User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
28 sonuçtan 20 ile 28 arası

Konu: Gt 28 VS gt30

  1. #20
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2876 ile 3076 arasında 100 hp gibi ciddi bi güç de vardır...

  2. #21

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2876 ile 3076 arasında 100 hp gibi ciddi bi güç de vardır...
    o yuzden 76 ar almasın 71 ar alsın daha mantıklı olmaz mı?

  3. #22
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanı devir dönmeyen stok internellarla kullanıosa 76 derim 71 cidden cok küçük kalır..

  4. #23
    seyfi_pol
    Misafir
    gt 30 daha mantıklı bencede.. arabanın rodajı tamamlandıkdan sonra turbo basıncının yavaş yavaş yükseltir.. düzene bindirirsin... tatminkar olacaktır.

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2007
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben 1 sene 28 71 kullandım... yaklasık 5 gundur de 30 76 kullanıyorum ama 5 gunluk tad oncesini sildi..

    devir dönmekte sıkıntı yok benim kesicim 8100 de.. kapaga egsantrik haric herşeyi koyman gerekli..

    bu arada acacagın basınclar 1.6 1.7 buyukse aracın yakıtsız yürümez enjektörlerle.. ki bizim araclara şu anda sadece rs4 ler var..

    en verimliden konuşursak. ama dsg şanzıman o soru işareti bende

  6. #25
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk başta ben de milleti dinlemeyip 2871 almıştım, sonra hata yaptığımı anlayıp 3076 ya döndüm. Şimdi o da az gelmeye başladı ve turbo büyütmeyi planlıyorum. Şimdi downpipe değişecek, flanşlar değişecek vsvs, işçilik vereceğim. Turbo değiştirmek de bir işçilik. Büyük iyidir arkadaşlar. İki kere iş yapmak istemiyorsanız aracınıza uyacak en büyük turboyu alın. Büyük turbo küçük ar ile spoolu da bir miktar aşağı çekmiş olursunuz.

    Bu arada 3076 düşünen varsa linkimi kontrol etsin arkadaşlar Turbo paşaoğlu serviste.
    http://techturkey.com/forum/showthre...46#post1569046
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  7. #26

    Üyelik
    Aug 2007
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    210
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vay hocam hoşgeldin

  8. #27
    Sr22DeT Silvia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul / Pendik
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk başta ben de milleti dinlemeyip 2871 almıştım, sonra hata yaptığımı anlayıp 3076 ya döndüm. Şimdi o da az gelmeye başladı ve turbo büyütmeyi planlıyorum. Şimdi downpipe değişecek, flanşlar değişecek vsvs, işçilik vereceğim. Turbo değiştirmek de bir işçilik. Büyük iyidir arkadaşlar. İki kere iş yapmak istemiyorsanız aracınıza uyacak en büyük turboyu alın. Büyük turbo küçük ar ile spoolu da bir miktar aşağı çekmiş olursunuz.

    Bu arada 3076 düşünen varsa linkimi kontrol etsin arkadaşlar Turbo paşaoğlu serviste.
    http://techturkey.com/forum/showthre...46#post1569046
    Turbo konusunda bende kararsızım. daha önce paşaoğlunda Sx toplayan arkadaşım volkanla konuştuğumuzda, Sx in en keyifli gücü 350hp dir demişti. bunuda 400-500hp civarı bir Sx kullanıcıyken söylemişti. Rolling amaçlı bir araç yapılıyorsa büyük turbo doğru yoldur. ama Drift isteniyorsa 2871..Amaç önemli burada. Şuan Gt40 lı Sr20det te var, henüz araç ve motor bir araya gelmedi ama motor toplandı. sonuçları nasıl olur merak ediyorum. gerçi sara sara giden bir araçtan başka birşey olmayacaktır. Aracım Paşaoğlunda toplanıyor. 2.2 ye koymayı düşündüğüm Turbo 2871-2876 gibi ama, yinede net karar vermedim. Serviste araçla ilgili işlemler bittiği zaman 3076 halen Paşaoğlunda duruyor olursa, sendende izin olursa 2.2 de 3076 nı denemek isterim Turbo siparişi vermeden
    s14a Silvia is Loading % 99.9..

  9. #28
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Tafi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbo konusunda bende kararsızım. daha önce paşaoğlunda Sx toplayan arkadaşım volkanla konuştuğumuzda, Sx in en keyifli gücü 350hp dir demişti. bunuda 400-500hp civarı bir Sx kullanıcıyken söylemişti. Rolling amaçlı bir araç yapılıyorsa büyük turbo doğru yoldur. ama Drift isteniyorsa 2871..Amaç önemli burada. Şuan Gt40 lı Sr20det te var, henüz araç ve motor bir araya gelmedi ama motor toplandı. sonuçları nasıl olur merak ediyorum. gerçi sara sara giden bir araçtan başka birşey olmayacaktır. Aracım Paşaoğlunda toplanıyor. 2.2 ye koymayı düşündüğüm Turbo 2871-2876 gibi ama, yinede net karar vermedim. Serviste araçla ilgili işlemler bittiği zaman 3076 halen Paşaoğlunda duruyor olursa, sendende izin olursa 2.2 de 3076 nı denemek isterim Turbo siparişi vermeden
    tabiiki amaca göre değişecektir. Ama 63ar li 30R, 82ar li 2876 dan biraz büyüktür. ar küçük olduğu için çok daha erken doldurur 82ar 30r 'a göre.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •