öyle bir kural mı var bu kdr ekipman değişiyorda güç alması gerekiyor gibi :rolleyes:
demek ki aracın fabrikasyon ekipmanları gayet optimum performansı sunabiliyormuş.
Printable View
ne olursa olsun iyi gidiyo rc.yapılanlar yarıyo rc'ye.
araçlarını modlamak isteyenlere örnek teşkil eden bi arac antalyalogy rc:)
bu durumda dyno tekerden olcum yaptıgına gore, serp vamaga gore daha yuksek olcuo sanırsam.. ama aktarmayı daha az hesaplayarak aynı yere gelıyor:rolleyes::confused:
+
207 motorunun genel özellıklerı ıle ıyı gıdıyor, caılı s2k ıle 60da basılırsa onde gıdecektır, 80de 2ye 3 basılırsa bastan denk 190a dogru s2k yavas yavas cıkar dıorum..
Araç aynı dynoda stock olarak 176 Hp krank 160 tekerde veriyor.Cat iptali ve filtre ile 182 gördük krank da..Benim de aynı dynoda chipli +cai + cat-off+DV + FMiC le 205 krank 190 yer çıktı...Semih in dediği gibi dynodan ziyede yürüyene bakmak lazım...Ama ben şu an hala işteyim o da ayrı mesele hahahhaa...
200e kadar kriteri olduguna göre bu konuda,aynı hızlarda 106gti'a da geçildiğini gördüğümüzden büyütmeyelim bencede :)
geçiştir ama bi tır açmak zor:)
190 whp bir 207den bahsediliyor ve 2.vites 60ta basıldıgında s2000 i bence geçer 207.. Videoyu bekliyoruz :)