ilk s2000 nimi sıkılarak satmıştım birde sağlık sorunları vardı ikincisini çok zor satarım geliyor arabayı acaip şekilde seviyorum s2k duracak köşede girecen piste arada keyif yapacan sti da günlük binecen açıkçası benimde kafam karışırdı.
ilk s2000 nimi sıkılarak satmıştım birde sağlık sorunları vardı ikincisini çok zor satarım geliyor arabayı acaip şekilde seviyorum s2k duracak köşede girecen piste arada keyif yapacan sti da günlük binecen açıkçası benimde kafam karışırdı.
gunluk zor oluyo yahu sti kullanmak turbo timer yok uzun sure yol yaptıktan sora beklemek zorunda kalıyorum ben dıyorum bı sure s2000 i orjinal kullanıyım gunluk, sti da soyle 450 500hp yapıyım yaza dogru s2000 i full atmosferik yuklerım bakalım...
Beklemene gerek yok bas marş butonuna motoru sustur.Problem olacak olsaydı zaten japonlar turbo timer kendileri takalardı.
takılmıyo turbo timer sorun orda keyless go sistemı var usa daki araçlar kontak anahtarıyla çalışıyor onlara uygun var da bize yok...
sti her zaman
sti ve evoyla araba s.....sin , s2000 le kız ...,s2000 şehire daha uygun her virajda arkayı salarsın .bence buradaki amaç farklı
çünkü çoğu kız sti görünce bu ne iğrenç araba diyor o yüzden 2 yönlü düşünerek s2000 derdim
araba geç geç nereye kadar birazda çekicilik olmalı
![]()
Cok uzun sure gazlamadigin surece beklemene bile gerek yok yaman, oem ihi turbolar cok saglamdir, onun haricinde zaten subarularda kontagi kapattiktan sonra su sistemindeki basinc ile turboyu su ile sogutmaya devam eder, tasirma kabina giden su vasitasiyla, yani cok uzun uzun basip direk saga cekip stop etmedigin surece hicbir sikinti yasamazsin veya sadece yag sogutmali bir turbo kullanmadigin surece![]()
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
abı valla sımdı gezdım baya geldım uzun yoldan 5 dakka flaan motoru acıyorum oldugu yerde calısıyo sonra kapıyorum kaputu acık bırakıyorum 10 15 dk cok kotu kokular geliyo bılmıyorum nıye
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)