kalanı alıcak kişinin baktığında hangisinin hoşuna gidiceği ile alakalıdır ...
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  8. #27
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf 1.6 tdi 90hp alırdım. İkinci tercihim de Auris d4d olurdu.

  9. #28
    Silverbullet
    Misafir
    Toyota derim bende.

  10. #29

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf birinci gelir.daha ötekiler gitsin adam gibi otomatik şanzıman koysunlar.hepsi otomatikleştirilmiş manueldir.yarı otomatik diye geçer.rampada vs geri kaçarlar ve çabuk sorun çıkartırlar.golfün şanzımanını tartışmaya gerek duymuyorum.vw in bi ispat yapmasına gerek yok zaten dizel konusunda.1.9 litre 105bg -250 nm torka sahip motoru vergiden dolayı 1.6 litreye indirmişler.bende bu tip araç alıyordum.citroen c4 te karar verdik o da yarı otomatikti.aracı aldık aynı gün babam caydı almadı.iyi ki de almamış.bu sınıfta hem dizel+hemde adam gibi otomatiği olan tek seçenek golf heralde.
    golfe paran yetmiyorsa auris yerine 308 düşünebilirsin.2 si de yarı otomatik sonuçta.

  11. #30

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    51
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    DSG bambaşka bir sanzıman ancak 90hp trendline golf güçsüz ve bomboş bir araba. (buarada benim bildigim 105 hp ile dsg alınıyor fiyati 49.900)

    Performans açısından Bravo dusunulebilir (105hp/290nm ve 120hp/300nm) ancak bravoda da robotik sanzıman var easytronic gibi bu tarz otomatik sanzımanlar çok sinir bozucu olabiliyor. Bravonun en dolusu + otomatik + 120hp dizel 47.000tl Golfun highline ile comfortline arasına denk geliyor.

    Manuel alma durumunuz olursa golfu direk seçeneklerden eleyin derim.

  12. #31
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı s7158 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Burda soyleyebilecegim tek sey var.. VW 'nin motoru daha yeni ve kendini ispatlamadi.
    F/F/S degerlendirmesinde Auris bir adim onde gibi..
    Hacimden farklı bir yenilik geldi mi o motora? Eğer gelmediyse kanıtlanacak başka birşey yapabileceklerini sanmıyorum.
    Alıntı BarKing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski arabacilardan kim kaldi, Vaktinde saatimi satsam vtec aliodum, Simdi satsam sifir iki type r alirim

  13. #32
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bana göre Toyota'nın 1.4 dizeli şu anda sınıfında en "rafine" motora sahip. En azından fiat-opel'in 1.3 dizeline tercih ederim.

    Ama o yarı-otomatik şanzıman yok mu, al parçala arabayı.

  14. #33
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    auriste cok tipsiz bence mantik ararsan auriste biraz gonlun olsun tipide guzel olsun dersen golf,308,i30 u tercihlerine katmalisin .bende bu sinifta arac secimi periyodundayim ve baya zorlaniyorum rekabet cok siki hepsi birbirine yakin,biraz istegininde on planda olmasi lazim.

  15. #34
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı redbaron Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    auriste cok tipsiz bence mantik ararsan auriste biraz gonlun olsun tipide guzel olsun dersen golf,308,i30 u tercihlerine katmalisin .bende bu sinifta arac secimi periyodundayim ve baya zorlaniyorum rekabet cok siki hepsi birbirine yakin,biraz istegininde on planda olmasi lazim.
    auris makyaj geçirdi, bu ay sonunda satışta, hatta bazı plazalar şuandada satıyor.bi arkadaşım aldı denizliden, fotoları;






    1.4 D4D 90 hp 205nm , 6 ileri manuel yada otomatikleştirilmiş manuel şanzıman (mmt) ile satılıyor. mmt lerinde yazılımsal gelişmesi sonucu biraz dha hızlandı ve sarsıntısızlaştırıldı vites geçişleri bu arada.

  16. #35
    redbaron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul&bursa
    Mesaj
    2.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı lewo_rolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    auris makyaj geçirdi, bu ay sonunda satışta, hatta bazı plazalar şuandada satıyor.bi arkadaşım aldı denizliden, fotoları;






    1.4 D4D 90 hp 205nm , 6 ileri manuel yada otomatikleştirilmiş manuel şanzıman (mmt) ile satılıyor. mmt lerinde yazılımsal gelişmesi sonucu biraz dha hızlandı ve sarsıntısızlaştırıldı vites geçişleri bu arada.
    hala tipsiz bence. on farlariyla direksiyon iyi olmus gerisini at .mmt ins iyi olmustur yoksa bu da asm ye benzicek uretimden kaldirilcak

  17. #36
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı BlackEmperor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    multi modu beğenemememin sebebi vites geçişlerinin çok sarsıntılı oluşu bunu kullanıcılardan duydum otomatikleştirilmiş bi manule şanzuman ben test etmedim ama kullananlar sıkıntı yaşıyor. en onemliside bayırda aracı gerı kaydırması ve vites atmada sıkıtı yaşaması yük altında ama yenı corolla benzınlılerde tam otomatik şanzuman geldi. dizelde suan yok diye biliyorum.
    bu arada hamsicim, 1.6 mmt auris var istda arkadaşımda gayet kullanışlı, vites değiştirirken hafif ayak gazdan çekilirse gayet sarsıntısız ve henüz kaydıramadık yokuşta

  18. #37
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben golf tercih etmem Wv her yönüyle pahalı ve beni çeken hiç bi yönü özelliği yok
    toyotadan da fren probleminden sonra iyice soğudum
    opel corsa dicektim ama ondanda soğudum geçen eniştenin babasının corsası durup dururken yandı kronik sorunmuş tr de 600e yakın corsa yanmış

    ben meganımdan memnunum tavsiye ederim şimdiye kdr bi sorun cıkarmadı bana

  19. #38
    Tuning055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Samsun
    Mesaj
    969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benım sıralamam golf megane auris bence..
    Alıntı matthardy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi konuyu 1 yıl önce sen acmısssın simdi geçmiş olsun diyosun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •