maceraya gerek yok bence vti turbola hem parcasi bol hemde daha kolay sigdirmasi;)
Printable View
maceraya gerek yok bence vti turbola hem parcasi bol hemde daha kolay sigdirmasi;)
rs tercih ederdim
RS turbolansın zevkli olur
bana kalırsa rs hafıflıgı ıle cok zewklı olur
focus sportrend yapın bence fren yol tutuş fena.. ;)
Ben eski bir 306 gti kullanan ve turbolayan bi kişi olarak şunlar belirtmek isterim.
Şuan subaru sti a biniyorum. okadar araç sahibi oldum ama 306 dan aldığım zevki başka arabadan çok zor aldım. Dediğin üzere yol tutuşu ve frenleri görünüşü bence çok güzel artı kullanımı bir okadar zevkli.
Aracımı atmosferik kullanırken ön takımı haricinde hiç bir problemim yoktu. Taki inada binip turbo işine soyunduğumuz güne kadar. Monifoldu yaklaşık 3 hafta sürdü. 3 takım beyin çöpe attım. 2 takım enjektörüm çöpte. Buradan sana sayamıycağım bir çok pahalı ve ucuz parçayı söktüm attım. İlk yapıyordum illaki bazı şeyleri sineye çekicektim, ama artık o bazı şeyler mağra kıvamında olmaya başladı. Araba işinde olmaz diye birşey yok benim aracımda oldu sonunda. Ancak ben 1 km yol bile gidemezken problemler yaşarken adam trabzon of a kadar gitti. Biraz şansın bahtın varsa olur. Ben sattıktan sonra 1 bar ile giden haline bindim. Bence keyifli ve zevkliydi.
Yani işin özü ben birdaha yaparmıyım s....... seler yapmam. O yüzden en mantıklısı bi civic alıp daha az paraya, daha az vakitle daha ciddi güç alırım ve başım ağrımadan binerim paşa paşa.
h22 swaplı 306 derim :)
306 gti bi ara bende de vardı turbo hayali kurmuştum ama kısmet olmadı :-D
yaylı bi sw corolla alır onu turbolardım
corollaya b..k atmayın ulen :D stok halde yol tutuşu vasat kimse kendini kandırmasın :) yay taktın mı iyileşiyor olması gerektiği gibi oluyor. 90la sotk bi 306 nın zorlan döndüğü virajı 140 dönemeye bilsede çok rahat 120 ile dönersin( benım lastiklerimle ve kullanığım yayla) ayrıca stok halde 195/60 15 b.stone er300 yani dolma tekerden farksız bi lastik ise ve bu lastikte 3 seneyi geçmiş ise bırakında yol tutmasın arabanın ne suçu var :D frenleri lastikleri ve balatalar iyiyse zımba gibi yol tutar bastınmıda durur...
3k da Bridgestone Adrenalin RE001 205/55 R15 ve yaylı bi HB Corolla kullanıcısı....
Bu arada Turbo RS görmek isteriz. :icon_tup:
Sanırım turboladığınız zaman dilimininde azizliği olduğu. Manifoldu du vs.vs bunlar hep el işi illaki olur manifold olmasada yapılır ki şu an hazırları var. Beyin ve enjektör hep problemdi ki artık onunda çözümü var. Gerek MS olsun uygun fiyatli. Gereksede AEM F/IC yada FCon Pro bunlar ile artık olmayan şey olabiliyor. Sanırım TS'yi yapan kişisiniz. Sürmek kısmet olamamış size ama benim gördüğüm gayet güzel gidiyodu.
herkesin yorumları icin cok tessekür ederim honda yapmak biliyorum cok daha verimli vede cok kolay.. bilgi parca tonla ama benim kullanım tarzımla yol tutusu freni modlanmışken bile beklentilerimi karsılamiyor kararım ya 306 ya honda motoru swaplamak rs in kendi motoorunu turbolamak
tüm arkadasların verdigi bilgilerden dolayı tekrar tessekkür ederim
306 Gti turbolamanız daha iyi olur düşüncesindeyim. Hayırlısı şimdiden.
306 GTI turbolamak daha mantıklı bence.
2 siylede ugrasılmaz :D
orjinal turbo bi arac alıp binmek lazım bu turbolama isi filan helede bu tarz araclara buyuk sıkıntı.
hiç uuraşma..
4G63 Evo motoru swaplı canavar gibi yürüyen 306GTI ımız var..
gel verelim sana..
Ben turbolarken de vardı malzemeler. Ama ne yazıkki yapan adam azdı ve maliyeti çok çok fazlaydı. Ben tam bitirdiğim esnada aem fıc çıktı ve aldım. Oldumu dersen istediğim gibi olmadı. Ben sanki orjinal turbo otomobil gibi istiyordum ama ne yazıkki bana hep sonradan turbo bi araç olduğunu hatırlattı kendisi.
Birde yürümemesi birazda benden sanırım. Usta 1 ay gezdi araba bağlandı. Muayneye götürmem için bana getirdi, kapıda marşa bastım araba çalışmadı. Yani bence arabayla benim aramda bi anlaşmazlık vardı. Ben sadece 0.5 basarken binebildim kısa bir zaman güzel ve keyifliydi.
ya daha araba alıp turbolayanı miksinler ağa aman aman :D
maceraya girme vti al turbola
Salı Abi neyi turbolasanda Hondayi turbolama blok zayıf.
döküm buloklu motoru turbola daha dayanıklı olur, Hondanın altı boş üstü iyi.
http://www.sahibinden.com/306_gti_45...XQQdisplayitem
araç bu mu???
400 küsür dynosu vardı bildiğim kadarıyla...2 sene önce her gün görüyodum bu arabayı sonra ne oldu bilmiyorum...en beğendiğim 306'lardan biriydi...
büyük konustum vti almam diye ama sonuc ne oldu aldık vti elimize