User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
58 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Civic si vs Swift gti

  1. #1

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    sakarya
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Civic si vs Swift gti

    arkadaslar 2 aracda atmosferik gırtlak yüklü deneme yapıcaz sonuc ne olur fikrinizi almak istedim cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederimm....

  2. #2
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gırtlak yüklü derken? swift alır gibi 0-400 de ama sağlıklıysa...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  3. #3
    Brs_eg - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    3.069
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    specleri yazsan daha kolay yorum yapilir belki ?

  4. #4
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Swift 1.3 GTi lar gerek atmosferik gerekse turbo olarak ülkemizde pek tercih edilemesede güzel yüklenen araçlar... Videoları araştırlabilir, yada forumlarında bakılabilir.

    Zaten köpek gibi devir dönüyorlar...

    Civic d16 makine ile ne kadar oluyor atmosferik bilmiyorum, swift kendi 1.3 makinası ile atmosferik ne kadar oluyor onuda bilmiyorum, şanızman oranları ve dönecekleri devirleri hiç bilmiyorum. Bu soruya o sebeple çevap vermek nasıl olur... onu hiç bilmiyorum...

    Bazen aracınız daha güçlü olur ama devir dönen daha güçsüz araç gelir zort die geçer sizi...

    gırtlak mevzusu, polemik mevzusu olur yani...

  5. #5

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    sakarya
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swift =dereceli,piston,cai,egzos,ince conta
    si sahibi arkadasta gırtlak dolu olduğunu söyledi bende onun yalancısıyım

  6. #6
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swift kullandım cidden ii devir dönen düzgüm dokunuşlar yapıldığı zaman çok ii yürüyen araçlar.ama si ın da speclerini bilmemiz lazım..
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  7. #7
    RottingChrist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye / İstanbul
    Mesaj
    3.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merak ettim sonucu

  8. #8
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben çok sağlıklı swift 1.3 gti kullandım çok iyi gidiyor si yi geçer..

  9. #9
    ouzs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si da yüklüyse si geçer.
    *On3r*

  10. #10

    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    çeşme-izmir
    Mesaj
    542
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gırtlağın durumu önemli bencede.swiftlerin cok iyi gittiğini biliyorum ama

  11. #11

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    sakarya
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar swift arkadasımın arabası speclerini yazdım bu specler baz alınarak yorum yapılsada olur nden diceksiniz si nin speclerini bilmiyorum bilmedğim için bu sekilde yorum yaparsanız az cok kafada sekillendirilebilir swift 780 kg si 1000 kg onun için belkide orantılı olabilir...

  12. #12
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Si'da gırtlak olayı çok değiştirir.

    Yani Si specleri şöyle olursa.

    Tepeli güzel sıkıştırmalı bir piston ana kol yatak

    headers + emme + eksoz sistemi + egzantrik + 3. 4. crx

    cai + beyin olursa bence Si'ın şansı gayet yüksek çünkü böylece gayet güzel yürüyen bir makine çıkar ortaya

    swift =dereceli,piston,cai,egzos,ince conta oaln specli bir swift i geçer bence



    Swift yapmak daha zor olucaktır emme ne kullanılacak?Genelde Custom çalışılır imkanlar daha kısıtlı eğer Si gerçekten tam anlamıyla dolu ise n\a olarak si alır ama arkadaşınızın gıtlak kavramı chip filtre eksoz headers ise malubiyeti kaçınılmaz olur
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  13. #13
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla arkadaşlar 2 aracada sahip oldum

    standart swift standart si yi sıfırdan kalkınca elek eder

    cihanında dediği gibi si nin gırtlak tabiri bambaşka olabiliyor ama egzantrikli pistonlu bi swift çook fena yürür

  14. #14
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rally otomobili hatırlıyorum 160 hp Swift atmosferik.. Kilosu da ***** neredeyse yok

    "Gırtlak"tan kastınız böyle bir şeyse işler değişir (:
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  15. #15
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.566
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihan Çizmeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Si'da gırtlak olayı çok değiştirir.

    Yani Si specleri şöyle olursa.

    Tepeli güzel sıkıştırmalı bir piston ana kol yatak

    headers + emme + eksoz sistemi + egzantrik + 3. 4. crx

    cai + beyin olursa bence Si'ın şansı gayet yüksek çünkü böylece gayet güzel yürüyen bir makine çıkar ortaya

    swift=dereceli,piston,cai,egzos,ince conta oaln specli bir swift i geçer bence



    Swift yapmak daha zor olucaktır emme ne kullanılacak?Genelde Custom çalışılır imkanlar daha kısıtlı eğer Si gerçekten tam anlamıyla dolu ise n\a olarak si alır ama arkadaşınızın gıtlak kavramı chip filtre eksoz headers ise malubiyeti kaçınılmaz olur
    si mı diyecektin kanka orda?

  16. #16
    Cimmeria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    London
    Mesaj
    3.478
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swiftin çok ciddi bir kilo avantajı var, 250 kilo fark var, ayrıca swiftlerde çok iyi giden makineler.

    yapılan modların hakkını vererek yürürse swift geçecektir

  17. #17
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    si mı diyecektin kanka orda?

    Yok kanka o spec lerdeki bi swift'i geçer bence dedim cümle doğru


    Swift hafif makine ama aktarma ıvır zıvır bence güzel yüklü bir Si'nin geçiceğini düşünüyorum halen.Bu arada denemeleri 0 dan mı yapıyoruz roll mü 40 200 mü 60 200 mü son hız mı neye göre?



    O speclerdeki bir Swift'i ciddi güzel hazırlanmış bir Si ama cidden güzel atmo gırtlak mantığı taşıyorsa geçer derim halen



    Yani Si'ına atmosferik gırtlak diyen arkadaş Skunk2 emme Güzel bir egzantrik kasnak sağlam güzel sıkıştırmalı bir piston ana kol yatak cai eksoz sistemi dc headers adam gibi bir eksoz 3 4 crx dişlisi güzel bir beyin ve ayar yapılmış mantığındaysa işler çok değişir.Si alır derim.

    Ama arkadaşın gırtlak mantığı açıkta boruyla yalıtımsız bir filtre el yapımı bir dandik aktarma borusu vadesi gelmiş bir stock motor p29'a ayarsız bir chip sadece 51'lik eksoz falansa şansı çok az arkadaşın Günümüz Tr'sinde böyle araçlara gırtlak mantığı biçen arkadaşlarımız çok Heleki şanzıman değerleri orj ise 4.viteste tutunması imkansız gibi bişey olur
    PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3

  18. #18

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    sakarya
    Mesaj
    272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cihan Çizmeci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok kanka o spec lerdeki bi swift'i geçer bence dedim cümle doğru


    Swift hafif makine ama aktarma ıvır zıvır bence güzel yüklü bir Si'nin geçiceğini düşünüyorum halen.Bu arada denemeleri 0 dan mı yapıyoruz roll mü 40 200 mü 60 200 mü son hız mı neye göre?



    O speclerdeki bir Swift'i ciddi güzel hazırlanmış bir Si ama cidden güzel atmo gırtlak mantığı taşıyorsa geçer derim halen



    Yani Si'ına atmosferik gırtlak diyen arkadaş Skunk2 emme Güzel bir egzantrik kasnak sağlam güzel sıkıştırmalı bir piston ana kol yatak cai eksoz sistemi dc headers adam gibi bir eksoz 3 4 crx dişlisi güzel bir beyin ve ayar yapılmış mantığındaysa işler çok değişir.Si alır derim.

    Ama arkadaşın gırtlak mantığı açıkta boruyla yalıtımsız bir filtre el yapımı bir dandik aktarma borusu vadesi gelmiş bir stock motor p29'a ayarsız bir chip sadece 51'lik eksoz falansa şansı çok az arkadaşın Günümüz Tr'sinde böyle araçlara gırtlak mantığı biçen arkadaşlarımız çok Heleki şanzıman değerleri orj ise 4.viteste tutunması imkansız gibi bişey olur
    arkadasım aracların aynı olduğunu baz al o şekilde nasıl olur denemeler drag ta olcak 60 200 de yapıcaz..

  19. #19
    K0213 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.832
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    23 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    swift yola tutunmaz o kilo ile ama standartlara bakarsak si a şans vermiyroum

    yükleyeceksen bence swiftle uğraşma hem çok masraflı hemde aldığını gücü yere yansıtamayacağın bir araç ortaya çıkarmış olacaksın

    si alacaksanda biraz daha üste çık vtec al bence ama yinede 2,0 lara karşı şansın çok zor olacak.
    Fiat's Are Faster Than You Think!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •