User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
110 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 gti VS 330 ci smg

  1. #20
    alpergti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    106 istediği kadar kendi top speed ini yapsın

    Eğer 3.30 sağlam bir 3.30 ise 3 ün ortalarına doğru alır yürür

    Vtecler olmadı fantezi hesabı 3.30'a mı sarıyorsunuz anlamadım yoksa dostça bir mücadele mi ?
    dostum kardeşçe mücadele 330 abimin aracı fantazi felan yok

  2. #21
    alpergti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    706
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 de 60 ta basıldı 200 e kadar 4 boy önde oluyorum sonra füze gibi geçip gidiyor.

  3. #22
    Almanci Tane-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Denizli - Pfullingen
    Mesaj
    1.168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    always AT by AT

  4. #23
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stockta arkadaşlara katılıyorum fakat dereceli + chıp +kısa +fılltre +egzos kombınasyonu 106 da yaklaşık 160-165 hp seviyelerini veriyor.

    3.30 bindim,kullandım ve bu özelliklerde bir 106 yada baya binmişliğim var İzmir'den bir arkadaşımın eski aracıydı.Sonuç ne olur derseniz 106 gti kısa şanzımanında etkisi ile başta hafifliğiyle öne geçer ve 3.30 arkasından takip eder.Tam tahmin yürütememekle beraber o anki araçların kondisyonu,yol durumu ve pilotaj sonucunda tahminimce 4ün sonlarına doğru 3.30 un yakalayacağı.Bir gerçek varki zaten 106 hiç birşekilde top speed de yürüyebilen bir araç değil kaldıki kısa deniyor.Çok büyük ihtimal son dişli oranı ile oynanıcaktır çoğu 106 cının yaptığı gibi.Berlingo ayna mahrutisi takılıyor sanırım tam emin değilim fakat bu şekilde olması lazım.

    derecelı,kısa,chıp,filtre,egsoz 165 hp he... filtre takıp 7 hp alan 106 lar mı bunlar..

  5. #24
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Buna yakın bir set up ile ekstradan üst kapak taşlaması ve headers olan 106 gti dan 172 hp aldık

    Her araç bir değildir elbette ama yüksek değerlerde bir dereceli ve chip in zaten 106 ya yapıcaklarını az çok tahmin ediyorsundur

  6. #25
    tender06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    69
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    342
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısa ne kadar kısa önemli olan o birincisi

    ikincisi eğer 2 de 2500 devirlerden yaparsanız 3 ün sonları 4 ün başlarına kadar gtı önde olur

  7. #26
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buna yakın bir set up ile ekstradan üst kapak taşlaması ve headers olan 106 gti dan 172 hp aldık

    Her araç bir değildir elbette ama yüksek değerlerde bir dereceli ve chip in zaten 106 ya yapıcaklarını az çok tahmin ediyorsundur
    Bende anlamadım bu olayı biraz açıklarmısın Çağrı? Gti dediğimiz otomobil hafifliğiyle yürüyor. Olay Gti'a çamur atmak değil ama Chiple 15, dereceliyle 17, Egzozla 10 Filtreyle 5hp gibi hayali güçler alsan anca 165hp eder 118 hp bi motor. Kısa'nında aktarmayla alakası var beygir gücüne katkısı olurda benmi bilmiyorum? Bu nasıl setup? Millet atmosferikten yarım beygir daha alabilmek için bi yerlerini yırtıyo sen direk 47hp aldın.

  8. #27
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Buna yakın bir set up ile ekstradan üst kapak taşlaması ve headers olan 106 gti dan 172 hp aldık

    Her araç bir değildir elbette ama yüksek değerlerde bir dereceli ve chip in zaten 106 ya yapıcaklarını az çok tahmin ediyorsundur
    172 iyimiş Çağrı la

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbool
    Mesaj
    5.635
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106:kısa,chip,280/270 egzantirik,filtre,egsoz lu gti ayarı güzelse ve yürürü düzgünse 3.30 ci ye hiç şans vermiyorum gti top speedine kadar
    Dr.ECU

  10. #29

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cagrının bahsettıgı arabada pıstonda var vs vs bu arada pt52 fılan.. cok sasırılıcak bişiy deıl..
    konu oda deıl 330 otomatıkle manuel ve smg cok farkedıor bılgınıze, ve yollard a gordugumuzun %95 ı otodur gıtmez manuellerı ve smglerı ıyı gıder..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  11. #30
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hee o zaman tamamda filtre chip egzoz dereceliyle 165 garip gelmişti Mavi 106'mı bu sanırım plakası hel 01'di?

  12. #31
    sinan-s - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Bostancı/Suadiye/Etiler
    Mesaj
    6.313
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 alır belli bir yere kadar..
    2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
    2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
    ]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
    1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
    2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)

  13. #32
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende anlamadım bu olayı biraz açıklarmısın Çağrı? Gti dediğimiz otomobil hafifliğiyle yürüyor. Olay Gti'a çamur atmak değil ama Chiple 15, dereceliyle 17, Egzozla 10 Filtreyle 5hp gibi hayali güçler alsan anca 165hp eder 118 hp bi motor. Kısa'nında aktarmayla alakası var beygir gücüne katkısı olurda benmi bilmiyorum? Bu nasıl setup? Millet atmosferikten yarım beygir daha alabilmek için bi yerlerini yırtıyo sen direk 47hp aldın.
    Alican daha önceki mesajlarda yazdığım gibi pt52 tarzında yüksek profilde dereceli egzantrik ile zaten gerçekten iyi güçler alabiliyorsun.Cai + iyi bir egzos sistemi ile aracı rahatlattığın vakit bunu birde headers ile desteklersen yazılımda bu konfigürasyona göre yazılacağından zaten stock a göre alcağından çok daha fazlasını alırsın

    Örneklerini geçen sene iki arkadaşımın aracında da dyno verileri dahil olmak üzere gördük.

    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cagrının bahsettıgı arabada pıstonda var vs vs bu arada pt52 fılan.. cok sasırılıcak bişiy deıl..
    konu oda deıl 330 otomatıkle manuel ve smg cok farkedıor bılgınıze, ve yollard a gordugumuzun %95 ı otodur gıtmez manuellerı ve smglerı ıyı gıder..
    Seko ayrıcxa 172 lik araç ile arada sadece piston farkı vardı diye biliyorum ama zaten atmosferikte daha fazla yapabileceğin birşey yok..

    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    172 iyimiş Çağrı la

  14. #33
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Can_t Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hee o zaman tamamda filtre chip egzoz dereceliyle 165 garip gelmişti Mavi 106'mı bu sanırım plakası hel 01'di?
    Evet doğrudur şu anki plakası HEL 01 olmalı eski plakası AN dı sınıf arkadaşımın aracıydı ama serkanın bahsettiği araç o değil oda okuldan arkadaşım o ayrıda mavi olanda piston yoktu...

  15. #34
    y@sin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.162
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    106 gittiği yere kdr gider sonra 3.30 ci geçer 3.30 ci bende beklediğimden iyi gitmesini isterdim ama hiçte öle değil ne yazıkki..

  16. #35
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar 330ci; 0-100km si 6.7s olan bir araç belki ama... 1550kg ve sadece 231 hp. Yani karşısına 160hp 900kg araç koyarsan geçmesini bekleyemessin. Normaldede stok tayyar kadar gideri olan bir araç zaten.

  17. #36
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.519
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cagri-35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet doğrudur şu anki plakası HEL 01 olmalı eski plakası AN dı sınıf arkadaşımın aracıydı ama serkanın bahsettiği araç o değil oda okuldan arkadaşım o ayrıda mavi olanda piston yoktu...
    Bu 106 burgazlı Rs ile deneyenmiydi Çağrı ?

  18. #37
    cagri-35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    1.709
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu 106 burgazlı Rs ile deneyenmiydi Çağrı ?
    Evet kadir abi

  19. #38
    Göki,ZD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Erenköy\İstanbul
    Mesaj
    9.684
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dyno beygiri

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •