Amca duymasın bu söylediğini :D
Printable View
ayrıca porş frenler borembodan daha şekil durmuş
yigittorun sevgilin yok galiba,konuya sardin,..yeter bence artik.
335iyi rahatlıkla önerebilirim. Modifiye olayina girilirse isin icinden hic cikamayiz. Subaru 450hp oluyorsa 335 de sadece 1-2 parcayla o guce cok rahat problemsiz cikiyor. Amerikada kucuk modifiyelerle ceyrek mili 11 snlerde alan araclar mevcut.
Bu arada aralarda yazilmis olmasina ragmen vurgulayayim, 335i de 330idekiyle ayni motor vardir, e92 330i atmosferik oldugundan turbo versiyona 335 denilmistir. Ayrica genel kaninin aksine bu araclarin otomatik viteslileri manuellerden daha hizlidir.
335 cok var diyen arkadaslara da sunu hatirlatayim 335iyi borusan su an getirmiyor bile...
Gereksiz bir kıyaslama yapıyoruz. Her yönden BMW daha üstün.
Subaru 1992 yılında ortaya çıkmış bir marka. Sağolsun bunu yapanda Mcrae ve BAT.
Şu iki resim herşeyi anlatıyor.
Hatun tavlamak için illaki BMW.
Tabi hatun tavlamak için arabasıyla etiket olanların ihtiyaç duyduğu bir durum bu :)
aralarında dağlar kadar fark olan bu yüzden adaletsiz ve saçma bi konu
http://farm4.static.flickr.com/3410/...4c51db8f_o.jpg[/QUOTE]
http://img687.imageshack.us/img687/25/15rlarge.jpg
Konvor karı kız tavlamak dışında , buna eş değer bir BMW varmı ?
http://www.youtube.com/watch?v=pyj88...eature=related
alır 3.35 i devam ederim
Tabi ki ciddi olarak yazmadım. Prodrive'ın hazırladığı 550 euro luk bir araç ile standart bir Bmw nin kıyaslanması çok saçma olur.
Aynı 335 ile Imprezanın kıyaslanması kadar saçma OLUR.
Anlatmak istediğim, wrc ile 335 i kıyaslamak ne kadar saçma ise 335 in konforu ve hava atıp hatun tavlamak özelliği ile STI ın kıyaslanmasının ne kadar saçma olduğuydu:)
su arabaya verenlerden bı tane denk gelmedı kı....
335i alırım ikisinden seçim yapıcak olsam, konforda var hızda var gösterişte var (her ne kadar işim olmıcakta olsa)
arkadaşlar iki araç kıyaslanamaz. Amacın bi kere bambaşka olması şart.
Eğer amaç gerçekten pist vs koşmak ise tamamen düşünmeden STI seçilmeli. BMW sürüş agresifliği olan araç üretemez. STI ın son hızı 260 lar gelio, 335i nin ise 300 görüo nerdese. Vites oranları ona göre ayarlanmış. 335i de vites değişimlerini algılıyamıosunuz bile (amaç zaten bu, adam konforlu geçiş olsun die genelini otomatik üretio artık). 335i güzel şehir içi dolanılabilecek, otobanda son sürat denemeleri yapılabilecek, bi yere yanaştığınızda orta ölçekli bir statü yaratan araç.
STI ise adrenalin yaşatmak için olan manuel bir araç. 4 den çeker içe oldukça ses alan, bunlada sürücüsüne haz veren bir makina.
Yani bence araç alacak bir kimse asla bu 2 aacı bir araya koyamaz. Koyuyorsa daha amacını belli etmemiş demektir.
Ben STI dan yanayım. 4 çekerin zevki falan bu yaşımda böyle düşünüyorum:). Ama sanırsam bundan öncede bir M3 sahibiydiniz E46, bence M3 alıp devam edin. (Ben oyumu STI dan yana kullandım ama:p)
Çok kararsız kaldım ama herhalde BMW olurdu:)
Bende başka bir alternatif sunayım o zaman c6 z06 al mutlu ol üstünede supercharger filan yaparsın tamam iyi gider hem şekil araç :)
konu kitlenmeliiii
Corvette C6 düşün gerçekten oda çok cici bi araç ufak dokunuşlarda yaparsın motora bence girme sonra pili bitiyor senin için sıkıntı olur dış görselliği olsun zaten c6 performansıda güzrl bence düşün bende bu aralar aldırabilirim aileye..
kaç senedir otomobillere ilgi duyuyorsun yada Bmw hakkında ne kadar bilgin var bilmiyorumda.
ya sen hiç e30 kullanmadın yada ben fazla abartıyorum. Mekanik sıralı6 silindire sahip arkadan itişli bi araç ne kadar sakin olablir:soru:
Ayrıca 400küsürlük Subaru koyup varmı bunu geçicek bi Bmw diyorsun ama kaliperleri görünce insan sırıtmadan edemiyor :)
Ayrıca arkdaşlar konu Subaru ve Bmw üzerine tartışmaya katılıp fikir yürütmek istiyorsanız düşünüp bişeyler yazın:beuj:
Arkadaş Bmw için agresif araç üretemez diyor ona cevaben dedim ki e30 evet pist otomobili ///M modelinin doğuşu hakkında bilgin varsa ne demek istediğimi anladın.
yok bilmiyorsan biraz bahsedeyim
Grup A da Bmw firması yarışmak için 5000 Adetlik seri üretim şartına karşılık İlk M olan e30 m3 üretildi... İşin sonrasıda çorap söküğü gibi geldi /// M her zaman Değerini korudu..
S14 motor koduna sahip 2.3litreden 192Hp üreten ve dakikada 7000 devir çevirebilen muhteşem bi otomobildi bu değerler hala saygı gerektirir ki 80's lerden bahsediyorum...
herhalde alman üreticiler arasında sportifliği herzaman ön planda tutan bmw ye agresif yada sportif otomobil üretmiyor demek bayağı büyük bir cahillik olur...
eminim ben ve bmw hakkında yaptığın yorumlara forumun yarısı bi tarafınla gülmüştür. e30muş. Arkadaşım yaşını göremiorum kusura bakma çokta yorum yapamıorumda, sen hayatında kaç bmw ye bindin? ben 1983 yılından beri hiç arasız bu yılda dahil hep bmw ye bindim ;)
senin bahsettiğin e30 döneminde değiliz. Ben geçmişi göz önüne alarak yorum yapmadım orada. şuana bakacaksın; adamlar artık araçta baskı balata vurması olmasın die twinplate çalışıo. vites rasını bile hissedemiosun e92m3 lerde. Bu rutin ve rijit hızlanma için yapılıyor. Konfor ön planda. STI da ise adam vites değişimini hissetmek istiyor, illa manuel vites istiyor (evo otomatik olduda noldu bi düşün, kimse memnun kalmadı manuele hızlı dönüş yaptı alanlarda). Yani e92m3 bir spor otomobil. Agresif bir ralli yada pist aracı değil. Tamamen şehir-konfor-otobn üçlüsünde hazırlanmış
ingilizcem kıt mühendis amcalar ;
he guys at McLaren say they could get 1000 hp at 9500 or 10000 rpm from the engine.
demiş sanırım iyi bişey ama:soru:
bu kelimeyi e31 yani taaa 1986 yılında üretilen bi araç 8 Serisi için söylenmiş ki 80li yıllarda 550 Hp güçlere sahip bi Bmw vardı.. ama o tarihlerde Subarunun tornavida civatası toplanıyordu ;
Marka fanatikliği yaptığımın farkındayım ama bi araca genel bakıpta değerlendiriyorsak heleki bu araçlar Alman ve Japon ise kimse kimseyi kandırmasın
Dünyada Almanlar kadar kaliteli kimse araç üretemez. İnşallah nokta:)
Bu arada yanlış olmasın e31 serisi 1989 yılının son çyreğinde piyasaya sürüldü, hatta ve hatta çokta 89 yılı üretimini göremessiniz geneli 90 modeldir.
BMW sürüş agresifliği olan araç üretemez. . diyen sensin yıllardır binerek bu kanıya vardın yani... İlginç bence
Diğer söylediklerinde haklısın genelde çoğu Alam gibi mükemmelliyetçilik var ama herkez bilirki Bmw Alman araçlar klasmanında Sportifliğe en fazla önem veren firmadır.
halada öyle ama marka imaj ve kalitesi var ve ona yakışacak şekilde üretim yapıyor.
Evo için evet saçma oldu subişte yaptı öyle bi hata el altından her neyse peki Piyasada çevrende yokmu çok otomatik Bmw ler pekte şikayetçi değilller demekki durumdan.
yazdıklarıma gülen güler o benim problemim seni ilgilendirmez "bmwkardesligi" kurucularındanım bilirmisin ?
bmw kardeşliği benden çoookk sonra net alemine girmiştir onlar beni bilir ben onları bilmem ;)
biz turbo bmw ye binioruz dostum agresiflik ne biliriz. sadece bu forum atıp tutma forumu değildir, bilgi forumudur. bmw tabiki mercedese göre daha agresiftir denilebilir. Ancak subaruya göre daha agresif değildir. Bu arada e92m3 güvenlik sistemleri devre dışı bırakılınca çok ii yanlıo (ancak agresiflik bu değildir). agresiflik gaza en hızlı zamanda tepki (ki bilmen lazım bmw de e36 ve sonrası gaza yavaşça tepki verir, herkeste bmw gidio ama hissettirmio der), gazdan çekince çabuk kompresyon, şugün için minumum güvenlik sistemi dir (burada abs, airbag vs algılanmasın) bana göre.
e30 dersen geçmişe gidersin; güvenlik, denge kontrol sistemleri yok. gaz teli var, elektronik gaz kelebeği yok vs vs.
kısacası herkes bilir ben nekadar bmw fanatiğiyim. Ancak burada e92 335i bile STI dan daha agresif dersek heralde baya baya bi yalan söleriz.
Benim kayınpederim 1998 den beri gc8 le başlayan bir subaru fanatiğ, her 2 yılda bir subaru değiştirir, şuandada 2005 STI var altında. Yazılımlı, egzozlu, caili. Zaman zaman binmek nasip oldu, açıkcası agresiflik o. Ben o agresifliği e36 321 liği geç 286lıkta bile bulamadım. Haa dersenki bmw de agresif nedir. 2800cc yapılmış bir e30 325i agresiftir. Ancak yinede bir STI değildir.
vl094 plakalı araç bendeydi bilirim. aslanmax'ı fahriyi bilirsin her neyse
atıp tutmuyorum hem ben bmw subarudan daha agresif dediğimi hatırlamıyorum.
ama daha mükemmel daha kaliteli daha elit vs vs
şahsen uzun uzun 2 markayıda kullandım bmw den subaru geçeni daha görmedim ama nedense subaru evo kullanan arkdaşlar sohbetlede bahsederler
Kızma ama e30 kendin diyorsun biraz önce bana ithamda bulunmuştum e30 dediğimde
Dostum bak aslanmax serdarıda severim, td m3 orçunuda...ben egetuning Tarkan, Mustafanın ortağı. Yani şimdi dükkanında m5 motorundan tut, m3 motoruna, e34 535e, m3 kasasına var olan kişileriz... Ama ben tekra ediorum; biz şuan 335i ile 2010 STI karşılaştırıoruz. 335i dediğimiz araç konforlu olsun die, sürücüsüne tepki vermekten uzaklaştırılmış araçlar. Agresiflik ise adı üzerinde kontrole karşı demek. Yani sen 172hp lik e30 u yolda tutmaya çalışırken 306 hp lik e92 yada 90 için çaba sarf bile etmiosun. Yani bence 335i, STI kadar eğlenceli bir oyuncak olmaz diorum. Yoksa araba değil demiorum, gitmez demiorum.
haklısın söylediklerine ters bişey ben söylemedim saten sti sürüş olarak çok daha sert bmwden ama genel olarak değerlendirme taraftarıyım bi sti seni sadece h.sonu tatmin eder. ama bi 335i 12 ay boyunca elinden geleni yapar..
bu arada yakın zamanda görüşürüz umarım. hem araçları deneriz
daha spor ruhlu ve ileriye donuk dusunuldugunde 2,5 bloklu sti tercih ederim
benzersiz boxer sesi
marjinal tasarım ve kaslı yapısı
heryerde gormuyor olmam
ozel bir otomobil olması
ve ileriye donuk yuklenildiğinde m3 m5 de dahil bmw nin en ust segment otomobillerinin ustunden atlayabilecek olması
kısacası fiyat/performance olarak bakacak olusak sti parasını daha cok hakeden saf spor ruhlu ozel bir otomobil diyebilirim.
aynen daha öncede yazdığım gibi 335i herzaman kullanmalık.
deneyelim valla, çok denicek kimse kalmadı, izmir uyuyanları oynuo bu ara.