okkkk bu arada aracın duzelmıs ıı yuruomus dıye haberler alıoruz:D
Printable View
okkkk bu arada aracın duzelmıs ıı yuruomus dıye haberler alıoruz:D
tamam cıkarız yıne
sende sağol kardeşim bayramda yokum ama bayram sonrası geleceğim inşallah;)
yiieeyyttt ben geldim kulaklarım çınlamıştı zaten :D :D :D
ney 7200 rpm mi, roll mü drag mı noolluyoruz :D
dedim bir d14 dinleyelim filtre yaptın göremedik farkı:)
7200 rpm hemde dolu dolu:D dönecektik kaçırdın
buda benden olsun sene 1900 :D
http://www.youtube.com/watch?v=0-MIJzRcNl8&NR=1
Dodo üstad derki;)
Sebastix is the first person I know of who did the D16Y8 IM swap on the D14Z1 version of the EJ9 Civics. Check out his website at http://civic.sebastix.nl. My guess is that he will supersede this result soon enough…
Specs:
-Honda Civic 1.4 EJ9 hatchback D14Z1
-123.6bhp@6968rpm
-141Nm@5700rpm
-OEM D16Y8 IM
-DCSports 4-2-1 header
-Nvidia cat replacement
-OEM EK9 muffler
-OBD1 ECU with Crome
swap işi bızı asar:D
1.6 emme si takmaktan bahsediyor kardeşim motor swaplama bizide bozar:)))
Bahadır abi deneme olursa haber et cam carlık yaparım :)
civic si ve benım 1.4:D çeşit olsun:D
http://www.youtube.com/watch?v=3AGdmybe2EY
hepsini bildiğini biliyorum(üyeliğin var forumlara;) 3-4 hp alırsın demişsin o ilginç(3-4 ün mecazi olduğuda aşikar)
1.4 ve sohc bir arabanın sınırları az çok belli honda değil ferrari yapsa 1.4 onunda sınırları belli bunda hem fikiriz ama ne d14 ü küçümsiyelim nede palionun (filtre sesine hasta olduğum) 1.6 motorunu abartalım;)
aracımın motor kodu hesabımdada yazdığı gibi d14z2 ama z1 inde pek farkı yok hatta bazı kaynaklarda 55 kw olduğu yazıyor:)
Alican cam-carlık sözünü unutma yakında çıkarız;)