User Tag List

11 sonuçtan 1 ile 11 arası

Konu: 4A-FE vs D16Y4

  1. #1
    İbrahim Erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    --------
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    4A-FE vs D16Y4

    4A-FE 1.6 L (1587 cc) I4, 16-valve DOHC , 113hp@6000 rpm , 137 nm@4800rpm

    D16Y4 1.6 L (1590cc) I4, 16-valve SOHC , 120hp@6000 rpm , 144 nm@5000rpm


    Namı diğer civic 16ies ile ae101 1.6 motorları karşılaştırması.Modifiye olsun sağlamlık olsun yakıt olsun hangisi iyidir?

  2. #2
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikiside çok güzel araçlar. bir amcamda ae101 diğer amcam da ise 1.4 is var dı.(1.4 is ler 90 hp dir)ikisini de iyi biliyorum konfor , hız ve görsellik(modifiye ye yatkınlık) konusunda honda daha iyi. yakıt olarak ise toyota daha az yakıyor. civic 1.4 is ae101 in çok az arkasında kalıyor . anca civic 1.6 ies olunca toyota civic'in arkasında kalıyor.

  3. #3
    mur_84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/ümraniye
    Mesaj
    3.827
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 ies malzeme kalitesi olarak yani görsellik olarak üstün iki aracı da kullanmaktan büyük keyif alırım hondayı modlamak daha kolay bnm bildiğim kadarıyla..

  4. #4
    bladerk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.045
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlamlık motor ömrü kapak swap ve çeşitli yöntemlerle güç alma konularının hepsinde 4a daha üstün blacktop spec

    parça bulabilirseniz tabi

    öbür türlü i es motorundan da alakasız güçler çıkması mümkündür ve olmayan parçası yok
    ECUTECH İstanbul

  5. #5
    İbrahim Erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    --------
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Keşke biraz daha giderli bir konu açsaymışım. Güncel

  6. #6

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Crack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4A-FE 1.6 L (1587 cc) I4, 16-valve DOHC , 113hp@6000 rpm , 137 nm@4800rpm

    D16Y4 1.6 L (1590cc) I4, 16-valve SOHC , 120hp@6000 rpm , 144 nm@5000rpm


    Namı diğer civic 16ies ile ae101 1.6 motorları karşılaştırması.Modifiye olsun sağlamlık olsun yakıt olsun hangisi iyidir?

    görsellik için parça bollugu ve seçenek fazlalıgı kasa güzelliği ve çekiciliği ile kesinlikle civic
    motor modifiyesi olarak ise toyota hakkında çok fazla bilgi sahibi degilim fakat TR şartlarında yine kesinlikle civic diorum
    ayrıca ae101 ile 1.6 ies denemesinde toyota geride kalıyor 2 side stockken

  7. #7
    -batu- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_BuRoCk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca ae101 ile 1.6 ies denemesinde toyota geride kalıyor 2 side stockken
    fanatiklikten değilde, cidden emin misin? Gerçi benim arabam çok boş o yüzden de olabilir


    + olarak 4a iyidir ama hangi gen. hangi yıl vs. vs. diye sorarım eğer spesifik bişey düşünüyosan model-motor kodun ve yılını söylersen sana reçete çıkartabilirim

  8. #8
    İbrahim Erdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    --------
    Mesaj
    2.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    + olarak 4a iyidir ama hangi gen. hangi yıl vs. vs. diye sorarım eğer spesifik bişey düşünüyosan model-motor kodun ve yılını söylersen sana reçete çıkartabilirim
    2. jenerasyon olandan konu başında specleri yazdım zaten. Yanlışım yoksa böcekgözler ile ae101 de aynı motor vardı. Sonra VVTi geldi 4a-fe 3zz-fe oldu.

  9. #9
    tuner faruk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    1stanbul
    Mesaj
    5.197
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Modifiye olarak Türkiye şartlarında Corolla dan çok fazla bir şey beklememk lazım çünkü Corolla daha çok memur çalışan sınıfındaki aile aracı olarak bilinir ve daha çok o amaçla kullanılır ve bu zamana kadarda o şekilde kullanılmıştır fakat Civic in Türkiye deki kullanıcı kitlesi biraz daha orta yaş ve genç yaşa hitap etmekte o nedenle parçalar ve görsellik civic için biraz daha ileride ama d16y4 e göre 4a-fe motor yapılanlara biraz daha iyi tepki vermekte gibi yakıt tüketimi olarak Corolla daha ekonomik 1.6 ies kullanıpta az yakıyo diyen daha görmedim açıkçası.

  10. #10

    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı corolla117 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fanatiklikten değilde, cidden emin misin? Gerçi benim arabam çok boş o yüzden de olabilir


    + olarak 4a iyidir ama hangi gen. hangi yıl vs. vs. diye sorarım eğer spesifik bişey düşünüyosan model-motor kodun ve yılını söylersen sana reçete çıkartabilirim

    fanatiklik degil kardeş
    ank da bikaç defa denemiştik ona istinaden sölüyorum

  11. #11
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Corolla AE101 motoru her halükarda D16Y'den üstündür ama gerekli modifiye parçalarını Ebay dışında bulamazsın D16Y ile drag veya Roll hiç farketmez çok denemeler olmuştur her ikisinde de geçmişimdir bana sorarsan 51 lik komple Egzoz sistemi ve 4-2-1 Topkapı Egzozcu Selçuk yapımı Headers ile 150hp diye iddia ettikleri Civic Si geçiyordu araba Corolla'da filtre ve egzoz uygulaması kesinlikle yapılması gereken ilk işlerden biri yoksa araba gitmiyor çünkü çok sessiz bir motoru var egzoz sıkıştırma çok yüksek araçta sessizlik için böyle yapmışlar...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •