User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
71 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 gti vs ibiza cupra 2010

  1. #20
    kurtbil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.065
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar denemeleri yaptık. 106 da bilmediğim ama öğrendiğim araçta mevcut bulunan şeyleri tekrardan yazıyorum.Araçta 14-60 kısa,cai,süpersprint headers,51 lik düz boru,süpersprint son susturucu,ince conta,dereceli egzantrik,timing mevcut.158 hp dyno verisi mevcut. Denemeler ben cupra içinde 106 sadece sürücü şeklinde gerçekleşti.106 ilk başta sadece ön kaputunu çıkartabildi sonrasında çok ciddi şekilde yalan oldu.Ama şöyle bişeyi gördük 150 ye kadar felan fark 4 boy açıldı sonrasında 210 km gibi hızlara kadar fark sürekli sabit kalıyor.Demekki gerçekten ibiza cupranın yürümesi için en azından egzos sistemi,cai vesaire gibi işlemler yapıp yürümesine destekte bulunulması gereken bir araç.
    sanzıman ve hafıflıkten kazanıyor zaten Cupra

  2. #21
    arfy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.264
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar denemeleri yaptık. 106 da bilmediğim ama öğrendiğim araçta mevcut bulunan şeyleri tekrardan yazıyorum.Araçta 14-60 kısa,cai,süpersprint headers,51 lik düz boru,süpersprint son susturucu,ince conta,dereceli egzantrik,timing mevcut.158 hp dyno verisi mevcut. Denemeler ben cupra içinde 106 sadece sürücü şeklinde gerçekleşti.106 ilk başta sadece ön kaputunu çıkartabildi sonrasında çok ciddi şekilde yalan oldu.Ama şöyle bişeyi gördük 150 ye kadar felan fark 4 boy açıldı sonrasında 210 km gibi hızlara kadar fark sürekli sabit kalıyor.Demekki gerçekten ibiza cupranın yürümesi için en azından egzos sistemi,cai vesaire gibi işlemler yapıp yürümesine destekte bulunulması gereken bir araç.
    söylediğin spec lerdeki gti lar ciddi yürüyen araçlar gerçekten ... demekki ibizayı hiç hafife almamak gerek .. yazılım egzos vs gibi ufak tefek dokunuşlarla çok da keyifli olur heralde

  3. #22
    ERkut 205 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İbizanın günümüz çıkan spor otomobillerinin çoğuna kilo avantajı var.
    Buna birde 7 ileri gibi bir 0/200 km aralığı tamamlıyacak kısa oranlar ile takviye edildiğinden.
    Güzel güçler çıkabilir.Motor üstüne gitmek gerek.
    O güçteki 106 yı ve kendi daha ağır olmasına rağmen geçiyor ise ibiza başarılıdır.
    //// PEUGEOT SPORT
    Peugeot 205 Gutmann Mi-16 & LeMans İskandinavian Market

  4. #23

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    569
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bahsi geçen Cupra ile tam speclerini bilmediğim ama egzosu olan Clio RS denemesinde hemen hemen aynı yürümüştü.

  5. #24
    Killah - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya pilotaj diye bisey yok ki manuel olsa cupra o kadar gidemez, dsg'nin farki gozle gorulur sekilde belli oluyor her zaman. Basindan beri belliydi bence sonuc, bas gitsin.
    Alıntı BarKing Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eski arabacilardan kim kaldi, Vaktinde saatimi satsam vtec aliodum, Simdi satsam sifir iki type r alirim

  6. #25
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Killah Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya pilotaj diye bisey yok ki manuel olsa cupra o kadar gidemez, dsg'nin farki gozle gorulur sekilde belli oluyor her zaman. Basindan beri belliydi bence sonuc, bas gitsin.
    Aslında vites değişimlerini iyi ayarlamak gerek iki denemede direksiyondan vitesi kullanırken redline a girmek üzereyken + tuşuna basınca araç fazladan bir üst vitese geçti.Gerçi aracı tanıyınca o sorun kalkacaktır ama yinede aracı yakından tanımak gerekiyor vites değişimi konusunda.

  7. #26

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    569
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aslında vites değişimlerini iyi ayarlamak gerek iki denemede direksiyondan vitesi kullanırken redline a girmek üzereyken + tuşuna basınca araç fazladan bir üst vitese geçti.Gerçi aracı tanıyınca o sorun kalkacaktır ama yinede aracı yakından tanımak gerekiyor vites değişimi konusunda.
    Vites değişimi konusunda Cupra'nın sahibi arkadaşımla güzel bir çözüm bulduk.Manuel olarak 2-3 hangi viteste kalkılacaksa o vitese alınıp bekleniyo.Kalkıldığı anda S moduna alınıp vites atışlarını DSG sınırda yapıyor.''Vites kaçırdım'' a son

  8. #27

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araçta 14-60 kısa,cai,süpersprint headers,51 lik düz boru,süpersprint son susturucu,ince conta,dereceli egzantrik,timing mevcut.158 hp dyno verisi mevcut. Denemeler ben cupra içinde 106 sadece sürücü şeklinde gerçekleşti.106 ilk başta sadece ön kaputunu çıkartabildi sonrasında çok ciddi şekilde yalan oldu.
    Video varmı kardeşim ?
    Ayrıca 106 daki egz nin dereceleri nedir ince conta ile hangi egz kullanılıyor merak ettim ? Bahsettigin specde bir 106 kaldıki iyi yürüyor diyorsun typeR ile kafa kafaya gider Videoyu izlersek canlı canlı görmek nasip olur inşallah.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .

  9. #28

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul/61
    Mesaj
    4.727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ulu_cupra Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahsi geçen Cupra ile tam speclerini bilmediğim ama egzosu olan Clio RS denemesinde hemen hemen aynı yürümüştü.

    2 ye 2 denemiştik 1.5 boydu ulu =) hemde yokuş çıkıoduk tork avantajı vardı

  10. #29
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yaşar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Video varmı kardeşim ?
    Ayrıca 106 daki egz nin dereceleri nedir ince conta ile hangi egz kullanılıyor merak ettim ? Bahsettigin specde bir 106 kaldıki iyi yürüyor diyorsun typeR ile kafa kafaya gider Videoyu izlersek canlı canlı görmek nasip olur inşallah.
    Araç sahibi isteği üzerine videoları yüklemiyorum hatır koydu. Derecesini vesaire bilmiyorum ama type r la deneyecek kadar güvenmiyor arabasına.Belki FN2 ile deneyebilirim diyor.Ayrıca 106 da piston yok.Ama güzel zevkli bi deneme oldu.Aracı dün tüm specleri eşit olup kısa şanzuman olmayan 106 ilede onun istediği devirlerde denedik önce arka çamurluğuna düştük sonra 130-140 gibi yanından iyi bi şekilde uzayarak 200 + hızlara kadar çıkıp bıraktık. Denemeler 106 lar 1. vites roll de çok sardığı için 2. vites 50 ve 60 km hızlarda yapıldı.

  11. #30

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Araç sahibi isteği üzerine videoları yüklemiyorum hatır koydu. Derecesini vesaire bilmiyorum ama type r la deneyecek kadar güvenmiyor arabasına.Belki FN2 ile deneyebilirim diyor.Ayrıca 106 da piston yok.Ama güzel zevkli bi deneme oldu.Aracı dün tüm specleri eşit olup kısa şanzuman olmayan 106 ilede onun istediği devirlerde denedik önce arka çamurluğuna düştük sonra 130-140 gibi yanından iyi bi şekilde uzayarak 200 + hızlara kadar çıkıp bıraktık. Denemeler 106 lar 1. vites roll de çok sardığı için 2. vites 50 ve 60 km hızlarda yapıldı.
    cai,süpersprint headers,51 lik düz boru,süpersprint son susturucu

    Valla cem kardeşim kendi arabamızdan baz alarak yola çıkıyorum eger üstde yazılı olanların yanına egz koyarsam denemeyecegim hiç bir ep3 olmaz arkadaşın ya arabasında sorun var yada ayarlarında bu speclerde bir 106 gti hiç ama hiçde yabana atılacak bir araba değil kaldıki siz 150 den sonra 4 5 boy oluyor diyorsunuz

    Neyse aracınızın maşallahı var
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .

  12. #31
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ibiza yazılım intercooler ve downpipe la type-r ıda geçer..

  13. #32

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dou_corolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ibiza yazılım intercooler ve downpipe la type-r ıda geçer..
    Hadi gel o zaman bakkal hesabı yapalım

    Bende o zaman typeR geçiyorum
    ince conta
    14 60 kısa şanzuman
    timing
    düz boru sebring egzozla bahsettigin czt nin yarım boy önündeyim
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .

  14. #33
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kaç km hıza kadar geçiyosun type-r'ı kaçta basıyosun? Biz 106nın devirlerinde denedik araçları.Sen anlaşılan çok yüksek süratlere çıkılmadığı sürece ibizayı çok hafife alıyorsun??? Ep3 type r la denemeye çekiniyor arkadaşım uzunda açar gider diye.Ama 50 km hız gibi başlanırsa 2. vites veya 30 km hız gibi 1. vites denemeye başlanırsa ibizanın yine baya bir direneceğini zannediyorum.106 gitmiyor diyorsan o senin düşüncen ama Kayseride FF plaka diyince bilinir yani ne derece gittiği...

  15. #34

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CeM öZeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Kaç km hıza kadar geçiyosun type-r'ı kaçta basıyosun? Biz 106nın devirlerinde denedik araçları.Sen anlaşılan çok yüksek süratlere çıkılmadığı sürece ibizayı çok hafife alıyorsun??? Ep3 type r la denemeye çekiniyor arkadaşım uzunda açar gider diye.Ama 50 km hız gibi başlanırsa 2. vites veya 30 km hız gibi 1. vites denemeye başlanırsa ibizanın yine baya bir direneceğini zannediyorum.106 gitmiyor diyorsan o senin düşüncen ama Kayseride FF plaka diyince bilinir yani ne derece gittiği...
    Bak güzel kardeşim plaka yürümez araba yürür ben bu güne kadar hiç ep3 ile denemedim arkadaşın hesabını baz alarak söylüyorum arabana lafda söylemedim garip garip cevap vermene gerek yok yerimiz uzak kavuşamayız burdanda dönmüyor erkeklik işleri kimsenin arabasınıda kötülemiyorum ama burda sıkıntı 106 da kaldıki ben denedigim bütün araçların devirlerinde denedim denediğim süratlar hep kesiciye kadardır 2.de gaza oturup 3 de bitmiyor denemelerimiz Keşke videoyu koysanızda bizde böyle 106 da sıkıntı vardır demesek .
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE .

  16. #35
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cupranın nasıl gittiğini görmeden 106 sıkıntılı demek haksızlık değil mi?
    alıntıya HAYIR...

  17. #36
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yaşar Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hadi gel o zaman bakkal hesabı yapalım

    Bende o zaman typeR geçiyorum
    ince conta
    14 60 kısa şanzuman
    timing
    düz boru sebring egzozla bahsettigin czt nin yarım boy önündeyim
    yaşar yeni kasa cupra ile denemedin hiç,belki düşündüğünden daha hızlıdır araç 106 da sorunsuzdur bilemeyiz istanbulda yeni cupra denk gelirse bi dene daha net fikir sahibi olursun.yukarıda czt yazmışsın yanlış anladın galiba arkadaş cupra ile denemiş

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Bahçelievler/İstanbul/61
    Mesaj
    4.727
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ahmet abi bi tane yeni ibiza cupra var dsg 180 hp stock safa arkadaşımızda bi gece gelsin memleketten ayarlarız denenir sonuç görülür =)

  19. #38
    Ahmet_28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.079
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı skate61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ahmet abi bi tane yeni ibiza cupra var dsg 180 hp stock safa arkadaşımızda bi gece gelsin memleketten ayarlarız denenir sonuç görülür =)
    aynen alican.meraklarımızı gideririz

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •