Yakında böle bir deneme yapabiliriz . şimdiden fikirlerinizi alalım dedik.
Bravo : 76 downpipe , 70 lik borular + 70 lik egzoz + green filtre + Yazılım
Clio rs : bildiğimiz kadarıyla stock
Yakında böle bir deneme yapabiliriz . şimdiden fikirlerinizi alalım dedik.
Bravo : 76 downpipe , 70 lik borular + 70 lik egzoz + green filtre + Yazılım
Clio rs : bildiğimiz kadarıyla stock
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
bravo alması lazım eger rs stohh sa
rs stoksa sport geçiyor. Ama rs doluysa çok feci geçer. Yaşanmış şeyler yaa. Videolarıda mevcut. Fikir yürütmeye gerek yok bu konuda daha doğrus 150 lik sport bravo olan herhangi br konuda.![]()
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
RS le bravo mu?
kafa mı buluyosunuz
bravo ile vtec, 306 gti vs bunları geçiyorsunuz yani?![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
KAfa bulacak ne denmiş????
O specteki araba ile çok deneme yaptım. Stok vteci geçer, stok rsi geçer... Ancak dereceli, egzoz filtre yazılım olan rs tır boyları kadar açıyor uzunda.
Öyle sallamsyon bişey demiyorum.Yaşanmış şeyleri söylüyorum.
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
Adam gıbı yuruyen utkunun bakım lıstesınden nasıbını almıs b ares hıc bır sekılde gecılmez bu speclerde b bravoya
Stock RS diye enkaz görmüşsünüz siz bence.. yanlış anlama da hayal görüyorsunuz![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
hee evet arkadaşlar. Bizim denediğimiz araçlar çürük arabalar ne yapcan. Bir tek sizin araçlarınız iyi. Yada geçtiysek kesina arabada bir sorun vardır. İyi gidemez. 150 hp turbo bir araç. egzoz yazılım ile 180 minimum alıyor ama rs 172 liğe her türlü geçilir. Ne diyimki. Biz denedik gördük diyoruz siz neler diyorsunuz.
-----
Video çekilir inşallah. Bide rs inşallah stoktur. O zaman konuşuruz tekrar.
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
stock RS ile batunun denemesi var bende, videolu..
batu geçiyor tabi de.. arada 1 tır yok, siz tırlar boyu diyorsunuz
size şunu da söyleyeyim ankarada yapılmış turbo vs atmosferik araç denemesinde turbo araç çok avantajlı.. ankarada denk giden turbo vs atmosferik araç aynı speclerle istanbulda denense atmosferik bariz geçer..
turbo 1 bar bassa, ankarada ortalama 900 mbar, toplam 1.9 bar, istanbulda olsa 2 bar, %5 fark
atmosferik araba ankarada 900mbar, istanbulda 1000 mbar.. %10 fark![]()
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
AYNI dezavantajı turboda yaşıyor tabikide atmosferik kadar değil ancak genede fark ediyor. Arkadaşlar ankarada denem yapıldı önceden benim eski arabamda aynı speclerde. stok rs i geçtim. Şimdi madem konuyu açmış arkadaşlar demekki araba buldular deniycekler. Bakalım stoksa eğer görecekseniz ne demek istediğimi.
Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS
turbo arabanın ortalama %5, atmosferiğin %10 fark yaşadığını zaten yazdım okuduysan anlamışsındır..
ben stock halde full yapılı RS le yürüyordum mesela..
stock da bi ölçüt değil, nihayetinde sizin arabaların en eskisi 2-3 senelik, km düşük, motor randımanlı,
RS ler öyle değil, baksan hepsi çalışıyor ama randımanı ne muamma..
if in doubt, flat out.
instagram: utkuuzunoglu
İstanbulda varsa bu speclerde bravo hemen Okan ın SS ile denetelim(filtre,egzoz)
Merak ettim nasıl geçiyorlarmış
SI var bende gapışak mı?altınızdan geçip üstünüzden zıplayayım birazcık. Şaka bir yana baya iddalı bir kapışma olcak. Ama benim favorim RS..
Ankara'nın basınc muhabbetine hastayım ya. Napalım yani araba turbo die deniz kenarına mı inip deneyelim. Allahtan Türkiye'nin denize kıyısı var, olmasa muhabbet ne haller alırdı kimbilir
Çok aman aman bi fark olmasa da bravo gececektir bence.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)