User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
122 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: 207 RC MCS R53 Mitsubishi Colt CZT

  1. #96
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sovalye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konuyu gereksiz bulandırıp uzatan sensin. ben oyle bişi mi dedim sana. sen ister kabul et ister kabul etme ama oyle bir imajı var ki bir dolu adam bu şekilde yorum yapmış. hem hatunların cok hosuna da giden bir araba da olabilir zaten. ama bunun arabanın alınabiletesi bakımından gosterilmesiyle dalga gectim ben.. siz sahipleriyle değil..
    doğrudur, minici sana 3000 bin tl'ye alırım diyor 60 hp'i sen boşuna iddaa etmeyin diyorsun biz yalancı oluyoruz, uzatıp bulandıran oluyoruz, bişey yazmıyorum daha zorla inandıracak değiliziyi forumlar.

  2. #97
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DoDo_hamann Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doğrudur, minici sana 3000 bin tl'ye alırım diyor 60 hp'i sen boşuna iddaa etmeyin diyorsun biz yalancı oluyoruz, uzatıp bulandıran oluyoruz, bişey yazmıyorum daha zorla inandıracak değiliziyi forumlar.
    benim yukarıda yazdıgım mesajda 60 beygir ve 3000 tl ile ilgili bişi var mı. senin alındıgın hatun konusu uzerine yazmış acıklama yapmıştım. bu seferde başka yere mi dallandırmak istiyorsun. unutma yazdıklarınla cevap hakkı doguruyorsun. ben sadece senin alındıgın konu uzerine acıklama yapıyorum.

    şimdi kim uzatmış oluyor. ben mi sen mi..

  3. #98
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sovalye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim yukarıda yazdıgım mesajda 60 beygir ve 3000 tl ile ilgili bişi var mı. senin alındıgın hatun konusu uzerine yazmış acıklama yapmıştım. bu seferde başka yere mi dallandırmak istiyorsun. unutma yazdıklarınla cevap hakkı doguruyorsun. ben sadece senin alındıgın konu uzerine acıklama yapıyorum.

    şimdi kim uzatmış oluyor. ben mi sen mi..
    tamam yorum yapmıyorumki cevap hakkı doğmasın yaşına saygım var, karşılıklı saygı olması gerekir şurda yazışırken oda bende var, karşıdanda beklerim haklı olarak, hayal dünyasında yaşamıyoruz burda teknik şeyler konuşuyoruz, paylaşıyoruz.teşekkürler.

  4. #99
    sertac1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    33
    Şehir
    216/Maltepe
    Mesaj
    407
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cooper S..

  5. #100
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Boşuna tartışmışsınız

    İki araçta 230+ lara geliyor, ama bildiğim kadarıyla bu rakamlardan daha yüksek çok fazla r53 görmedim (gp demiyorum), varsa da affola ben bilmiyorum.

    Ama czt nin alt yapısı çok daha sağlam, 300 lere kadar dayandığını zaten biliyoruz(bu rakamlarda gezebilen stock internalli r53 var mı? merak ediyorum). Tipik mitsubishi örneği, ayı gibi sağlam bloğu ve parçaları var

    Evet bir gerçek var, yol tutuş, sürüş dinamikleri bakımından Mini daha başarılı, bu konuda sanırım tartışmaya pek gerek yok. Tasarım görecelidir ama bence de Mini daha hoş bir tasarıma sahip.

    Gerçi ümit ağabey yine tersler beni kullanmadan boş boş yorum yapma der o yüzden daha fazla bişey yazmıyorum.

  6. #101
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gerçi ümit ağabey yine tersler beni kullanmadan boş boş yorum yapma der o yüzden daha fazla bişey yazmıyorum.
    amma alıngan adam olmuşunuz..

  7. #102
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ama czt nin alt yapısı çok daha sağlam, 300 lere kadar dayandığını zaten biliyoruz(bu rakamlarda gezebilen stock internalli r53 var mı? merak ediyorum). Tipik mitsubishi örneği, ayı gibi sağlam bloğu ve parçaları var
    .
    kaç tane czt biliyoruz mesela ?

  8. #103
    sovalye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaç tane czt biliyoruz mesela ?
    ozan askerde olmasaydı daha ayrıntılı cevap verirdi sanırım. ya da belki ozgunde yazabilir. yabancı forumlardan okundugu kadarıyla edinilen bilgiler bu yonde. dısarda 300 leri alan cok adam var duydugum..

  9. #104
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sovalye Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ozan askerde olmasaydı daha ayrıntılı cevap verirdi sanırım. ya da belki ozgunde yazabilir. yabancı forumlardan okundugu kadarıyla edinilen bilgiler bu yonde. dısarda 300 leri alan cok adam var duydugum..
    Ozan ın aracının yapılışını, Ozgun un neleri düzelttiğini sizden daha yakından takip ediyorum , hatta ozan la son dönem hariç arabada değişenler noldu ne bitti diye arabalarımızı deniyorduk.

    Dou pm atmana gerek yoktu czt yi, yemin ederim mini den daha çok seviyorum. Tolga abi yaptı 2-3gün sonra söktü , oğuzun araca geçti parçalar ama şanssızlık ki onda problemler yaşandı. En nihayetinde bu aracın bu güçlerde ne kadar dayanacağını bilemeyiz. Miniklerin hulk gibi gazlaya gazlaya kullanılırsa bu güçler için sıkıntısız demek en doğrusu olur toplasan 100-200km yapmış setup hakkında dayanıklılıktan bahsetmek pek gerçekçi olmaz.

    MiniTorque iskoç forumu.
    http://www.minitorque.com/forum/
    inceleyin isterseniz hatta direk link vereyim
    Onlarca internal ı sc ı standart üst kapak değişmiş , remap yapılmış r53 var. 1320 adlı bir servisin dynosu cok meşhur. Genelde çıkan güçler 230whp egzantrik kapak yazılım kasnak gibi bolt-onlar. Benzininden mi havasından mı suyundan mı bilemiyorum
    hatta ilk r56 ya gt28 takıp yürüten delikanlıda bu site üyesi.. Alta kırdı ama bu cocuk hala yürütüyor 1barda fln gayet tatminkar gidiyor.

    geçen senenin listesi :

    http://www.minitorque.com/forum/f545...ague-table-11/

    bu sene güncel liste :

    http://www.minitorque.com/forum/f545...ue-table-7769/



    Ozanın son setupına denk gelemedim en son ufak bir boostcut sıkıntsı vardı ama ondan önce Özgün ün sihirli elleriyle araba 2500 devirde full boost yapıyordu öyle söyleyeyim

  10. #105
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stock motor ile r53 r53 ten 290 300 hp alınıyor.. rotrex sc veya turbo kitleri ile de stock internaller ile 300+whp alınabiliyor
    egt sıkıntısı denmiş egt sıkıntısı var doğru ama kapak işlendikten sonra öyle bir sorun kalmıyor gerçi water inj. kit ile de egt de 300 derece civarı bi düşüş oluyor o da bir tercih tabi bende ikisi de var ama şu anda da egt sensörüm yok tahmini 700 derecelerdedir heralde 6 ya attığımda..
    YouTube
    DR.ECU

  11. #106
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben r53 ile kıyaslıyorum sadece bu arada, önceki mesajımda belirttim r56 yı hiç hesaba katmıyorum.

    Tolga abinin aracını neden söktüğünü sanırım takip ediyorsan kesin biliyorsundur, aracın dayanıksız olması değildi mevzu

    Ben czt nin daha kolay-zahmetsiz bir şekilde o güçlere ulaşabildiğini düşünüyorum, kit-kat iptali-ic + licp-uicp -egzoz-filtre - mbc ile alınan güçler ortada, basınca bakıyor iş. r53'te bu güçlere ulaşabilmek için üst kapak ve eksantriği değiştirmek gerekiyor söylediklerinden anladığım kadarıyla.

    Yazmayacam daha sonra ümit abi kızıyor , sadece czt yi kullananlar czt hakkında yorum yapabilme rütbesine sahip

  12. #107
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben r53 ile kıyaslıyorum sadece bu arada, önceki mesajımda belirttim r56 yı hiç hesaba katmıyorum.

    Tolga abinin aracını neden söktüğünü sanırım takip ediyorsan kesin biliyorsundur, aracın dayanıksız olması değildi mevzu

    Ben czt nin daha kolay-zahmetsiz bir şekilde o güçlere ulaşabildiğini düşünüyorum, kit-kat iptali-ic + licp-uicp -egzoz-filtre - mbc ile alınan güçler ortada, basınca bakıyor iş. r53'te bu güçlere ulaşabilmek için üst kapak ve eksantriği değiştirmek gerekiyor söylediklerinden anladığım kadarıyla.

    Yazmayacam daha sonra ümit abi kızıyor , sadece arabayı kullananlar czt hakkında yorum yapabilme rütbesine sahip
    kasnak, filtre, egsoz, headers, kapak, egzantrk yay şapka ve beyin ile 270 civarı hiç zor değil isterseniz fiyatlarını da yazayım
    YouTube
    DR.ECU

  13. #108
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kasnak, filtre, egsoz, headers, kapak, egzantrk yay şapka ve beyin ile 270 civarı hiç zor değil isterseniz fiyatlarını da yazayım
    çok resmiyiz bakıyorum

    hiç zor değil dediğin şey alt blok hariç herşey değişti be yekta

  14. #109
    TechTurkey Yekta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İst/ataköy
    Mesaj
    2.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok resmiyiz bakıyorum

    hiç zor değil dediğin şey alt blok hariç herşey değişti be yekta
    kol piston krank ıvır zıvır standart nesi herşey değişti olm
    YouTube
    DR.ECU

  15. #110
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Yekta Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kol piston krank ıvır zıvır standart nesi herşey değişti olm
    Alt bloktaki parçalar zaten onlar yekta

    Evet Allah var yukarda bi emme manifoldu var bide değişmeyen

    DİPNOT: Ha bu arada, r53 ü sevmiyorum-kötülüyorum gibi düşünülmesin, Mini'leri çok severim r53 r56 fark etmez

  16. #111
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben r53 ile kıyaslıyorum sadece bu arada, önceki mesajımda belirttim r56 yı hiç hesaba katmıyorum.

    Tolga abinin aracını neden söktüğünü sanırım takip ediyorsan kesin biliyorsundur, aracın dayanıksız olması değildi mevzu

    Ben czt nin daha kolay-zahmetsiz bir şekilde o güçlere ulaşabildiğini düşünüyorum, kit-kat iptali-ic + licp-uicp -egzoz-filtre - mbc ile alınan güçler ortada, basınca bakıyor iş. r53'te bu güçlere ulaşabilmek için üst kapak ve eksantriği değiştirmek gerekiyor söylediklerinden anladığım kadarıyla.

    Yazmayacam daha sonra ümit abi kızıyor , sadece czt yi kullananlar czt hakkında yorum yapabilme rütbesine sahip
    şunu çok rahatlıkla söyleyebilirim ki r53te egzantrik değişimi ve kapak işlenmesi , czt ye egzoz manifoldu ve egzoz yapılmasından daha ucuz ve daha hızlı gerçekleşir

    R56 örneğini sitenin ne kadar zengin ve doğru paylaşım içerdiğini belirtmek için vermiştim.

  17. #112
    YEY® - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Görkem öyle deme yurtdışında sadece 207 ve czt yapılıyor

    Miniyle ilgili forumları klüpleri garajları toplasanız türkiyedeki 207gt/rc ve czt sayısının toplamını geçer emin olun

  18. #113
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    czt yemin ederim çok eğlenceli bir araba yunanistan da çok uğraşıyorlar ki sanırım en hızlılar portekiz , italya ve yunandan çıkıyor. Parça olmadığı için az malzemeyle edilen güçler daha da haz veriyor, düşünüyorum da saatlerce forum konu okurdum evc boost cut nolur , arabanın limiti nerededir , limp mode u nasıl crackleriz , esp nasıl kapatılır vs. vs.

    Esp abs fişi çekersen arabanın stopları yanmaz, saçma sapan kopar arkası fln ey gidi günler czt yi çok seviyordum ya

  19. #114

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.116
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Al czt Turboyu değiştir olay bitsin bizde zevkle seyredelim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •