ARkadaşlar aralarında ciddi miktarda fiyat farkı var ancak throtle çok daha kullanışlı sanırım..Asıl merak ettiğim ise standart bir araca yani motorunda herhangi bir mod. olmayan bir araca tavsiye edilen parça hangisidir sizce???
ARkadaşlar aralarında ciddi miktarda fiyat farkı var ancak throtle çok daha kullanışlı sanırım..Asıl merak ettiğim ise standart bir araca yani motorunda herhangi bir mod. olmayan bir araca tavsiye edilen parça hangisidir sizce???
fiyati yuksek diyorsan eger individual throttle body'den bahsediyorsun demektir,
kisaca itb derler,
arkadaslar artik bazi terimleri oturtalim, throttle terimi olsa olsa gaz kelebegi icin kullanilir...
son olarak itb bir emme manifoldu cesidiyken v2 hava filtresi cesididir,
elma ile armutu karistirmayalim...
Experience is what you get when you don't get what you want.
Üzgünüm VTI alalı ancak 2 ay olacak daha yavaş yavaş öğreniriz inşallah...İtb için konuşalım o zaman standart bir vti için ilk alınası bir şey midir??Şu an piyasada skunk2 emme manifoldu var 700 ytl civarlarına ancak ben onun daha farklı olduğunu sanıyordum...
Yada sorumu emme manifoldu mu öncelikli olsun cold air intake kit mi olrak değiştireyim...
http://www.modacar.com/products/Hond.../throttle.html
burda 99-00 arası diyor aracım 98 almak istersem önerebileceğiniz farklı sitelerde varmı??
ıtb aracını yükleyeceksen ilerisi için bence..
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
oncelikle hava filtresi kiti ile baslarsan daha iyi olur, emme manifoldunu tool arkadasımız cipli filtreli egsozlu arabasında kullandı bi fark alamadım diyordu bence sende once free flow bi egsoz ve cold air intake ile baslamalısın.
ITB
sadece verdiği fantastik sesi bile kullanım zevkini 2ye katlar. Yine de çok masraf istemiyorsan Aem v2 seni tatmin edebilecek bir kittir.
Şu an dediğim gibi eğer skunk emme manifoldu war 700YTL ye aemV2 ise 500Ytl civarlarında arasındaki 200 ytl çok farklı deil gibime geliyor...
Yine de asıl bilmek istediğim daha önce de söylediğim gibi aemV2 için bir intake kit için ciddi güç artışları sağladığı söylenmekte emme manifolduyla da aynı güçleri alabilir miyim ??
http://www.youtube.com/watch?v=GsKNbsDqEPs
Şuı güzelliğe bakın yawhu...![]()
![]()
Bi konu vardı, VTI için en yararlı parçaları sıralamışlardı arkadaşlar, bence o konudan faydalanBirde "bildiğim kadarıyla" itb olarak adı geçen individual throttle pro bi modifiyedir, her silindirde ayrı hava kanalı olur. Bunun yanında basit olarak adlandırabileceğimiz modifiyelerden sonra yapılır. Skunk emme manifoldu ise yine normal manifold gibi ama daha fazla hava girişi sağlıyor. Normalde bence farkedilir bi artış olması lazım skunk ile ama tabiki kullananlar en iyi cevabı verecektir.
skunk2 emme manifoldu egzantrik(stage2+) olmadan bisey degismesi mumkun deil ya da hacim artisi olacak ozaman biseyler elde edilir...
simdilik v2 sana gusel yeter...
Experience is what you get when you don't get what you want.
konuya renk versin
http://www.youtube.com/watch?v=NmahEivwIUI
106da pt53 le itb efsaneeama ef9 da feci yürüyorr
![]()
peki yüklü aracda gayet güzel verim yapıyor ama toz,kum tanacikleri gibi şeylerin kaçma riski yokmu acaba
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
onlar icin ozel filtreler var
biliyorum 2 çesit birisi karbon fiber ama onlarda örnek sılencır gibi kasma falan yapmaz sanırım deilmi
BOOSTPROJECTS
EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
100-200 - 8.5sn.
N/A is the best..
Civic Hatchback
benim bildigim ince bir sunger tabakası ile kapatıyorlar onları. ya da eski tarz tel orgu sekilnde bir kapak var.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)