ankara'nin yuksekliginden dolayi atmosferikler hep turbolara gore daha geride oluyor istanbul denemelerine gore..gordugumuz okudugumuz bu yonde.. cok tartismaya gerek yok sanirim, orada farkli burada farkli olacak sonuclar..
arkadaşlar saolun baya yardımcı oldunuz nasıl deneriz bilmem ama 60 tada 75 tede deniycez çünkü iki şeklide önemli videoya gelince arkadaş izin verirse mutlaka paylaşırım.
anca deniycek fn2 buldum geneli 40 yaş üzeri yani gerek yok deyip denemek istemediler typere gelince hepsi yüklü onlara bulaşamam anlıyacağınız.
typerla denerken 65 de bas![]()
bizim özgürün(antalyalogy) aracıyla stock seat leon cuprayı 60-200 denemesinde geçmiştik.videolarıda mevcut.200 den sonra seat alıp başını gidiyodu.fn2 de de aynısı olur sanıyorum.(fn2 stock olmak kaydıyla.)yazılım egzost filtreli rc,brake boost yaparsa zıplar
http://www.techturkey.com/forum/videolar/38019-207_rc_vs_leon_cupra_final_fight_.html
burada rc stock cupra videosu mevcut.
Eğer fn2 ve rc nin ikiside stock ise = fn2
Yazılım filtreli rc vs stock fn2 = rc
fn2 leri 2-0 geriden başlatma mantığı hoşunuza gidiyorsa evet, rc geçer yazılımdan sonra = daha hafif - daha torklu (her devirde) -daha yüksek beygir gücü
2+2=4.
rc kullanıcısı ve ep3 ile denemiş biri olarak, rc 200lere kadar fn2 nin önünde olacaktır. zaten stock haldeyken bile fn2 rc ye çok fark atamıyor 200lere kadar
AmcaGolf 7,5 1,6 tdi
yazılımlısı için konuştuğumuza göre 228km ye kadar rc önde olur![]()
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)