User Tag List

Sayfa 2/7 İlkİlk 1234 ... SonSon
122 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2 Jz Mi RB 26 Mi ?

  1. #20
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    standart kapak 1000hp sonra gelde sevme şu japonları + hacim 2jz için

  2. #21
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rb 26 standart egzantrikleriyle 650hpye çıkıyormu?onu bilen varmı peki?

    yada 2 araçta sadece filtre egzos ve yazılımla kaç hp çıkarır.kalan herşeyleri stockken
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  3. #22
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RB26 nın kol boyu çok kısa. Stroker için sorun yaratabilir.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  4. #23
    ilkay325i - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.036
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2JZ Derim Bende


  5. #24
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2jz tartışmasız

  6. #25
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ICE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yuzbasioglunun Sahibi yan komsum ondan fiyat kiyaslamasi yapacaktim.Biraz arastirdim 2 side standart kapakla 1000 hp olabiliyor.Buyuk turbolu setuplar oldugu icin genellikle her iki motorda da turbonun ne kadar erken gelecegicok sorun olmaz sanirim...
    sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #26
    Burak Kasim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    UK
    Mesaj
    1.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
    +1

    RB26 gercekten guzel bi motor ama projeyi ikiye katlar hem parasal hemde zamansal acidan.

    Oncedende dedigim gibi 2JZ butun parcalarinin tehminini Amerikadan yaparsin.

    Custom Pistonlarina kadar girsen max 1-1.5 ayda hersey elinde olur.

  8. #27
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Redpunk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1

    RB26 gercekten guzel bi motor ama projeyi ikiye katlar hem parasal hemde zamansal acidan.

    Oncedende dedigim gibi 2JZ butun parcalarinin tehminini Amerikadan yaparsin.

    Custom Pistonlarina kadar girsen max 1-1.5 ayda hersey elinde olur.
    bu tanıdık geliyor bir yerden
    Failure is not an option.

  9. #28
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
    Benim için dediğin gibi güç ve sorunsuzluk önemli.RB26 herne kadar supra hayranı olsam da daha sağlam makina görünüyor araştırmalarıma göre...Kapak olarak tabiki işlenmiş kapaktan bahsediyorum bende.Bu işleri layıkıyle yapacak bir ustam var ki aratırmasını yapıyorum RB26 4x4 olduğu için şanzumanı daha sağlamdır mantık olarak doğru mu ???
    Bilen var mı ???

  10. #29
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Redpunk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1

    RB26 gercekten guzel bi motor ama projeyi ikiye katlar hem parasal hemde zamansal acidan.

    Oncedende dedigim gibi 2JZ butun parcalarinin tehminini Amerikadan yaparsin.

    Custom Pistonlarina kadar girsen max 1-1.5 ayda hersey elinde olur.
    2 JZ ve RB 26 için japonya"da tanıdıklarım var ABD"yle işim olmaz

  11. #30
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rb lerde push type pull type olam kuzere ıkı tıp snazuman secenegı var. eger 4x4 ypıcaksan push type r33 rb26 4x4 sanzumanı stock dıff ler ıle 800whp gıbı bır gucu elde edıyor. r34 rb26nın 600hp gıbı bır gucte front dıff + kovanı patlattıgını bunun ıcın r33 kovanı ve on dıff kullandıklarını okumustum. pull type sanzuman ıse r32 sanzumanı bu sanzuman ıcın degerler cok dusuk 500hp gıbı. bu sanzumanın da ıkı turlu cozumu var push a cevırebılıyorsun ya da kovanı r33 yapıyorsun. saglamlık bakımından o senın bıraz kasınmana bakar. stock olarak dusunursen rb herzaman daha fazla guc ve tork cıkarıyor. japonya arastırmasına gore. ama usa arastırmasına gore 2jz cok guc cıkarıyor. cenk e de bu yuzden katılıyorum usa de sanırım dısneyjet dyno bol. cunku japonların bu testlerı daha ıyı yaptıgı kesın. yalan gucler yok 800hp full stock r34 var. ama 800hp 2jz ıcın en basıt krank kasnagını deıstırmen gerekıyor

    sanzumanlarda ufakta olsa degısıklıkler mevcut. ama rb26 ıcın sanzumanda sıkıntı cekmezsın makına r33 r34 makınası olur ıse.
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #31
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.753
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rb lerin yüksek devir çevirmesi + sesi
    2jz nin torku + sesi

    cidden her ikisi de muhteşem makineler , ben karar veremem şahsen , ikisini de isterim
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  13. #32
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    800 hp stock rb26dan çıkmaz 2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var

    r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik

    r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman


    rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir

    şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur

    ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azından eğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi

    kendi fikrim 2jz>rb26
    körler sağırlar

  14. #33
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    800 hp stock rb26dan çıkmaz 2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var

    r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik

    r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman


    rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir

    şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur

    ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azından eğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi

    kendi fikrim 2jz>rb26
    usa bakma semıh japan bak. 2jz nın 400-500tork arası kırmadıgı stock parcası yok. rb26dett full stock 800hp alan fırma mines amuse yolda nedır ne deıldır bılmem drag mrag anlamam. 2jz ıyıdır cok ıyıdır ben olsam 2jz yaparım az para harcarım cok guc alırım. ama rb26 yapana atılacak bır motor deıl ozellıkle tork ısteyen devır ısteyen bır kısı ıcın. 2jz ye full stock kapak 9000 donen gormedım

    2jz>rb26dett (bol hp bol parca uygun fıyat)
    rb26dett>2jz (teknoloji)
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  15. #34
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    japan bakalım tamam jun bakalım amuse a bak içinde titanyum koluna kadar dolu o makineler supra 400 500nmde motor kırmaz kırıyorsa sorun vardır bunu açık ve net yazarım ha ne kırar biliyomusun oda kasnak tensionerini kırar bi motor parçası kırmaz

    2jzye sadece yay egzantrik yapsan eğer alt taraf iyiyse 8500 dönersin komple topla 9500 10000 10500 dönersin 86x86mm motor dönmemen için bi neden yok

    japonlar rb sever ama bana göster 2jz kadar toplanıp yarıştırılan kaç tane rb var ucuz pahalı vs o seçimdendir ama 2jz iyidir rbde ne teknoloji var? kapak biraz daha iyi stock olarak düşünürsek internal her halükarda 2jznin daha üstün,

    rbdede stock 9000 dönen zor görürsün ha görürsün 2 kez çevirirsin 3.de kırabilirsin şans bu supradada aynı, o motoru stock olarak 120 130bin milde 650 700whp civarı kırmak için 10 dönen adamlar biliyorum ha kırdıklarıda kapak değildi segmandı

    ben usa japon falan pek bilmem güçlü motor iyi motor nerdeyse belli eder kendini avustralyada 2100hp civarı veren 2jz var ama motor dynosu çokta umrumda değil ama 90psi methanolle stock krank rb26 gösterirsen memnun olurum
    körler sağırlar

  16. #35
    Day Walker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    8.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    2jz derim hem parça bulunabilirliği daha fazla
    Yolların Ustasıyım Modların Hastasıyım

  17. #36
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    800 hp stock rb26dan çıkmaz 2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var

    r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik

    r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman


    rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir

    şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur

    ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azından eğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi

    kendi fikrim 2jz>rb26
    Açıklamalar için saol Standart motorla şanzuman kafa kafaya gidiyor anladığım kadarıyla... Motor yüklenirse şanzuman takviyesi yada değişimi gerekecek.Yüksek devir güç tork sağlamlık vs bakımından incelersek RB26 bir tık önde görünüyor o zaman...

  18. #37
    ice - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İZMİR
    Mesaj
    3.089
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada 90 psi = 6.20527 bar ben mi yanlış okuyorum ?

  19. #38
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaç aydır yazı yazmayan adam 2jz ye laf gelince bülbül oldu

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •