User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
22 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Evo Ix & Sti

  1. #1
    CTR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    481
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question Evo Ix & Sti

    kısaca karşılaştırmak gerekirse.....
    çoğumuz biliyoruz ama..





    evo IX

    MOTOR

    Tip 2,0 lt. 16-valflı, DOHC MIVEC
    Intercoolerlı Turbocharger
    Silindir hacmi cc 1,997
    Çap x strok 85.0 x 88.0
    Sıkıştırma oranı 8.8
    Maksimum güç (EEC net) (kW) PS / d/dak (206) 280 / 6,500
    Maksimum tork (EEC net) (Nm) kg-m / d/dak (355) 36.2 / 3,500

    PERFORMANS
    0-100 km/saat hızlanma* sn 5.7
    Maksimum hız* km/s 250
    Minimum dönüş yarı çapı m 5.9

    Fiyat 56.500euro



    STİ

    MOTOR


    Silindir hami 2.457cc
    Sıkıştırma oranı 8.0
    Maximum güç (kw)ps/ d/dak (206) 280 /5.600
    Maximum tork (nm) kg-m/ d /dak 392 (40.0) /4.000
    Maximum hız 255


    Fiyat 112.708 ytl

  2. #2
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi ikiside güzel. Sen CTR yi kaça verirsin acaba özelden mesaj atsana bi.

    Benim gönlüm beyaz bir evo der.

  3. #3
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cemal abı ne ıs yenı aranamı alıon abı evo al gerısı sucx
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  4. #4

    Üyelik
    Jan 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.743
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben evo alırdım hazır kasası da henüz güzelken bi de aradaki fiyat farkı da güzelken

  5. #5
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisinnde birbirine göre + lar - leri war sti in içi çok daha gzl bi dizayn we daha kaliteli ama bu araçların doğasında olan performans da evo üstün .. görünüş olarak da evo bence kısaca evo
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  6. #6
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    35
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.562
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla bmi da fln subarular önde gidiyor ama

  7. #7
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.309
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Grkm cim sen daha iyi bilirsinde bu video da gördüğüm içn öle dedim bunn yalancısı olalım ; tıklayın
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  8. #8
    darksideİmpreza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    43
    Şehir
    TR-07 KEMER
    Mesaj
    291
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bncede subaru

  9. #9
    s13ozgur
    Misafir
    ya ikiside rallyden geli$erek geldiler ikiside literaturde yeralabilecek kadar cok versiyonlara sahipler duzluk zorlamak isteyene evo viraj zorlamak isteyene impreza diyebilirim bide bu muhabbetin sonu gelmez isteyen istedigini alsin takim tutmak gibi bisey 2side ii araba

  10. #10

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sabah evo,oglen impreza,aksam tekrar evo, gece yine subaru.

    tatil gunleri supra

  11. #11
    shumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2007
    Yaş
    50
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.634
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim gönlümde evo dan yana..

  12. #12
    B!Rtan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Tuzla
    Mesaj
    1.401
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    suby iidir iyi

  13. #13
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    45
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subaruyu modifiye etmek daha ucuzz

  14. #14
    type-RRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ama çok var evo daha az
    rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır

  15. #15
    hkn_vtech
    Misafir
    sti için yazılmamış bi şey daha var yanlış hatırlamıyosam türkiye ve avrupa için üretilen modelleri 280 hp normali sti ların 300 hp oluyo. Bana kalırsa sti derim

  16. #16

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    stilarda soyle bir durum soz konusu, farklı specler var.
    1- 2001-2002 GDA bugeyelar edm specti yani jdmden sonraki en iyi ve jdm e en yakın spec.

    2- 2003-2004 GDB UK spec. ingiltere icin uretilen modeller yine jdmden sonraki en iyi spec oydu ve jdm e en yakını.

    3- 2005 EDM GDB yine jdme en yakın en iyi setup oydu 2005lerde.

    4- 2006-2007 GDE-GDF malesef en kotu US SPEC setuplar geldi direk. onlerın 300 une bakmayın 280 lik jdm canını okur us specin US SPEC edm e donerken egzoz emısyon degeleri yuzunden heyhullah gibi bir ilave cat ile 20 hp detune edildi

    2001-2002 guzel
    2003-2004-2005 cok guzel
    2006-2007 iyi degil spec olarak.

    cok ilginc bir konu daha var. 2006 wrx ve stiların short blokları aynı, kapaktada tek farklılık pıston tepelerınden dolayı sıkıstırma farkı. wrx in 8.4, sti in 8.2 baska bir fark yok. pıston, kol, krank, yatak, subab, egzantrik, yay, sapka hepsi aynı ikisindede avcs var gibi diger farklar da intercooler, manifoldlar, enjektor, beyin o kadar yani ej255 ve EJ257 us patent bir motor oldugu icin benim hosuma gitmiyor direk yapmak lazım icini ama olayın diger bir yanı cosworth de crawford da direk standart blogun icini dolduruyor

  17. #17
    TechTurkey M_PROJECT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    New York
    Mesaj
    6.380
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen nie simdi usdm olan arabamızı kotuledın kı
    Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!

  18. #18

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hahhahaaah yok be musti kotulemedim.(iyinin kotusu, kotunun iyisi olmaktan iyidir herzaman abi) arzu edersen sana bir edm wrx blok gondereyim semi-closed undan buradan

    siz usdm stilarda 480cc enjektorlerle bogusurken ,adamlar tutmus edm wrx e 550cc koymus. bu fujiye kafam ermiyor veya adamlar edm kullanıcılarının genelen tak evcyi egzozu ac boostu mantıgını kavradı ona gore gelistiriyorlar edmleri artık hahaahahahaaha

  19. #19
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ej25 sux usdm ne yazikki.(ciddi sekilde kırılmaya meyilliler
    ne olursa olsun capon olsun ehehe

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •