User Tag List

Sayfa 7/9 İlkİlk ... 56789 SonSon
153 sonuçtan 115 ile 133 arası

Konu: Impreza WRX - Impreza WRX STI

  1. #115

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    591
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu kriterle max hp max torq la araç almanı tavsiye etmem imkanın varsa her ikisinide kullan kararını ona göre ver zaten bu iki araç sağlam rakiptir birbirlerine kimse şunu al hertürlü daha iyi diyemez kendilerine göre artılarıda var eksileride evo motor olarak sağlamlığı var ama bu kullanıcıya göre değişir asla kırmaz diye bi kuralı yok evo harbi paran varsa efsane olur parçaları tuzludur sti a göre sti daha ağır evoya göre baya bi mevzusu oldu bu konunda gene sen arama butonuna bas eniyisi... soruna cevabım kişisel olarak 05 sti olur bu bana göredir başkasına göre evodur ama alıcak olan sensin hangisi mantıklı gelir hoşuna gider alırsın olay biter...

  2. #116
    yamansen
    Misafir
    S.T.I fazla söze gerek yok sanırım....

  3. #117
    tmRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://tokyodrift2.azbuz.com/readArt...00000003732263
    al bak evoyu incele teknik bilgi yorumlar

  4. #118
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsa sti alırdım evoları pek beenmiorum ama bu kişisel görüşüm tabe

  5. #119
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo 7 al

  6. #120
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amaç ne?
    modifiye edip full gazlamak mı? limitleri zorlamak mı?
    4 çeker olsun , turbo olsun boxer+blow sesi gelsin keyif versin mi?
    caddede gezmek mi? draglara girmek mi?
    buna göre sti veya wrx arasında ve hatta evo arasında karar verilebilir
    daha önce çok kez konuşuldu...
    evo olsun subaru olsun gayet güzel yakıt yakarlar
    ama yol tutuşları tahmin edilenin de üzerindedir , 4wd tecrübesi olmayanlar zorlamalıdırlar...
    motora yüklenilmeyecekse wrx daha uygun bütçelere alınabilir , yüklemek niyetindeyseniz sti tek geçilir , ikisinin motor ve şanzımanları arasındaki sağlamlık farkı ciddi boyuttadır..
    evo bambaşkadır , ama ne yazık ki satış adetleri açısından bakarsak ikinci el alternatifi daha azdır...
    vs..vs..
    esas soru "amaç ne?"...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #121

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    esas amaç şu. illaki drag veya roll denemeleri olacak. yarın bir gün sıkılıpta yüklemek isteyeceğim. yüklerken hangisi daha az masraflı olacak ve yaklaşık olarak +400 hp lere orjinal internaller dayanacak.
    SEAT SPORT

  8. #122
    RUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşım sen neden bu orjinal internal olayına takılıyosunki, vereceğin 1200$ para. Toplatırsın forged kafan rahat olur.

  9. #123
    impreza 007
    Misafir
    1999 yılından beri subaru kullanıcısı hatta ilk 3 ü wrx olarak benim fikrimi sorarsan kesinlikle STİ derim her bakımdan aklına ne gelirse gelsin ikisi çok farklı makina .En güzel şu sözlerimle ifade edebilirim.Subaru fabrikası wrx e üvey evlat muamelesi yapmış.Yıllar sonra Sti aldım bende ne kadar fark ettiğinin farkını alınca anladım.Şimdiden hayırlı olsun derim.

  10. #124

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    STİ yada EVO arasında karar ver bence...Ben Sti tercih ederdim...

  11. #125
    sportinger - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    48
    Şehir
    06
    Mesaj
    943
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım sen neden bu orjinal internal olayına takılıyosunki, vereceğin 1200$ para. Toplatırsın forged kafan rahat olur.
    ne kızdın la adam sormuş bencede önce internal gideceksin kırarsan forget toplıcaksın. kırılmazsa zaten yeterince hırslı degilsin forget lemeye gerek yok yani

    bu arada ben senin yerinde olsam evo bakarım eger sti alacaksan...

  12. #126

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım sen neden bu orjinal internal olayına takılıyosunki, vereceğin 1200$ para. Toplatırsın forged kafan rahat olur.
    Stı zaten forged değilmi
    SEAT SPORT

  13. #127
    DogukanB
    Misafir
    wrx için denmiş, sti forged

  14. #128
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RUN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşım sen neden bu orjinal internal olayına takılıyosunki, vereceğin 1200$ para. Toplatırsın forged kafan rahat olur.
    abi evo6 kullanıcısı olarak yakıtın ne durumda ? full depo max km ? bilgilendirirsen sevinirim

  15. #129

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence günlük koşullar için abartmadan 300bg olara kullanılıcaksa WRX, ama ben yükliycem gt30 vs vs kullanıcam diyosan sti bak derim. WRX , STI a göre çok daha konforlu bunuda göz önünde tutmak gerek.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  16. #130

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/Karabük
    Mesaj
    612
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani bende onu diyorum almışken STI alınır. yarın bir gün yüklerken kafa rahat olur
    SEAT SPORT

  17. #131
    RUN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    317
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sportinger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kızdın la adam sormuş bencede önce internal gideceksin kırarsan forget toplıcaksın. kırılmazsa zaten yeterince hırslı degilsin forget lemeye gerek yok yani

    bu arada ben senin yerinde olsam evo bakarım eger sti alacaksan...
    Yok ilkerim ya ne kızması Evo yakıt olarak 1 depo ile şehir içi karma 330km civarı gidiyorum karma kullanım ile. Bu rakam 250 yede düşebilir kullanıma baglı olarak. Subaru varken 1 depo ile 400 e yakın gidiyordum. Ama aynı şekilde subaruda da 250km de 1 depo bitirenler vardır.

  18. #132
    Ferhat_V - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    35
    Şehir
    Polonya/Lodz
    Mesaj
    5.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilgilendirme için sağol abi iyiymş yakıtt

  19. #133
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo çok sağlam tabii (4g63 blok sağlamdır ), transfer kutusu ve ayc de hiç kırılmaz değil mi? Ben kırılan STi gearbox görmedim ama transfer kutusu kıran ve ayc'si bozulan en az 6 evo biliyorum (6-7-8)

    Sti ciddi anlamda canını alabileceğin bir arabadır, parçası Mitsubishi'ye nazaran ucuzdur.

    Konu STi vs WRX , evo nereden çıktı

    Konuyu özetlemek gerekir ise, canını almak , her türlü yüklemek istersen STi , ailemi gezdireyim, günübirlik bineyim , yumuşak suspansiyon olsun ama aracım güçlü olsun dersen WRX.

    Ha daha güzel bişey söyleyim, günümüzde motoru yapılmayan WRX kalmadı, çoğu forged internallara geçtiler, bilindik bir garajda motoru yapılmış bir WRX alıp, üzerinde Sti turbo (vf34-vf35 veya vf49 veya vf43) , sti pink enjektörler ve sti intercooleri ile 300 hp'nin biraz üzerine çıkıp, paran da varsa 10 lira civarına sti 6 speed tranny ve sti debriyajı atarsın. Yumuşak , seni yormayan , 300+ hp bir aracın olur, şanzıman ve motor kırarım korkun da olmaz.

    Şimdi yukarıda yazdığımı TR şartlarına vuralım :

    WRX aldın 35-40 civarı
    Sti turbo vs. aldın 5 lira civarı
    Şanzıman aldın : 10 lira

    eee zaten 50 lira civarına sağlam STi'lar var, gidip STi alınır

    Benim yukarda belirttiğim upgrade'i ben günübirlik bir araç yaparsam yaparım, çünkü sti bazen full şehir içi için sert gelebiliyor.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •