typer stock bıraklınca isyanlardasınız. modifyeli typer la stock m3 geçince havalardasınızbitmezzzzzzzZZZzZzzZzz
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
Aşırı yüklemedikçe RS headers egzoz ve cai li bir tayyarı geçemez. Belirli süratlere kadar yanyana gitseler de sonrasında RS geride kalır. Aşırı yüklü RS de gerek parça sıkıntısı, gerek diğer sıkıntılardan ötürü Türkiye' de yok.
O nedenle bahsettiğimiz speclerdeki araçlar dışında RS geçer gibi bir yorum yapmak yanlış olur. En azından 172 likler için durum bu. 182 likleri bilmediğim için birşey söyleyemem ama aralarında dağlar yok. O nedenle 182 lik için de 10 - 20 km daha fazla tutunabilme dışında durumun çok da farklı olacağını zannetmiyorum.
Ben kendim Reşitin stock makinasıyla denediğimde 4 te açmaya başlıyor 5 te tekrar geriye düşüyordum. Ancak şu da var ki aynı gün Ba typeR' ı 200 lere kadar üzerinde cai olmasına rağmen 1 boy civarı önünde oluyordum. Ama BA headers takınca arada ciddi fark olmuştu. O nedenle Reşitin makinanın stock olmasına rağmen stocktan çok daha iyi gittiğine hep beraber şahit olduk.
Hatta alt devirlerde Reşitin makina çok daha iyiydi.
clio & typeR / 200-182=18 hp fark , ayrıca 182 clio'nun egzoz ve filtre ile aldığı beygirler de cabası... yani fark daha da azalıyor... üstelik her iki araç da 4 silindir / 2.000cc...
typeR & stock m3 / 286-200=86 hp fark / 321-200=121 hp fark , ayrıca typeR'ın filtre egzoz ve headers ile alacağı beygirler de bu farkları 20-25hp civarında düşürüyor...
araçlardan biri 4 silindir / 2.000cc , diğeri 6 silindir ve daha yüksek hacimli...
şimdi bu hesaplarla , clio rs182 ile stock typeR geçmek / yürüyen typeR ile stock e36 m3 geçmek arasındaki "başarı" farkının çok dramatik olduğu kanaatindeyim...
yani iş "körü körüne fanatizm" değil...
![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
hp hesabın iyi kg hesabıda yapalım bakalım![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
yani işde birnin filtresi tıkalıdır birinin bujisi bitikdir
rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır
Yanlış bilmiyorsam hiçbir 172 lik ve 182 likten tam güç alınamıyor. Stock 182 likten alınan standart güçler 170-175 hp civarları. TypeR da bu kayıp yok. Haa bir de sadece beygir gücü ile karşılaştırmamak lazım. Neticede kg farkları, şanzuman oranları ve kullanılan teknoloji de ciddi faktörler.
Ama neticede typeR RS den hız olarak daha üstün bir makina. Zaten bu fiyata da ciddi şekilde yansıyor. 2002 typeR 'ı 30 milyarlar civarı alırken aksesuar olarak belki daha da donanımlı bir 2005 model RS'i 20 milyara zor satıyorsunuz.
dostum normal deilmi sevinmek bende onu anlamadım her neyse
kg hesabın iyide cc hesabın zayıf heralde![]()
rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır
almanlar yükseklerde (200+) japonlar aşşağılarda (100-200) geziyo 6 silindir 3200cc yapmıslarsa vardır bi bildikleri.
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
bunuda unutmayalım unutturmayalım. 88 model 4 silindir m3 2.3 litre
![]()
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
bmw kötüdür demedim ki ben dostum allah herkesin gönlüne göre versin
zaten araba olarak kıyaslanmaz bile hondayla
top speed olayına gelince hacim ve tork ön plana çıkıyo haliyle type-r 300hp de olsa 260dan sonra yapıcak fazla bişey yok
rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)