User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
39 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Ap1 s2k vs 02 tt quattro

  1. #20
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı firat_07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ap1 s2k ile ap2 arasında makyaj dışında bi fark varmı acaba
    AP1 F20C motora sahip 2.0 Litre
    AP2 F22C motora sahip 2.2 Litre

    AP1 daha çok devir dönüyor torku az güçler aynı gibi
    AP2 daha az devir dönüyor torku fazla

    AP1 de gaz kelebeği telli VSA yok doğal olarak
    AP2 de elektronik gaz kelebeği ve VSA var

    Sonuç olarak AP1 benim gözümde daha iyidir..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  2. #21
    alphan
    Misafir
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AP1 F20C motora sahip 2.0 Litre
    AP2 F22C motora sahip 2.2 Litre

    AP1 daha çok devir dönüyor torku az güçler aynı gibi
    AP2 daha az devir dönüyor torku fazla

    AP1 de gaz kelebeği telli VSA yok doğal olarak
    AP2 de elektronik gaz kelebeği ve VSA var

    Sonuç olarak AP1 benim gözümde daha iyidir..

    Ülkemize gelen Ap2 ler sadece görüntü olarak Ap2 diR

  3. #22
    KAAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    USA/st.louis
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ülkemize gelen Ap2 ler sadece görüntü olarak Ap2 diR
    Vsa farkida olmasi lazim.

  4. #23
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alphan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ülkemize gelen Ap2 ler sadece görüntü olarak Ap2 diR
    evet vsa ve görüntü.. ben genel olarak söyledim
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  5. #24
    alphan
    Misafir
    2006 2. Yarisindan sonrakilerde vsa li modeller

  6. #25
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    AP1 F20C motora sahip 2.0 Litre
    AP2 F22C motora sahip 2.2 Litre

    AP1 daha çok devir dönüyor torku az güçler aynı gibi
    AP2 daha az devir dönüyor torku fazla

    AP1 de gaz kelebeği telli VSA yok doğal olarak
    AP2 de elektronik gaz kelebeği ve VSA var

    Sonuç olarak AP1 benim gözümde daha iyidir..
    usdm ap2 lerin bir kismi 2.2 ama vsa ve dbw yok . sanirim 05 in ikinici yarisindan sonrasi dbw .
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ap2 zaten komple görüntü ondan sonrası yani f22 motor veya vsa veya cruise control hep ülkelere göre değişiyor ama en önemlisi ap1'ler dyno'da 220 civarı verirken ap2'ler 240 veriyordu.

  8. #27
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ülke ülke fantezi yapmışlar işte genel olarak böyle ayrıntı verebilseniz daha çok sevinirim yeni şeyler öğreniyorum
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  9. #28
    alphan
    Misafir
    Ben kibrista okurken 2007 model mavi bis2000 getrmisti galeri dedim vsa varni bunda galerici dedi bunlar direk japonyadan geliyor vsa hic bir modelde yok vsa li modeller avrupa pazarina satilan araclarda var demistİ

  10. #29

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mesela bi ayrıntı veriyim s2k sahipleri bile bilmezler

    s2k aldın orjinal hardtop takıcaksın arabaya ekstra parça almak zorundasın ama avrupa'da olsan böle bi parça almıyorsun çünkü ap2'lerde standart olarak arabaya takılı geliyor

  11. #30
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    JDM olanlarda VSA olmaması doğaldır AP2 lerde şaşırmadım, iyilerini kendilerine sakladıkları için
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  12. #31
    KAAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    USA/st.louis
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Cok garip mantik ne acaba?
    En cok merak ettigim konu f20 vs f22?buradaki 200 cc lik fark digerinden hizli olmasina yetiyormu acaba?

  13. #32
    firat_07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    911
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi ben ap1 almayı düşünüyorum hangisi daha iyi acaba ama ap2 lerin tek farkı krank mili oldugunu biliyorum o 200cc ordan kazanıyor ap1 kadar anlık depar yok ama biraz tork var

  14. #33
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KAAAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Cok garip mantik ne acaba?
    En cok merak ettigim konu f20 vs f22?buradaki 200 cc lik fark digerinden hizli olmasina yetiyormu acaba?
    Pistte bildiğim kadarıyla AP1 ler daha hızlı F20C olarak.

    F20C çok stresli bir motor olduğundan stresi biraz azaltmak için F22C üretildi.
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  15. #34
    KAAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    USA/st.louis
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Pistte bildiğim kadarıyla AP1 ler daha hızlı F20C olarak.

    F20C çok stresli bir motor olduğundan stresi biraz azaltmak için F22C üretildi.
    Stresli derken daha fazla devir donmesinden mi acaba?yoksa sorunlu felan diyemi?
    Bu arada Turkiyede hic 2,2 s2000 varmi?

  16. #35
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KAAAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Stresli derken daha fazla devir donmesinden mi acaba?yoksa sorunlu felan diyemi?
    Bu arada Turkiyede hic 2,2 s2000 varmi?
    Sorun yok.. Litre başına 120 hp ***** doğal olarak stresli bir motor..O stresi biraz azaltmak için üretildi.. Nasıl olsa rekoru kırdık lan 5 yıl da ödül aldık ee yeter dediler heralde yanlış hatırlamıyorsam sıralama F20C S2K- B18C ITR - B16B CTR - K20A EP3- C30A NA1 NSX diye gidiyordu litre başına alınan güç.. NSX'in motoru Honda için çok rahat bir motor litre başına 90 hp falandı.. Ama V6 olarak zamanında en çok gücü çıkardı litre başına olayından Onda da aynı şey var mesela. NA2 kasa ya geçince C32A yaptılar 3.2 ama güç de arttı..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  17. #36
    KAAAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    USA/st.louis
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hondayi seviyorum ya))
    Doush bilgiler icin tesekkurler!

  18. #37
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KAAAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondayi seviyorum ya))
    Doush bilgiler icin tesekkurler!
    Rica ederim abi
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  19. #38
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KAAAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hondayi seviyorum ya))
    Doush bilgiler icin tesekkurler!
    türkiyede 206 gti a bindiğin günleri ne çabuk unuttun bi gece bizim kapının önüne geldiğin günü unutmam ,,,, ulan kaan varya ciddi özledim haa senide o muhabetleride getir s2000 i de getir bekliyorum hondacı seni ...........

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •