Bence ikisi de aynı araçlar. Biri Ford, biri Toyota. Sadece japonlar aracını populer etmeyi daha iyi başarmışlar.
Ae'yi çok severim ama Escort'u ae'ye tercih ederim.
Bence ikisi de aynı araçlar. Biri Ford, biri Toyota. Sadece japonlar aracını populer etmeyi daha iyi başarmışlar.
Ae'yi çok severim ama Escort'u ae'ye tercih ederim.
916 V6 Turbo
ae 86 dunyaca bılındık bır arac ford da fena deyıl hatta oktay kan da draglara gırıyorduu guzelde gıdıyorduu![]()
cok merak edıyorum ve soruyorum ?
sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?
tuned by : gürsel canpolat (16ec813)
Ae86 denince akla drift geliyor dünya genelinde genellikle mk2 leri drag icin hazırlıyorlar ama şu bir gercek ki iyi hazırlanmıs pinto motorlu lsd li bir mk2 en az ae86 kadar iyi kayabilir![]()
ae86 drift için
mk1 veya mk2 escort ise ralli için akla gelir hep...
bence bu iş , japonların drift sporunu yaratmış olmalarından , ingilizlerin de ralli sporunun emekçilerinden olmasından dolayı bu şekilde algılanıyor...
her ikisi de önden motor-arkadan iter ve hafif kasalar...
her ikisinin de motorları benzer karakterde...
dolayısı ile ikisi arasında karar verebilmek "daha iyi kayıyor" diyebilmek bence tamamen kişisel algı ve zevk meselesi...
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
ikisi de çok benzer yapıdalar ama corolla daha yeni ve biraz daha gelişmiş.
motor olarak da bda mk1 mk2 twin cam(lotus 8v hariç) ile 4a ge 16v ler aynı tasarıma sahip büyük oranda.
60 ve 70 lerde escort rs1600-1800-2000 ralli rallikros ve pist yarışlarında oldukça populer ve başarılı idi. 80 lere kadar grup b dönemine kadar kullanıldılar hala da hazırlanıp kullanıyolar.
sonrasında zaten özellikle ingiliz takımları corollaları hazırlamakta güçlük çekmediler çünkü motor süspansiyon geometrisi süspansiyon tasarımı motor yerleşimine aşinaydılar benzerlik sayesinde. bence çok tadilatlı olmayan grupları gözönüne alırsak corolla pistte daha başarılı. ralii ve rallikrosta ise mk2 ler gelmiş geçmiş en iyi araçlardan biri kabul edilir.
mk2 hazırlamak daha ucuz. tek kapı bi tane alıp taunus motorunu koyarsanız yeter de artar bir de yarış parçaları olarak sonsuz seçenekleri var paraya kıyıp muazzam bir makina da çıkabilir. yanlaması ve dengesi ile ünlü bir araba bu yüzden populerliği bu kadar arttı.
atkinson block mk2 sürüyor:
http://www.youtube.com/watch?v=bQgmdHzqtqA
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
konuyla biraz alakasız ama nfs shiftte stock ae86 nın torku 500 civarı bişey yazıyor saçma geldi bana orjinalde torku nedir bu ae86 ların ?
Ae-86'yı doğru şekilde yaptıgında sadece drift değil gayet iyi bir yol tutuşu var pist yarışlarında çok kullanılan bir araç.
ben kesinlikle rs 2000 derim rallici ali bilmişin arabasını gördükten sonra dahada keyif veriyor rs2000
ARZUM DESIGN TUNING STORE
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)