pd130 veya pd160 farketmez , her ikisi de çok güzel makineler :)
Printable View
pd130 veya pd160 farketmez , her ikisi de çok güzel makineler :)
ibiza cok rahat alır ..
2 sini ağarlıkları ne kadar? birbirine çok yakınsa tahminim ibiza torkla rollerde kafayı çıkarır ama uzunda 220ye kadar rc geçer gibi geliyor.
eralar bile 210 kadar durmadan çıkıyor 220ye kadar ibizanın rahat çıkması lazınm..
tdi makina alır diyorum...
5000devir çevirse nolur onun için çok büyük dezavantaj önemli olan turbolu yürütmek.5000de turbo baya kösülür. ibiza beygir gücü yüksek olmasada rcden torku ciddi fazla rollde herzaman avantaj .hep kafayı çıkarır ama devir bandı kısa olduğu için ibizanın fark açabileceğini düşünmüyorum belli olmaz tabi chiplisine binmedim.dizeller 180den sonra baya kasıyor zaten gerçi rcde yüksek hızlarda kasıyor ama 220ye kadar ibizadan daha iyi yürür .roll 180-190larda biterse ibiza 1 boy önde bitirir tahminim.ağalık farkıda baya fazlaymış ilk kalkışlarda ibiza baya kafa çıkarır.
RC 1280 kg değil miydi? :soru:
ibiza top-speed için değil ara hızlanma için kraldır , bu sebeple devirsiz ama tork zengini bir makineyi tutup da yüksek süratte denemenin manası yok bence :)
onun kategorisi farklı :)
banko ibiza..
http://www.superchips.co.uk/curves/vag150pd.pdf
devir cevirirse iste boyle olur 3500-5000 arası guc egrisinin altında kalan alana bir bak daha iyi anlarsın o yuzden devir cevirmesi anlamlı dedim:icon_tup:
her daim 170 beygir civarı guc uretiyor alet kagıt ustunde.
egri sadece yakın egri oldugundan dolayı koydum farklılık gosterebilir.
http://www.superchips.co.uk/curves/Peugeot207GTi.pdf
stock 207 de aynı gucu veya yakın gucu uretse bile daha agır sonuc olarak arada 200 lere kadar acılacak fark bence az buz olmayacaktır.
ibiza da 200 de filan kalmaz 240 lara kadar cıkar :icon_tup:
çıkmasın yaa 240lara felan
200e kadar espri yapsın , 90 sabitle cruise modunda 3,5-4 litre eurodiesel yaksın bence gayet yeterli...
:D
sanki her allahın günü 200+ lardayız?
:D
tamamda ben tam neyi kıyasladığını anlayamadım.ordaki golf dizel herhalde ve kendi dediğinle çelişiyorsun:) orda 4300 den sonra belirgin bir güç kaybı grafikte apaçık ortada.5000 çevirirse tam bir facia:D rc üstün olamadığı yarışı kazanır.ibiza 1.4 motorla 240 a çıkar ama nası çıkar bilmiyorum çok abartma bence ibiza düşük hızlarda torkuyla fark açar dedim bunu kaç kez ama uzunda ilk farkı bitirici açamazssa rc geçer.1.4 dizelin uuzunda şansı bile yok yüksek hızlar bir roll olsa rc çok rahatta altlardan başladığı için o hızlara kadar aradaki farkı kapayabilirmi sorun orda.düşük hacimli dizeller üst hızlarda bitiyor ne kadar chipli olursa olsun saab 1.9tdi chipli 185 küsür hp araç vardı arkadaşta 180-190 a kadar anlamıyorsun ama ondan sonra hızlanma acayip düşüyor benzine ve yüksek hacimli araçlara göre
170lik 2,5tdi transporter hastasıyım bu arada :)
çiplendikten sonra üçmilyon.-nm tork veriyor :D:D:D
yorumlar için teşekkürler arkadaşlar, bende merak ediyorum sonucu. Rc 1280kg, ibiza 1200kg ruhsatta yazan heralde. benimki 175hp, ibiza yaklaşık 170-180hp civarında.