özgür senin torkun 300 civarı, kağıt ūzerinde aynısınız.
6000 rpm i geçirmeyip doğru zamanda ve seri vites atarsan 200 e kadar beraber gidersiniz. sonra cupra açmaya başlar
özgür senin torkun 300 civarı, kağıt ūzerinde aynısınız.
6000 rpm i geçirmeyip doğru zamanda ve seri vites atarsan 200 e kadar beraber gidersiniz. sonra cupra açmaya başlar
Stock Cupraların kağıt üstündeki güçlerine bakmamak lazım çünkü dynoda orjinal gücünü çıkaran Cupraya rastlamadım..
Benimkisi stock hali ile
262.5 HP (186.1 KW) Krankta - 223.2 WHP 158.2 KW de teker gücü.
320.4 NM vermişti 20 derecede Paşaoğlu dynoda..
Yani tekerde 158 kw 1.363634 çarpımı ile 215 WHP yapıyor..
Buda stock hali ile senin aracın arasında tekerde 25 WHP fark demek..
Cupra 1370 Kg senin araç kaç kg veya herhangi bir hafifletme varmı?
Çoğu kişi söyler sonradan alınan beygirler fabrika çıkışından daha çok etki eder diye
Geçtiysen tebrik ederim Cupra hangi Cupra merak ettim ?
unless you ride the beast
you wouldn't understand
Aslında karşılaştırmada 2005-2009 cupra desek daha doğru olur. (240 hp'lik versiyon)O şimdi 265 hp (2010 new cupra)
![]()
![]()
şuda var ama 5 ı bıtırdı atıyrum 180de, araba 190da gıdısı yavaşlıosa o turbodan deıldır muhtemel, aero gıbı cesıtlı olaylarda etkın olabılır, he devır bandının bıttıgı yerde arac yavaslar o zmn tamam.. 5800 6000 devırde kaclarda oluyor arac son vıteste?
cuprada 215 220 fılan 5te, 240 eleman ıyı sallamıs![]()
Bu akşam ikinci ve net(in-car cam) denemeyi yapacağız? Bakalım ne olacak?
Sonuçları videolar bölümünden paylaşırım arkadaşlar...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)