User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
42 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Ford Focus RS vs Renault Megane R26R

  1. #20
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + koltuklar ve jantlar
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  2. #21

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    plexi kelebekler ve arka camı unutmayın seko
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +Titanyum egsoz.
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    roll cage, koltukları, kemerleri ve daha küçük ayrıntılar
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    + koltuklar ve jantlar
    Tek tek gelin yaw
    sadece ıvır zıvır atıp becerebilirsek yani adam gibi bir yazılım bulabilirsek yapacaz
    bu arada goktug suan ustunde ne yazılım var cozemedik serviste cozemedi 5000 den sonra arac kaput
    ben dedim can a o zeitronx miydi neydi onu alacaktı buyuk hata yaptık

  3. #22
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Şase iyileştirmeleride R26 da had saffada.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  4. #23
    [RaCeR] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İSTANBUL
    Mesaj
    2.188
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Focus RS ya cok güzel gözüküo... WRC'nin yol versiyonu..
    Alıntı JAMİRYO Nickli Üyeden Alıntı
    ALLAHINI SEVEN DEFANSA GELSİN

  5. #24
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tek tek gelin yaw
    sadece ıvır zıvır atıp becerebilirsek yani adam gibi bir yazılım bulabilirsek yapacaz
    bu arada goktug suan ustunde ne yazılım var cozemedik serviste cozemedi 5000 den sonra arac kaput
    ben dedim can a o zeitronx miydi neydi onu alacaktı buyuk hata yaptık
    std olmalı ya yazılımı onun serviste değil de rs tuningin yüklenmişti sanırsam eğer
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  6. #25

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R26R pist icin ozel uretilmis diyen arkadaslar var.

    unuttugunuz bisey var arkadaslar R26 R da hala standart torsiyon sistemi kullanılıyor arkadaki 2 teker arasında koca bir demir var aynı benim megane 2 imde oldugu gibi...

    focusta ise taaa ilk serisinden itibaren sure gelen bagımsız suspansiyon sistemi hatta kat be kat gelistirilmisi kullanılıyor.

    bundan onceki megane rs r26 ile R arasındaki en bariz fark on suspansiyonların iyilestirilmesi ve 120 kg lık hafifletme. sadece bu iyilestirme ile bi arac pist aracına donuyorsa burdaki arkadasların cogunun aracıda pist araco olmalı.

    yoksa bende sokerim arabamın teybini sisini sileceğini şimdi benim aracım tamamen pist aracımı oldu?

  7. #26
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    R26R pist icin ozel uretilmis diyen arkadaslar var.

    unuttugunuz bisey var arkadaslar R26 R da hala standart torsiyon sistemi kullanılıyor arkadaki 2 teker arasında koca bir demir var aynı benim megane 2 imde oldugu gibi...

    focusta ise taaa ilk serisinden itibaren sure gelen bagımsız suspansiyon sistemi hatta kat be kat gelistirilmisi kullanılıyor.

    bundan onceki megane rs r26 ile R arasındaki en bariz fark on suspansiyonların iyilestirilmesi ve 120 kg lık hafifletme. sadece bu iyilestirme ile bi arac pist aracına donuyorsa burdaki arkadasların cogunun aracıda pist araco olmalı.

    yoksa bende sokerim arabamın teybini sisini sileceğini şimdi benim aracım tamamen pist aracımı oldu?
    öncki sayfada yazdığımız aradaki farkları sadece kg farkı olarak algılıyorsan ve senin pist aracı kavramın sadece arka bağımsız süspansiyondan oluşuyorsa evet senin megane2 pist aracı.

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tum bunların dısında ben gazlamayı seven biri olarak bu karsılastırmada safkan spor ruhu tasıyan R26 R ı tercih ederim ztn hafif yazılım desteği ile gucunu yukseltip duz yol performansınıda biraz daha arttırdın mı tadından yenmez time trial organizasyonlarınada ozellikle katılıp pistin tozunu attırrırm

  9. #28

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tum bunların dısında ben gazlamayı seven biri olarak bu karsılastırmada safkan spor ruhu tasıyan R26 R ı tercih ederim ztn hafif yazılım desteği ile gucunu yukseltip duz yol performansınıda biraz daha arttırdın mı tadından yenmez time trial organizasyonlarınada ozellikle katılıp pistin tozunu attırrırm
    bu kadar paraya gerek yok clio cup aracı ilede korfezde 53 sn donen var
    su yazılım olayını bilen varmı rs te biiri vardı 330 beygir alıp 2 kez motor kırmıstı bilen varmı
    IST da siyah bir rs ti.

  10. #29

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öncki sayfada yazdığımız aradaki farkları sadece kg farkı olarak algılıyorsan ve senin pist aracı kavramın sadece arka bağımsız süspansiyondan oluşuyorsa evet senin megane2 pist aracı.
    acıkcası ben r26 r ın tamamen pist aracı olarak uretildiğinin dusunulmesine karsıyım.

    renault sadece bu havayı vermeye calısmıs pistte ztn oldukca basarılı olan r26 yı hafifletip hızlandırınca ve semi slikc takviyesi ekleyerekte en iyi dereceyi alarak bunu basarmıslar renault muhendislerini tebrik etmek lazım.

    esasen cogu insanın R26 nın ztn pistte basarılı bir arac oldugunu bilmemesi ve r26 r ında 8,16 lık rekorla sukse yapması sonucu bu tarz elestiriler aldıgını dusunuyorum.

    yoksa r26 nın testlerini ve dergi karsılastırmalarına dikkat edersek ztn bir cok hothack ten daha atesli bir spor otomobil olarak one cıktıgını gorururz sadece ulkemizde toroslardan broadwaylerden kaynaklanan kotu renault imajı yuzunden kıymetinin bilinmediğini dusunuyorum.

    focus dan daha iyi ve kaliteli bir arac olmadıgının bende farkındayım ama kesinlikle daha sportif daha atesli bir otomobil egsoz sesi kanımın cekilmesine neden oluyor

  11. #30

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kadar paraya gerek yok clio cup aracı ilede korfezde 53 sn donen var
    su yazılım olayını bilen varmı rs te biiri vardı 330 beygir alıp 2 kez motor kırmıstı bilen varmı
    IST da siyah bir rs ti.
    cup lar daha bariz pist aracları adı ustunde CUP normaldir. gunluk kullanılacak bir aracla tozunu attırmak onemli olan

  12. #31

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kadar paraya gerek yok clio cup aracı ilede korfezde 53 sn donen var
    su yazılım olayını bilen varmı rs te biiri vardı 330 beygir alıp 2 kez motor kırmıstı bilen varmı
    IST da siyah bir rs ti.
    bir ara 26 liraya satılan bi rs vardı siyah kazalı değildi heralde bu yuzden o kadar ucuzdu 2 kez kırıldıgından emin misin?

  13. #32
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    acıkcası ben r26 r ın tamamen pist aracı olarak uretildiğinin dusunulmesine karsıyım.

    renault sadece bu havayı vermeye calısmıs pistte ztn oldukca basarılı olan r26 yı hafifletip hızlandırınca ve semi slikc takviyesi ekleyerekte en iyi dereceyi alarak bunu basarmıslar renault muhendislerini tebrik etmek lazım.

    esasen cogu insanın R26 nın ztn pistte basarılı bir arac oldugunu bilmemesi ve r26 r ında 8,16 lık rekorla sukse yapması sonucu bu tarz elestiriler aldıgını dusunuyorum.

    yoksa r26 nın testlerini ve dergi karsılastırmalarına dikkat edersek ztn bir cok hothack ten daha atesli bir spor otomobil olarak one cıktıgını gorururz sadece ulkemizde toroslardan broadwaylerden kaynaklanan kotu renault imajı yuzunden kıymetinin bilinmediğini dusunuyorum.

    focus dan daha iyi ve kaliteli bir arac olmadıgının bende farkındayım ama kesinlikle daha sportif daha atesli bir otomobil egsoz sesi kanımın cekilmesine neden oluyor
    bilmediğim için soruyorum r26 ile r arasındaki ring süresi farkını bililyormusun? merak ettim bunu gerçekten.

    birde tabiki r26r tamamen pist için üretilmedi ama, bir düşün istersen otomobil camiasında camları plexi ve roll cage'li kaç tane marka model var? lotus, 911 rs ve son çıkan m3gts dışında şuan aklıma gelmiyor gerçekten. bu yüzden renault bu arabayı caddede gezmek için üretti diyemeyiz deilmi?

  14. #33
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R26 da adamlar torsiyonu uygun görmüşler diye gene önden çekişli olacak pist versiyonunda komple yeni bir arka süspansiyon geometrisi geliştirmesine gerek varmı. Hayır yok. Gerekli iyileştirmeler ile torsiyon ilede kullanılır. Peugeot senelerdir çok başarılı yol tutuşa sahip araçları torsiyon sistemi ile kullanıyor.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  15. #34

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilmediğim için soruyorum r26 ile r arasındaki ring süresi farkını bililyormusun? merak ettim bunu gerçekten.

    birde tabiki r26r tamamen pist için üretilmedi ama, bir düşün istersen otomobil camiasında camları plexi ve roll cage'li kaç tane marka model var? lotus, 911 rs ve son çıkan m3gts dışında şuan aklıma gelmiyor gerçekten. bu yüzden renault bu arabayı caddede gezmek için üretti diyemeyiz deilmi?

    ring farkı olculmediği icin bilemiyoruz ama emin ol bunu bende cok merak ediyorum 2007 de yapılmıs autocar dergisinin testini veriyorum r26 hakkında fikir olsun.

    Audi S3:

    Resimler:

    http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwa...ldgalerie.html

    Teknik Veriler:

    Motor:1984 cc, sıralı 4 silindir, turbo

    Güç:265hp/6000 dd

    Tork:350nm/2500 dd

    Aktarma:quattro(4x4)

    Ağırlık:1455 kg

    Güç/ağırlık:ton başına 180 hp

    Tüketim:9.8 lt/100 km

    Bedford Autodrome(İngiltere) 1 tur zamanı:1.03.3sn

    0-160 km/s:14.57sn

    112-0 km/s fren:50.4m

    AUTOCAR yorumu:S3 diğer hiç bir otomobilin yapamadığı bir şekilde sürücüsüyle konuşuyor. Yakışıklı, olağanüstü ve son derece klas.

    Civic Type-R:

    resimler:

    http://autoshow.autos.msn.com/autosh...mentid=1008107

    Teknik Veriler:

    Motor:1998cc, sıralı 4 silindir, atmosferik

    Güç: 201 hp/ 7800 dd

    Tork: 142 lb/ft at 5600 dd

    Aktarma: Önden çekiş

    Ağırlık:1338 kg

    Güç/ ağırlık: ton başına 156 hp

    Tüketim:9.1 lt/100 km

    Bedford autodrome (İngiltere) 1 tur zamanı:1.05.75sn

    0-160 km/s:14.9 sn

    112-0 km/s fren:49.4 m

    AUTOCAR yorumu: Çok güzel bir motor sesi var ve direksiyonu eskisinden iyi. Ancak ön tarafı Renault'taki kadar kolay kontrol edilemiyor.

    Megane RS R26:

    Resimler:

    http://www.automobile-sportive.com/g...nersf1team.php

    Teknik veriler:

    Motor:1998 cc, sıralı 4 silindir, turbo

    Güç:230 hp/5500 dd

    Tork: 330 NM/ 3000 dd

    Aktarma: Önden çekiş

    Ağırlık: 1355 kg

    Güç/ Ağırlık: ton başına 167 hp

    Tüketim: 8.5 lt/100 km

    Bedford Autodrom (ingiltere) 1 tur zamanı: 1.04.3 sn

    0-160 km/s:16.5 sn

    112-0 km/s fren: 46.6 m

    AUTOCAR yorumu: Ateşli bir hatchback üretmek isteyen tüm otomobil üreticileri, bu otomobili denemeli. Eski moda bir kilitli diferansiyelin bu otomobilde neler yapabildiğini görmek inanılmaz. Kesinlikle çok çok iyi bir spor otomobil.

    Ford Focus ST:

    Resimler:

    http://www.askaprice.com/torque-arti...us_ST&item=749

    Teknik veriler:

    Motor: 2522 cc, sıralı 5 silindir, turbo

    Güç:225 hp/6000 dd

    Tork:320 NM/1600dd

    Aktarma: Önden çekiş

    Ağırlık: 1392 kg

    Güç/ Ağırlık: ton başına 159 hp

    Tüketim: 9.3 lt/100 km

    Bedford autodrome (İngiltere) 1 tur zamanı: 1.07.3 sn

    0-160 km/s:16.98 sn

    112-0 km/s: 46.9 m

    AUTOCAR yorumu: Test Programı için Wales'teydik. Buradan başkente giden yol çekilecek gibi değil. Tabii gideceğiniz mesafeyi eziyetten keyfe dönüştürecek bir otomobil bulamıyorsanız. Bu konuda ST'nin eline su dökmek çok zor.

    Volkswagen Golf R32:

    Resimler:

    http://www.volkswagen.co.uk/new_cars/golf/gallery/r32

    Teknik veriler:

    Motor: 3189 cc, V6 silindir ( yuh!! ), atmosferik

    Güç: 250 hp/6300 dd

    Tork: 320 nm/ 2800 dd

    Aktarma: 4x4

    Ağırlık: 1590 kg

    Güç / ağırlık: ton başına 155 hp

    Tüketim: 10.7 lt/100 km

    Bedford autodrome (İngltere) 1 tur zamanı: 1.05.75 sn

    0-160 km/s: 16.9 sn

    112-0 km/s: 50.7 m

    AUTOCAR yorumu: R32 hakkında zorlanıyoruz. Bizce GTİ kadar güzel görünmüyor, daha pahalı, daha fazla yakıt. Pistteki ve yoldaki en büyük hayal kırıklığı.

    Mazda 3 MPS:

    Resimler:

    http://www.ultimatecarpage.com/frame...hp&carnum=2705

    Teknik veriler:

    Motor: 2261 cc, sıralı 4 silindir, turbo

    Güç: 260 hp/5500 dd

    Tork: 380 nm

    Aktarma: Önden çekiş

    Ağırlık: 1483 kg

    Güç/ ağırlık: ton başına 173 hp

    Tüketim: 9.7 lt/100 km

    Bedford autodrome (İngiltere) 1 tur zamanı: 1.05.75 sn

    0-160 km/s: 14.9 sn

    112-0 km/s: 46.1 m

    AUTOCAR yorumu: Hem sürüşü hem de dış görünüşü vasat. Üstelik çoğu zaman kontrolsüzmüş hissi veriyor. Düz yoldaki müthiş performansı bile açıklarını kapamaya yetmiyor. Eğer otobanda hızlı gitmek istiyorsak, niye bu otomobili alalım ki? Gidip bir turbo dizel almak daha mantıklı.


    Autocar sıralaması:
    1- Renault megane R26
    2-Audi s3
    3-Focus ST
    4-Honda Type-R
    5-Mazda 3 MPS
    6-Volkswagen R32

  16. #35
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı seko Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu kadar paraya gerek yok clio cup aracı ilede korfezde 53 sn donen var
    su yazılım olayını bilen varmı rs te biiri vardı 330 beygir alıp 2 kez motor kırmıstı bilen varmı
    IST da siyah bir rs ti.
    RSTuning yazılımı yapan birisi vardı ist te, kendi araçlarıydı diye hatırlıyorum. Ama sadece yazılım ile 330 almak imkansız denebilir o araçtan. Araca büyük turbo takıcak yer bile yok kaputun altında. Ayrıca motorun tasarımındanmı yoksa yazılımsal olarak mı bilemiyorum 0.2-0.3 bar boost u arttırsanız bile araçtan 15-20hp anca geliyor ki bu emeğe değmez bence. Tork ve beygir eğrileri yazılımla çok dolgun düz hale geliyor, fakat max güç malesef çok artmıyor.


    Ben Focus u seçerdim.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  17. #36

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brutal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RSTuning yazılımı yapan birisi vardı ist te, kendi araçlarıydı diye hatırlıyorum. Ama sadece yazılım ile 330 almak imkansız denebilir o araçtan. Araca büyük turbo takıcak yer bile yok kaputun altında. Ayrıca motorun tasarımındanmı yoksa yazılımsal olarak mı bilemiyorum 0.2-0.3 bar boost u arttırsanız bile araçtan 15-20hp anca geliyor ki bu emeğe değmez bence. Tork ve beygir eğrileri yazılımla çok dolgun düz hale geliyor, fakat max güç malesef çok artmıyor.
    Ben Focus u seçerdim.
    Bizim aracta dizel gibi 4500 devirde maks. gucunu veriyor sonra yok ona ragmen gidiyor. 330 beygir turbo iledir diye tahmin ediyorum bende.

  18. #37
    devil_berk22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Tekirdağ & Keşan
    Mesaj
    4.254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    focus rs tabikide piyasada az var ve meganedan daha üstün olduğu düşüncesindeyim

  19. #38
    tunch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    45-35
    Mesaj
    1.841
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o paraya gider escort cosworth alirim 2sinede 1000basar benim gozumde
    Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
    Daily Drive: Mini Countryman Diesel

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •