standart kapak 1000hp sonra gelde sevme şu japonları+ hacim 2jz için
rb 26 standart egzantrikleriyle 650hpye çıkıyormu?onu bilen varmı peki?
yada 2 araçta sadece filtre egzos ve yazılımla kaç hp çıkarır.kalan herşeyleri stockken
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
RB26 nın kol boyu çok kısa. Stroker için sorun yaratabilir.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
sen trok ıstıyorsan eger rb yı secıceksın. ama rb nın makınası pahalıdır sanzumanı ucuz. ben rb de aldım 2jz ıle takas ettım. fıyatlar hemen hemen aynı. rb daha torklu oluyor bazı ses 2jz yeter demıs ama rb nın sesı yabana atılacak cınsten deıl. param var dersen RB yaparsın parcalar ıkı katı para. uyguna guclu olsun dersen 2jz yaparsın bu kadar kısa ve öz anlatım. stock kapak 1000hp derken stock egzntrık vs den bahsetmıyoruz ıslenmemıs kapaktan bahsedıyoruz. 600hp 500nm tork gıbı 2jz cogu stock aprcasını kırıyor. he dynoda 1000 cıkaran var mı var ıtırazımız var mı yok ama sadece dynoda cıkar. rb nın mekanıgı daha saglam. 2jz de bazı oem parcalar deıstırılıyor ve bu parcalar pahalı. rb de ıhtıyac duymuyorsun mesela. eger ımkanın varsa RB den sasma derım. bu arada bu motorlardan 1000hp almak ıcın krank yatak saplama cap olarak cok cıddı ıslemler lazım bunlarıda TR de yaptırır mısın bılmem. turbo taktık 1000hp olmuo yanı ıs o kadarda kolay deıl.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Benim için dediğin gibi güç ve sorunsuzluk önemli.RB26 herne kadar supra hayranı olsam da daha sağlam makina görünüyor araştırmalarıma göre...Kapak olarak tabiki işlenmiş kapaktan bahsediyorum bende.Bu işleri layıkıyle yapacak bir ustam var ki aratırmasını yapıyorumRB26 4x4 olduğu için şanzumanı daha sağlamdır mantık olarak doğru mu ???
Bilen var mı ???
rb lerde push type pull type olam kuzere ıkı tıp snazuman secenegı var. eger 4x4 ypıcaksan push type r33 rb26 4x4 sanzumanı stock dıff ler ıle 800whp gıbı bır gucu elde edıyor. r34 rb26nın 600hp gıbı bır gucte front dıff + kovanı patlattıgını bunun ıcın r33 kovanı ve on dıff kullandıklarını okumustum. pull type sanzuman ıse r32 sanzumanı bu sanzuman ıcın degerler cok dusuk 500hp gıbı. bu sanzumanın da ıkı turlu cozumu var push a cevırebılıyorsun ya da kovanı r33 yapıyorsun. saglamlık bakımından o senın bıraz kasınmana bakar. stock olarak dusunursen rb herzaman daha fazla guc ve tork cıkarıyor. japonya arastırmasına gore. ama usa arastırmasına gore 2jz cok guc cıkarıyor. cenk e de bu yuzden katılıyorum usa de sanırım dısneyjet dyno bol. cunku japonların bu testlerı daha ıyı yaptıgı kesın. yalan gucler yok 800hp full stock r34 var. ama 800hp 2jz ıcın en basıt krank kasnagını deıstırmen gerekıyor
sanzumanlarda ufakta olsa degısıklıkler mevcut. ama rb26 ıcın sanzumanda sıkıntı cekmezsın makına r33 r34 makınası olur ıse.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
rb lerin yüksek devir çevirmesi + sesi
2jz nin torku + sesi
cidden her ikisi de muhteşem makineler , ben karar veremem şahsen , ikisini de isterim![]()
Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr
800 hp stock rb26dan çıkmaz2jznin toleransı daha fazla hem hacim avantajıda var hemde motor elemanları rbye göre daha iyi stock 2jz krankı 2100 2200hplerde kullanılabiliyor 80 90psi turbo basıncında methanolle drag kovalayanlar var
r32 r33 şanzımanlar borg warner üretimidir limitleri 650 700hp aslında hp olarak vermemem gerekir ama tork olarak düşük güçlerde kırılır, r34 getrag şanzımana sahiptir supra ile birebir oranları vardır 4 çeker olduğu için transfer vardır bütünleşik
r33 r32ler biraz daha narin olduğundan genelde r34ün şanzımanı yürür elemanları kullanılır onlarda yada 5 ileri bw şanzımanın içi toplanır genelde demyim %90 kırılır o şanzıman
rb26nın stock çıkabileceği güçler 650 700hp beygir gücü veriyorum torkları hatırlamıyorum, 2jz bu güçleri nerdeyse orijinal yakıt sistemiyle çıkarır tabi istisnalar olucaktır 800whp civarı kolları risk oluşturur ama 1000 1100whp tamamen stock shortblocku kullanan uzun süredir hemde drag kovalayan yarışan insanlar mevcut bunu rbde yapabilmek pek mümkün değil, ayrıca belirli güçlerden sonra rbye gömlek çakmakta gerekebilir
şanzıman kolay iş çeviriciler var os giken üretimi vardı sanırım basit aparatla pull push değişimi yapılır fakat amaç önemli ne amaçla o debriyajı kullanıcaksanız o seçmeniz doğru olur
ben dynoya pek inanmam ama 2jznin nasıl güçler çıkardığını pistte daha rahat görebilirsiniz çok güzel swap rb26lar var 8s koşan otm ama benzer modifikasyonlarla aynı swaplar 7 koşuyor çok rahat şekilde 2jz ile buna hacim farkımı dersiniz başka bişeymi dersiniz bilemem supranın kapağı rb kadar iyi olmasada çok kötü kapak değil ciddi iyi üfler eğer uygun şekilde işlenirse ve uygun egzantriklerle kullanılırsa seri üretim egzantriklerden bahsetmiyorum rb bu konuda çok avantajlı çok daha agresif egzantrikler seri üretim şekilde çok daha kolay bulunabiliyor 2jzye 12mm lifte sahip bi egzantriği netten alamazsınız en azındaneğer agresif bi setup toplanıcaksa zorluk açısından bana göre 2jz daha zor olur rb26ya daha kolay stock strok krank bulabilirsiniz dry sump bulabilirsiniz 2jznin amerikada kolay yapılması birazda yarış takımlarının çok fazla üzerinde ar ge yapmasından bullish efantis scranton brothers adını unuttuğum bi kaç firma ciddi şekilde geliştirdiler bu motoru bu yüzden çoğu yarış serisi değişti yada kıstılamalar getirildi
kendi fikrim 2jz>rb26![]()
körler sağırlar
usa bakma semıh japan bak. 2jz nın 400-500tork arası kırmadıgı stock parcası yok. rb26dett full stock 800hp alan fırma mines amuse yolda nedır ne deıldır bılmem drag mrag anlamam. 2jz ıyıdır cok ıyıdır ben olsam 2jz yaparım az para harcarım cok guc alırım. ama rb26 yapana atılacak bır motor deıl ozellıkle tork ısteyen devır ısteyen bır kısı ıcın. 2jz ye full stock kapak 9000 donen gormedım![]()
2jz>rb26dett (bol hp bol parca uygun fıyat)
rb26dett>2jz (teknoloji)
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
japan bakalım tamam jun bakalım amuse a bak içinde titanyum koluna kadar dolu o makinelersupra 400 500nmde motor kırmaz kırıyorsa sorun vardır bunu açık ve net yazarım ha ne kırar biliyomusun oda kasnak tensionerini kırar bi motor parçası kırmaz
2jzye sadece yay egzantrik yapsan eğer alt taraf iyiyse 8500 dönersin komple topla 9500 10000 10500 dönersin 86x86mm motor dönmemen için bi neden yok
japonlar rb sever ama bana göster 2jz kadar toplanıp yarıştırılan kaç tane rb varucuz pahalı vs o seçimdendir ama 2jz iyidir rbde ne teknoloji var? kapak biraz daha iyi stock olarak düşünürsek internal her halükarda 2jznin daha üstün,
rbdede stock 9000 dönen zor görürsün ha görürsün 2 kez çevirirsin 3.de kırabilirsin şans bu supradada aynı, o motoru stock olarak 120 130bin milde 650 700whp civarı kırmak için 10 dönen adamlar biliyorum ha kırdıklarıda kapak değildi segmandı
ben usa japon falan pek bilmem güçlü motor iyi motor nerdeyse belli eder kendini avustralyada 2100hp civarı veren 2jz var ama motor dynosu çokta umrumda değilama 90psi methanolle stock krank rb26 gösterirsen memnun olurum
![]()
körler sağırlar
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)