içlerinde egzotik sayılabilcek olan clio rs sonuçta sınırlı üretim ve çok özel bir araba
içlerinde egzotik sayılabilcek olan clio rs sonuçta sınırlı üretim ve çok özel bir araba
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
ilanlardaki 2 rs için fark 10000 euro dan bile fazla siyah cok cekıcı gelıyor bana yenıkoy motorstakı gercı yenıköyde megan rs de war onada ucuk bı fıyat yazmıs
RICHIE RICH AUTO
http://richieric.sahibinden.com/
Clio V6
Genel Bilgiler
Marka: Renault
Model: Clio V6
Üretim Yılı: 2003
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu C61U06
Model Ailesi
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 2S HBK
Kapı Sayısı: 2
Dingil Mesafesi: 2532 mm (99.7 in)
Ön İz Genişliği: 1518 mm (59.8 in)
Arka İz Genişliği: 1476 mm (58.1 in)
Uzunluk: 3841 mm (151.2 in)
Genişlik: 1830 mm (72 in)
Yükseklik: 1356 mm (53.4 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı: 1.52
Ağırlık: 1400 kg (3083.7 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka): %40.4 / %59.6
Yakıt Kapasitesi: 61 litre (13.4 Imp gal , 16.1 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı: 0.372
Ön Kesit Alanı: 2.02
Cx: 0.75
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi: Renault
Motor Yeri: Orta
Motor Yerleşimi: Enlemesine
Motor Yapısı
Soğutma Türü: Su
Motor Tipi: DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi: V-6
Silindir Başına Subap Sayısı: 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi: 2946 cc (179.78 cu in)
Çap: 87 mm (3.43 in)
Strok: 82.6 mm (3.25 in)
Çap / Strok Oranı: 1.05
Silindir Başına Düşen Hacim: 491 cc/silindir (29.96 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı
Sıkıştırma Oranı: 11.4 : 1
Yakıt Besleme Tipi: Bosch ME7.4.6 fuel inj.
Hava Besleme Türü: Normal
Kompresör Tipi: -
İntercooler Türü: Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü: 251 HP (187.2 kW)
Maksimum Güç Devri: 7150 d/d
Maksimum Tork: 300 N.m (221.4 lb.ft , 30.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri: 4650 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork: 250 N.m (7150 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı: 179.3 HP/ton (133.7 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı: 85.2 HP/litre (63.5 kW/litre)
CO2 Emisyonu: 285 g/km
Yakıt Tüketimi: 15.5/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h: 4.1 s
0 - 60 mph: 6 s
0 - 100 km/h
0 - 160 km/h: 15.2 s
80 - 120 km/h: (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma: 14.6 s @ 158 km/h (98 mph)
0 - 1000 m Hızlanma: 26.4 s @ 200 km/h (124 mph)
Son Sürat: 232 km/h (144.2 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü: 6M
Son Vites Dişlisi Oranı: 0.76 : 1
Son Dişli Oranı: 4.19 : 1
Aktarma RWD: (Arkadan Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion PAS
Direksiyon Turu 2.8
Dönüş Çapı 14.4 m (47.2 ft)
Süspansiyon (ön) I.MS.CS.ARB.
Süspansiyon (arka) I.CS.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 330 mm
Disk Çapı (arka) 300 mm
Jantlar (ön) 7J x 18
Jantlar (arka) 8.5J x 18
Lastikler (ön) Michelin Sport Pilot 205/40 R 18
Lastikler (arka) Michelin Sport Pilot 245/40 R 18
GOLF R32
Genel Bilgiler
Marka Volkswagen
Model Golf R32
Üretim Yılı 2005
Ülke
Tasarımcı
Üretim Adedi
Model Kodu
Model Ailesi Golf Mk 5
Karoser ve Boyutlar
Karoser Tipi 4/5S HBK
Kapı Sayısı 5
Dingil Mesafesi 2578 mm (101.5 in)
Ön İz Genişliği 1533 mm (60.4 in)
Arka İz Genişliği 1515 mm (59.6 in)
Uzunluk 4246 mm (167.2 in)
Genişlik 1759 mm (69.3 in)
Yükseklik 1465 mm (57.7 in)
Yerden Yükseklik
Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1.65
Ağırlık 1541 kg (3394.3 lb)
Ağırlık Dağılımı (ön/arka)
Yakıt Kapasitesi 60 litre (13.2 Imp gal , 15.9 US gal)
Aerodinamik
Hava Sürtünme Katsayısı 0.32
Ön Kesit Alanı 2.22
Cx 0.71
Motor Özellikleri
Motor Üreticisi Volkswagen
Motor Yeri Ön
Motor Yerleşimi Enlemesine
Motor Yapısı cast iron block & aluminium head
Soğutma Türü Su
Motor Tipi DOHC
Silindir Sayısı ve Yerleşimi V-6
Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
Motor Hacmi 3189 cc (194.61 cu in)
Çap 84 mm (3.31 in)
Strok 95.9 mm (3.78 in)
Çap / Strok Oranı 0.88
Silindir Başına Düşen Hacim 531.5 cc/silindir (32.43 cu in/silindir)
Krank Ana Yatak Sayısı 7
Sıkıştırma Oranı 10.9 : 1
Yakıt Besleme Tipi MPFi
Hava Besleme Türü Normal
Kompresör Tipi -
İntercooler Türü Yok
Katalitik Konvertör Var
Maksimum Motor Gücü 247 HP (184.2 kW)
Maksimum Güç Devri 6300 d/d
Maksimum Tork 320 N.m (236.2 lb.ft , 32.6 kg.m)
Maksimum Tork Devri 2500 d/d
Maksimum Güç Devrinde Tork 279.2 N.m (6300 d/d)
Güç / Ağırlık Oranı 160.3 HP/ton (119.5 W/kg)
Güç / Motor Hacmi Oranı 77.5 HP/litre (57.8 kW/litre)
CO2 Emisyonu 257 g/km
Yakıt Tüketimi 14.9/8.3/10.7 l/100km urban/extra-urban/combined
Performans
0 - 80 km/h 4.3 s
0 - 60 mph
0 - 100 km/h 6.5 s
0 - 160 km/h
80 - 120 km/h (son viteste)
0 - 400 m Hızlanma 14.6 s
0 - 1000 m Hızlanma 26.8 s
Son Sürat 250 km/h (155.4 mph)
Şanzıman ve Aktarma
Şanzıman Türü 6M
Son Vites Dişlisi Oranı 0.71 : 1
Son Dişli Oranı 4.26 : 1
Aktarma AWD (Tüm Tekerleklerden Çekiş)
Kullanım, Yürüyen Aksam ve Frenler
Direksiyon Türü rack & pinion VPAS
Direksiyon Turu
Dönüş Çapı
Süspansiyon (ön) I.MS.LW.ARB.
Süspansiyon (arka) 4Li.ARB.
Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
Disk Çapı (ön) 345 mm
Disk Çapı (arka) 310 mm
Jantlar (ön) 7.5J x 18
Jantlar (arka) 7.5J x 18
Lastikler (ön) 225/40 R 18 Y
Lastikler (arka) 225/40 R 18 Y
Rakamlar Ortada ama ben olsa cliov6 seçerdimdaha ilgi çekici bir otomobil
gecen bizimm kapıda v6 vardı fume clio gercekten cok guzeldi.
yuksek hızda stabilite sorunu oldugu dogrumu acaba gercekten??
V6 kadar güzel body kiti olan araç varmı. 2 tane R32 versinler gene Clio V6![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
R32'yi seçerim ama acı gerçek Clio V6 pistte R32'yi geçer.
Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager
hakkıkaten zor bi kıyaslama oldu
RICHIE RICH AUTO
http://richieric.sahibinden.com/
Sıkıldım birazcık adrenalin istiyorum![]()
RICHIE RICH AUTO
http://richieric.sahibinden.com/
Tunç kardeşim Almanyada onun tadını almış biri olarak beni dinle sen Clio V6
Tam bir adrenalin makinası.
Sende eski bi RS ci olarak bunu kulak ardı etmıyorum![]()
RICHIE RICH AUTO
http://richieric.sahibinden.com/
V6.... Görüntüsü herşeye yeter
param olsa v6 yı kesinlikle araclarım arasına dahil ederdim. cok cekici bir makina.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)