aradaki 10 milyarlık farkı vericekseniz bende gti derdim :)
fiyat performans ve konulan parçalara güç alma konusunda ep3 hala ilah :)
ep3 alıp 10 milyar farkı turboya harcasam gtidan çok çok daha hızlı bir aracım olur performans için.
Printable View
donanım konfor vs ıstıorsan nıe gtı alıoruz kı aynı donanımda olan 1.6 bı araba alınır beklentı buysa.artık herkes turboya dondu,sadece type r atmosferık kaldı.atmosferııgın keyfı baska hot hatch den cıkmaz :)
öyle bakacak olursanız 106 alın, kalan parayla yükleyin, hepsini geçin
herşey geçmek geçilmek değil, en azından herkes bizler gibi herşeyi roll-drag olarak görmüyor, hothatch sınıfı müşterileri bile :)
adam gazlayacağı arabada, otomatik klima, otm vites gibi donanımlarda istiyor
zevk tabi kişiye kalmış
sadece gazlamak olarak bakmıyoruz zaten, ama arada sanki fiyat farkı yokmuş gibi ep3 alabildiğin paraya golf gti alabiliyormuşsun gibi yazılıyor onu belirtmek istedim :)
arada en az 10 milyar fark var, o donanım farkına değermi diye düşünmek lazım, ama yakın fiyatlarda olsalar ve çok gazlama derdinde değilsem gti alırdım bende. fakat şu anki fiyat performans oranına bakınca ep3 daha cazip ve daha adrenalinli bence
Type-R alırsan roll aracın olur,
üste 8 10 milyar daha koyar GTI alırsan araban olur.. :)
:) ben o arkadaşın mantıgıyla bakarsak demek istedim :) yoksa kimsenin arabsına lafımız yok :)
ben murat 124 clio falan bilmem . herkes kendi arabası için konussun bana göre yavas. na iken hiç bi clio rs de geçemedi beni .
TypeR her açından RS'ten üstün bir arabadır.. ;)
Golf GTi ise bence sportif ruhu az olan ve normal Golf'ten pek farkı olmayan bir arabadır..
Arkadaşlar yurtdısında çalışıyorum ve orda kullandığım 2007 model golf 5 gti dsg aracım var. Yazılanları hepsini okumadım ama gti ları std. golf ile karıştırmayın sakın. Ben kullanırken inanılmaz zevk alıyorum gti'ı. Öyle küçümsenecek bir araç hiç değil. Type-r larda çok hoşuma gidiyor. Ama ikisi arasında alacak olsam golf ü tercih ederdim. 4 kapı olması otomatik olması vs gibi özelliklerden dolayı.
ilk veriler fn2 type-r, sonrakiler golf v gti...
hızlanma
0-80 km/h 5,1 Sek. 5,1 Sek.
0-100 km/h 7,2 Sek. 7,3 Sek.
0-120 km/h 9,7 Sek. 9,5 Sek.
0-130 km/h 11,5 Sek. 10,9 Sek.
0-160 km/h 17,6 Sek. 16,8 Sek.
0-180 km/h 23,8 Sek. 22,2 Sek.
(fabrika verileri) 0-100 km/h 6,6 Sek. 7,2 Sek.
max. hız 235 km/h 235 km/h
ara hızlanma
60-100 km/h (5. Gang) 8,8 Sek. 7,1 Sek.
80-120 km/h (5. Gang) 9,5 Sek. 7,3 Sek.
80-120 km/h (6. Gang) 12,9 Sek. 9,1 Sek.
frenler (100-0 km/h)
soğuk 38,6 m 38,6 m
sıcak 39,0 m 39,4 m
tüketim
Super Benzin/Super Plus
minimum 6,6 L/100 km 7,2 L/100 km
maximum 14,1 L/100 km 14,4 L/100 km
gürültü
100 km/h 68 dB(A) 68 dB(A)
130 km/h 72 dB(A) 73 dB(A)
160 km/h 76 dB(A) 78 dB(A)
180 km/h 77 dB(A) 80 dB(A)
Golf her zaman golftür... Konforu kalitesi sağlamlığı tartışılmaz.Tüketim değerleri mükemmel ve önü modifiye yönünden açık bir motor. :)
gerçi ep3 değil ama ;
arkadaşların sürücülük kabiliyetleri , golf'ün sürten lastiklerini de görmezden gelelim :)
http://www.streetfire.net/video/the-...ll_2022279.htm
Sürücüler amatör gibi yada kafaları güzel. :D Ayrıca Golf'ün lastiklerinin o derece sürtmesi ilginç. Bu arada Fahrenheit edition mükemmel bişey. :) Dikkatli bakınca sanırım Golfte 19 jant var o da biraz fazla kaçmış...
keşke lastii patlasaydı öküz..