User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
69 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Golf R mı Cupra R mı?

  1. #20
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf - R

  2. #21

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    skyline gt-R

  3. #22
    DR808 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    16 - Bursa
    Mesaj
    649
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf R Eyii beeee
    Çok mu hastalandın EY ''AŞK'' sürekli yataktasın

  4. #23
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S3 sahibi olarak Golf R tabiki. 4 ceker bambaska birsey.
    Ali Can Calis

  5. #24
    onursumer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    18.463
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    65 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    R32 dimi bahsedilen

    eğer oyleyse kesinlikle golf ama fiyat olarak uçmuş

    psn&Live id: onursumer
    135
    ├┼┼╕
    246R

  6. #25

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    94
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf R iyidir

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok pahalı golf yeşil 1 cupra R alsam kalan parayı benzine harcasam olur yaw cupra diyeyim
    Golf MKVII 1.6 Tdi

  8. #27
    DogukanB
    Misafir
    bu seçenekle arasında golf r. golf r le scirocco r arasında 3bin euro fark var, 2 kapı sorun yaratmıcaksa scirocco r.

  9. #28
    Kaa scirocco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    golf R kesinlikle iç dizayn olarak cokk cool bence

  10. #29
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    muhtemelen arada 20-25 bin TL fark olacak. Bu kadar benzer hatta haldexden başka artısı olmayan (tasarım, donanım hariç) iki araç için bu fark bence çok gereksiz.

    para önemli değil dersen golf r derim ama o parayada başka bir alternatif ararım.
    alıntıya HAYIR...

  11. #30
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araçların 2wd ve 4wd olduğu düşünülürse çok ta benzer olduğu söylenemez
    Golf R - R32 değil.. sanırım R32 den bahsedilmiyor..
    ayrıca scirocco R da 2 çekiş ..

    kesinlikle Golf R diyorum..

    Alıntı Jerky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    muhtemelen arada 20-25 bin TL fark olacak. Bu kadar benzer iki araç için bu fark bence çok gereksiz.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  12. #31
    Gokhan43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.406
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Golf R diyorum
    EMC

  13. #32
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Haldex olduğunu biliyorum, tek fark o zaten. o kadar farka yinede değmez diyorum.
    alıntıya HAYIR...

  14. #33
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jerky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Haldex olduğunu biliyorum, tek fark o zaten. o kadar farka yinede değmez diyorum.
    Haldex konusunda çok fikriniz var anlaşılan.

    Ayrıca benim bildiğim, kaynakda gösterebilrim, Golf R'da S3 8p gibi piston , piston kolları, üst kapak vs birçok farklı parça var. Cupra motoru benim okuduklarım yanlı değilse 2.0TFSİ motorun yazılımla 240'a yükseltilmiş hali.

    Buyrun 2.oTFSi ve türevleri, Bold olarak yazılan cupra motoru. Altında S3 motoruda var. Tabi durum Cupra R içn farklı, onu kastetmiyorum. Ama Benim tahminim Golf R motoru ile s3 veya TTs motoru benzer olucaktır ve en alt paragrafda motordaki farklar yazıyor. Yani araç yüklenicekse Golf R , Cupra'dan bu yazılanlara göre çok daha üstün. Yani güzel kardeşim fark sadece Haldex değil, kaldı ki haldex bile olsa o farka değer)

    2.0 R4 16v TFSI 125-210kW
    This turbocharged EA113 engine is based on the naturally aspirated 110kW 2.0 FSI.
    identification
    parts code prefix/variant: 06F.C, 06F.D
    engine displacement & engine configuration
    1,984 cubic centimetres (121.1 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 82.5 by 92.8 millimetres (3.25 in × 3.65 in), stroke ratio: 0.89:1 - undersquare/long-stroke, 496.1 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1
    cylinder block & crankcase
    CG25 grey cast iron with liquid-blasted cylinder bore honing; 88 mm (3.46 in) cylinder spacing, five main bearings, die-forged steel crankshaft, two simplex-roller chain driven balance shafts
    cylinder head & valvetrain
    cast aluminium alloy; modified inlet duct geometry for high tumble values providing superior knock resistance, four valves per cylinder (exhaust valves sodium filled for increased cooling), 16 valves total, low-friction roller finger cam followers with automatic hydraulic valve clearance compensation, belt and roller-chain driven double overhead camshaft (DOHC), continuous intake camshaft adjustment (42° variance from crankshaft)
    aspiration
    hot-film air mass meter incorporated into air filter housing, cast alloy throttle body with electronically controlled 'drive by wire' throttle butterfly valve, plastic variable length controlled intake manifold with charge movement flaps adjusted by a continuous-action pilot motor, 0.9 bars (13.1 psi) boost water cooled BorgWarner K03 turbocharger (K04 on 169 kW upwards) incorporated in exhaust manifold, sandwiched central front-mounted intercooler (FMIC)
    fuel system
    fully demand-controlled and returnless; - fuel tank mounted low pressure fuel pump, Fuel Stratified Injection (FSI): inlet camshaft double-cam driven Hitachi single-piston high-pressure injection pump maintaining a pressure between 30 to 110 bars (440 to 1,600 psi) in the stainless steel common rail fuel rail, four combustion chamber sited direct injection sequential solenoid-controlled fuel injectors, air-guided combustion process, multi-pulse injection with homogeneous mixing, stratified lean-burn operation with excess air at part load
    ignition system & engine management
    centrally positioned Bosch longlife spark plugs, mapped direct ignition with four individual direct-acting single spark coils; Bosch Motronic MED 9.1 electronic engine control unit (ECU), cylinder-selective knock control via two knock sensors, permanent lambda control
    exhaust system
    secondary air injection pump for direct injection into exhaust ports to assist cold start operation, cast iron exhaust manifold (with integrated turbocharger), one primary and one main ceramic catalytic converters, four heated oxygen sensors monitoring pre- and post catalyst exhaust gasses
    dimensions
    length: 652 millimetres (25.7 in), width: 648 millimetres (25.5 in), height: 666 millimetres (26.2 in), mass: 152 kilograms (335 lb)
    ID codes, DIN-rated motive power & torque outputs, applications
    BPJ
    125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,300 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-4,200 rpm — Audi A6 (C6), VW Tiguan
    BWA
    136 kilowatts (185 PS; 182 bhp) @ 6,000 rpm; 270 newton metres (199 ft·lbf) @ 1,800-5,000 rpm — 2005 SEAT León
    AXX, BWA, BWE, BPY (North America)
    147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) @ 5,100-6,000 rpm; 280 newton metres (207 ft·lbf) @ 1,800-5,000 rpm — Audi A4 (B7), Audi A3 (8P), 2006 Audi TT, VW Passat (B6), VW Golf Mk5 GTI, VW Jetta Mk5 GLI, SEAT León FR Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, SEAT Exeo, Škoda Octavia (1Z) vRS
    BUL
    162 kilowatts (220 PS; 217 bhp) @ 5,900 rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,200-4,800 rpm — 2005 Audi A4 (B7) DTM Edition
    BYD
    169 kilowatts (230 PS; 227 bhp) @ ?,??? rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,250-5,200 rpm — VW Golf Mk5 GTI Edition30 & Pirelli Edition
    BWJ
    177 kilowatts (241 PS; 237 bhp) @ 6,000 rpm; 300 newton metres (221 ft·lbf) @ 2,200-5,500 rpm — SEAT León Cupra, SEAT León Cupra Mk2 facelift
    BZC, CDL

    188 kilowatts (256 PS; 252 bhp) — Audi S3 (8P)
    BHZ
    195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,500-5,000 rpm — Audi S3 (8P)
    CDL
    195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,300-5,200 rpm — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift
    CDL
    200 kilowatts (272 PS; 268 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,500-5,000 rpm — Audi TTS
    ???
    210 kilowatts (286 PS; 282 bhp) — SEAT Leon Copa Edition / World Champion Edition (this version is a limited market availability variant, and does not appear in any official VWAG parts catalogues)
    notes
    the 195 kW and higher versions have stronger pistons and gudgeon pins, new rings, reinforced connecting rods, new bearings, reinforced cylinder block at the main bearing pedestals and cap, new lightweight aluminium-silicon alloy cylinder head for high temperature resistance and strength, adjusted exhaust camshaft timing, increased cross-section high-pressure injectors, 1.2 bars (17.4 psi) boost pressure K04 turbocharger with larger turbine and compression rotor - which some components are NOT shared with the lower output variants.
    Ali Can Calis

  15. #34
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birde benim anlamadığım Haldex dediğimiz olay (4WD) öyle basit birşey değil ki, :S başlı başına bir aracı almak için bahane olabilecek bir donanım... RWD ile kıyaslanabilecek birşey de değil...
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  16. #35
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @alican Cupra R da TTS ve Golf R daki motor var. 240lık cupra ile aynı değil.

    195 kilowatts (265 PS; 261 bhp) @ 6,000 rpm; 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 2,300-5,200 rpm — Audi S3 (8P), Audi TTS, SEAT León Cupra R Mk2 facelift
    CDL
    @yavuz tercih meselesi, ben golf R a sadece haldex için 25.000 fark vermem. Vericeksem golf R almam.
    alıntıya HAYIR...

  17. #36
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim demek istediğim; olay haldex olması değil, isterse torsen diff. olsun önemli olan 4 çekiş olması.. ama 25000 fark verilmesi tercih meselesi tabi
    Aynen ben de o kadar para verip golf kasası alır mıyım bilemiyorm ...
    Alıntı Jerky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @alican Cupra R da TTS ve Golf R daki motor var. 240lık cupra ile aynı değil.



    @yavuz tercih meselesi, ben golf R a sadece haldex için 25.000 fark vermem. Vericeksem golf R almam.
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  18. #37
    Jerky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    1.854
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rocco mu Golf r mı desen bende tabiiki Golf derim fiyatına baktığımızda. Demek istediğimi anladın sanıyorum
    alıntıya HAYIR...

  19. #38
    alicancalis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    49
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.018
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jerky Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @alican Cupra R da TTS ve Golf R daki motor var. 240lık cupra ile aynı değil.



    @yavuz tercih meselesi, ben golf R a sadece haldex için 25.000 fark vermem. Vericeksem golf R almam.
    Yazdiklarimi iyi okursan bende zaten ayni seyi demisim. Durum cupra icin farkli

    Once iyi okuyalim.
    Ali Can Calis

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •