User Tag List

Sonuçlar: Peugeot Vs Citroen

Katılımcı sayısı
170. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Peugeot

    84 49.41%
  • Citroen

    86 50.59%
Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
141 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Peugeot Vs Citroën

  1. #96
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya sıkıntı 3008 ide çıkarttılar, bütün suv 4x4 konsepti araçları zaten 3000 lere 4000 lere taşıdılar merakla izliyoruz rakamlar bitti
    Yol biter rakam bitmez
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  2. #97
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yol biter rakam bitmez
    rakamları bırakıp harfe geçmesinler yoksa

  3. #98
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TheAce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rakamları bırakıp harfe geçmesinler yoksa
    Fransızları seviyorum hem konuşmaları, hem öpüşmeleri süper ötesi bence
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  4. #99
    TheAce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    1.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    peugeot rc



    4002

  5. #100
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot 10krktr

  6. #101
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bir sanayi destanı

    Peugeot’nun sanayi macerası, un fabrikasından dönüştürülmüş bir çelik dökümhanesine doğmuştur. Bu mekandan, 1818’de patent alınan ve çok daha karlı bir faaliyet olan soğuk haddeleme için ayrılmıştır. Soğuk haddeleme faaliyeti mamul maddeler, testereler ve saat mekanizmaları üretimine imkan vermiştir. İhraç edilmeye başlanan ürünlerin kalitesi sayesinde başarı ve zenginliğin gelmesi gecikmemiştir. Bu kalite aslan ambleminde sembolize edilmiştir.

    Peugeot daha sonra birçok farklı üretim çeşitlerine yönelmiştir. Üretim yüzyılın tüm el işlerini temsil eden çok sayıda alet ve ürünleri kapsamıştır. 1840 yılında, şirket ilk kahve değirmeni ile atölyeden mutfağa girmiştir. Bu 1930’ların başında elektrikli versiyona geçerek 1975 yılına kadar devam etmiştir. Ünlü kahve değirmeni profesyonel kullanım amacıyla restaurant ve kafelerde de görülmüştür. Daha sonra bir karabiber değirmeni ortaya çıkmıştır. Patentli öğütme sistemi ile aşınması imkansız olup, bugün hala üretilmektedir ve dünyanın dört bir yanında milyonlarca adet satılmıştır.

    Aslan, kadınların dünyasına da girmiş(), 1867’den 1936’ya kadar üretilen dikiş makineleri sunmuştur.

    Prusya ordularından kurtulan Montbéliard bölgesi refaha ulaşmıştır. Rekabete “Grand Bi”, üç tekerlekli bisikletler ve bisikletler de katılmıştır. Daha sonra, ütüler, 1920’den sonra çamaşır makineleri, telsiz telgrafın icadıyla radyo takımları ve 1960’larda ilk gıda işlemcisi Peugimix ve birçok ürün dahil, elektrikli ev aletleri ortaya çıkmıştır.

    19. yüzyılın ortasında Valentigney ve Beaulieu’da daha sonra otomobil üretecek olan yeni fabrikalar kuruldu. Bir otomobil öncüsü olan Armand Peugeot otomobilin geleceğinin benzinli motorda olduğunu biliyordu. Serpollet ile birlikte kısa bir dönem buharlı üç tekerlekli bisiklet imalatından sonra Daimler motorundan yararlanmak istemiş ve Gottlieb Daimler ile Fransa’da Daimler’in imalat lisansına sahip olan “Panhard et Levassor” şirketi ile bir anlaşma yapmıştır. 1891’den itibaren benzinle çalışan ilk seri Peugeot Type 3 dört tekerlekli araçlar üretilmeye başlanmıştır.

    Başarı hızla gelmiştir. Ama bundan önce, Armand Peugeot otomobil işini motorlu arabaya karşı çıkan kuzeni Eugène’in diğer imalat bölümlerinden ayırmak durumunda kalmıştır. 1896’da Société des Automobiles Peugeot adlı şirketi kurmuş ve otomobillerini imal etmek için Audincourt’ta yeni bir fabrika inşa ettirmiştir. Ayrılmanın kayıt ve şartları içinde Eugène’in şirketi “Fils de Peugeot Frères”in otomobil imal etmesi yasaklanmış, “Société des Automobiles Peugeot”nun da aletler, iki tekerlekli araçlar, üç tekerlekliler ve seleli dört tekerlekliler imal etmesi yasaklanmıştır.

    1905 yılında, Eugène’nin oğulları Lion-Peugeot olarak bilinen popüler modeller üreten ilk otomobil markalarını lanse etmişlerdir. 1910’da iki markanın birleşmesiyle düzen tekrar sağlanmıştır. İlk ticari araç Type 13, 1895’de ortaya çıkarılmıştır. Peugeot tarafından tasarlanan ve imal edilen ilk motor bir sonraki yıl ortaya çıkmıştır. Franche-Comté bölgesi dışında yer alan ilk fabrika 1897’de Fives-Lille’de kurulmuştur.

    Birleşmeden sonra, Audincourt, Lille, Beaulieu ve Valentigney’deki dört fabrikaları ile grup önemli bir sanayi gücüne sahip olmuştur. I. Dünya Savaşı’ndan önce Peugeot, Fransa üretiminin yarısını oluşturan 10.000 adet otomobil üretmiştir.

    Bununla birlikte, şirket savaştan sonra bazı mali güçlükler yaşamıştır. Borç içinde kalmış, borçlanmak zorunda bırakılmış ve 1926’da en karlı iş olan bisiklet yasal olarak otomobilden bağımsız hale gelmiştir. Automobiles Peugeot ve Cycles Peugeot olarak iki şirket oluşturulmuştur.

    1925’de, 100.000. Peugeot fabrikadan çıkmıştır. 1929’da üretim olanakları, 1912’de kurulan Sochaux Fabrikası’nda yoğunlaştırılmıştır. 201’in başarısı şirketin 1930 bunalımından nispeten yaralanmadan çıkmasını sağlamıştır.

    II. Dünya Savaşı’ndan sonra 203 ile tek model politikası uygulanmıştır. Bu 204’ün lanse edilmesiyle 1965 yılında sona ermiştir. Aynı yıl grup şirketlerini yöneten holding Peugeot SA faaliyete geçmiştir. Daha sonra markanın ikinci üretim sitesi olması planlanan Mulhouse’daki fabrikanın inşaatına başlanmıştır.

    1970’lerin başında Peugeot 2. büyük Fransız imalatçısı olarak 500.000 otomobil üretmiştir. 1966’da Renault ile bir anlaşma imzalanmıştır. Bu anlaşmanın ilk sonucu Volvo’nun katılması ile 1971’de V6 PRV motorun imalatı olmuştur. Renault ile bu ortaklık dahilinde Douvrin’de bir fabrika açılmasını başka gelişmeler de takip etmiştir: ticari araçlar ve yolcu taşıyıcı araçların üretimi için 1981’de Fiat ile, ardından dizel motorların geliştirilmesi için 1998’de Ford ile, küçük motorlu modeller için 2001’de Toyota ile ve bir sonraki yıl benzinli motorlar için BMW ile anlaşmalar yapılmıştır.

    1976’da Citroën’in kontrolünün alınmasının ardından (Kontrolünüz bizde akıllı olun diyor ki ) PSA Peugeot-Citroën kurulmuştur. PSA, 2 yıl sonra Chrysler’in üç Avrupa iştirakini satın almıştır. Aynı anda İngiltere’de Poissy, Ryton ve İspanya’da Villaverde endüstri tesislerini bünyesine katmıştır.

    Küreselleşme adına Peugeot, uluslararası büyümesini 1985’te Çin pazarına girerek kanıtlamıştır. Porto Real, Brezilya Fabrikası’nın 2001 yılındaki açılışı ve bunu Arjantin’de bir tesisin açılışının takip etmesi de Peugeot markasının bu bölgedeki varlığını güçlendirmiştir.
    Anladık hepiniz kralsınız da, tahtta üst üste mi oturuyorsunuz

  7. #102
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)





    Güzel olmak suçmu
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #103
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    al bırını vur otekıne
    +mmustu

  9. #104
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence citroen kendini çok geliştirdi.Oyum citroen'den yana.Peugeot halen bazı çürük arabalarını makyajlayıp satma derdinde.Citroen C5 yönüyle ağır basıyor.Ticarileri hemen hemen aynı.Bineklerdede birbirinden ayrılan peugeot 407- citroen C5 , 308 ve C4 var.308 le C4 hakkında fikrim yok.C5 bence 407'yi katlar. Ama model kapasitesi düşük olmasına karşın daha derli toplu araçları olduğu için citroen derim.Şahsi fikrim...
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  10. #105
    emretorlak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.289
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu anketin objektif sonuçlar verebilmesi için kesinlikle bir 3. şık eklenmesi lazım.

    c) İkisi de aynı bence farketmez.

    Zorunlu olarak seçim yaptırmak gerçek sonuçları vermez diye düşünüyorum.Ama 3. bir şık olursa a) ve b) şıkları gerçekten markalar arası seçim yapmış kişileri gösterir.

  11. #106
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    citröen binek konusunda inanılmaz durumda.. exclusive c5 e binen ya da yeni picassoya bineniniz varsa beni alıyacaktır.. peugeot ise hala 206 çıkarsın..

  12. #107
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bana kalırsa TR'de peugeot her şekilde önce..

  13. #108
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=Schumi;973522]

    [IMG]

    bu T16 diye mi geçiyor???

  14. #109
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    citröen binek konusunda inanılmaz durumda.. exclusive c5 e binen ya da yeni picassoya bineniniz varsa beni alıyacaktır.. peugeot ise hala 206 çıkarsın..
    ahaahahhhhh

    ikiyüzaltı artı


  15. #110
    Tuner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.685
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı b.kun farklı renkleri bu iki marka zaten iki markadada alıcağım tek araba var saxovts yada 106GTI tip olarak gönlüm GTI daha çok kayıyor ama kalitede saxo önde

    karar veremedim ama oyum pugdan yana.
    Samsa

  16. #111
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisinin denk modellerine bakarım yakışıklı olanı seçerim
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  17. #112
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    direk marka ayrımı yapamıyorum çünkü mesela 107-c1 aynı zaten farketmez 207-c3 arasında 207 seçerim, 308-c4 arasında 308 seçerim, 407-c5 arasında c5 seçerim, 607-c6 arasında c6 seçerim, ticariler de farketmez, 308 cc, c4 picasso falan filan işte

  18. #113
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.201
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot

  19. #114
    -ER- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Muğla - İstanbul
    Mesaj
    6.392
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı emretorlak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu anketin objektif sonuçlar verebilmesi için kesinlikle bir 3. şık eklenmesi lazım.

    c) İkisi de aynı bence farketmez.

    Zorunlu olarak seçim yaptırmak gerçek sonuçları vermez diye düşünüyorum.Ama 3. bir şık olursa a) ve b) şıkları gerçekten markalar arası seçim yapmış kişileri gösterir.
    Zaten amacım 2 marka arasında tercih yaptırmak tercih yapacaok olursan hangisi olur ama 2si arasında

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •