STI derdim. Ralli genleri taşıması benim için en önemli etken.![]()
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
ben s2k satıp tekrar alan ve almak isteyen çok gördüm.
Benim kanım s2k yeri doldurulması çok zor bir araç.
Bir arkadaşımızda s2k satıp evo 10 aldı.
ve bir akşam caddede yanıma yanaşıp s2k çok başka bunu satıp tekrar s2k alıcam dedi.
yorumsuz.
s2000 en cok tercih edilmesının sebebi goruntusu,performansı(fiyatına göre) cabrio olması evo 10,sti modifiye etmedıkce spor araba havası vermiyo ordan kaybediyo butcesine gore s2000 müthiş bi araba ama simdi m3,m6,f430 dan sonra kimsenın kalkıp s2k arıcanı zannetmıyorumbende sti aldım keske s2000i satmasaydım dedim simdi e92 m3 test surusune cıktım hiç te s2k yi aramadım yani s2000 fiyatına alınabılıcek spor arabalar belli rx-8 mx5 ve s2000 ama şimdi 2004 modellerın 35 40 bin tl ye düştügü bi arabayı herkes almak istiyo ondan bence s2000n artık bi anlamı kalmadı kasa değiştirmesi gerek kesinlikle
s2k ardından evo x aldım tekrar s2k düşündüm ama alırsamda bi daha satmamak üzere alırım tabi almam için onun yanına dört çeker almak şartıyla çünkü 4 çekerinde zevki başka yeri başka .....
ben olsam 2 litrelik sti lardan + vsa'sız s2k ile set yapardım
ya da sti yerine evo9 tercih ederdim evoX yerine
ama sonuçta set olarak sahip olurdum imkanlar müsaade ediyorsa
n/a rwd roadster + turbo 4wd sedan![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
motor acisindan bakicak olursak eger 2.5motorun pek saglikli oldugunu soylemek zor, s2k desen uretimi bitti. 135 alip keyfime bakarim...
![]()
Experience is what you get when you don't get what you want.
2009 dan sonra yeni kasası cıkması gerek s2k nn yenı bmwleri hicc begenmıyorum 6 serisi haric en kaslı en guzel duran bmw kesınlıkle e46 m3
mesela tertemiz az kmli f355ler 100k euro civarina satiliyor sahibindene dusmeden, ama sahibindene bakarsan az taklali, ortadan 2ye bolunmus f355ler var 50k euroya satiliyor. bu durum simdi f355lerin bir ferrari olarak anlami olmadigini mi gosteriyor?
(aman gozunuzu seviyim ferrari ile hondayi bir tutuyor demeyin, vermek istedigim ornek zamaninin iyi ve sayisi biraz fazla olan arabadir)
o yuzden ben biraz farkli dusunuyorum senden yaman, s2000i zaten e92 m3le veya 2010 STi ile hatta 2010 model herhangi bir araba ile karsilastirmak artik dogru degil.
bence ileride s2000 de bi RS cosworth gibi veya bi lancia integrale gibi zamane arabalarina gore cok yavas kalicak ama kullanim zevkinden odun vermeyecek, 9000devir cevirince yine sesi seni cezbedecek, arkadan itisin tedirginligi mest edecek, devirlenirken onu zaptetmeye calismak sana yine ilk gunku kadar keyif verecek...
Everyone knows that 2003 was the last year of the real S2000!
herkesın arabada sc yokkı ben zaptetmeye calısmıodum abı araba gitmiodu zaten 245hpsen satarsan alırım sc s2k i
onunkını alana kadar al bınane SC kıt ı taktır
amerıkada peynır ekmek gıbı var SC kıt leri getirtilir nedir ki.
yeterki sen gerçekten yapmak iste
BATIKAN
sc kitiyle bitse keske hardtopu var jantı var fren kiti var coilover var egzost var varda varr...
cem al olum bitane nolcakk ya
ikiside farklı keyif..ama yinede sti..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)