yorum yapanlar bence nedenini de belirtirse gerçekten faydalı olur. Yoksa pek bir anlamı olmaz :)
Printable View
yorum yapanlar bence nedenini de belirtirse gerçekten faydalı olur. Yoksa pek bir anlamı olmaz :)
kafam iice karıştı
Kafa karistircak bisi yok :) filtre seciminde takildiysan yaziilim isinde bol sans diliyorum :D
aem dry flow ;)
aem dryflow
bence HKS günlük kullanım için riskli bir filtre :)
HKS çok gözenekli ve tozlu ortamlarda kesinlikli içeri toz alan bir filtre, kimse inkar edemez.. ona göre herkes aracını kullandığı ortamlara göre seçimini yapabilir...
Zaten standart bir turbo ile AEM in de geçirgenliği yeterli olacaktır...
Ben de bi ara yer problemi olduğu için HKS mi alsam dedim ama şuanda AEM kullanıyorum..
Benim bir kaç kişiden duyduğum şuydu, aşırı beslemeli araçlarda HKS mantar, atmosferik beslemeli araçlarda ise Dryflow..
aem daha geçirken hks mantara göre, biz test ettik hondata flashprodan görülüyor, fakat benim filtre yerinin konumu ve mantar filtreninde formu açısından HKS yi kullanıyorum.
Dryflow daha mantikli bence, mantar toz toprak acisindan sikintili olabilir.
bu hks de k&n gibi yağ içeriyor mu
Bende düşünüyordum herkes tam mantara geçmeyi konu iyi olmuş:D
Ama bazı açıklamalardan sonra arada kaldım az daha düşünelim.
hks mantar iyidir,gerekirse sırf süngerini değiştirip kullanmaya devam edersiniz..
yedek sünger bulamayan varsa da mesaj atabilir yardımcı olurum.hks konusunda.
1.8t ıcın gozlemlerıme gore ,hks aem'e gore cok daha gecırgen.aem ı 0 alıp ılk taktıgınızda guzel ama cok degıl 2-3000 km den sonra gecırgenlıgı asırı azalıyor cunkı cok ıyı fıltre edıyor.temızledıkten sonra bence eskı performansını veremıyor ozellıkle turboda.ben aem'den sonra hks'ye gectıgımde dırek farkını anlamıstım.bu arada bazı arkadaslar toz toprak falan demıs ,oyle turbonun bıcaklarına zarar verecek kadar toz toprak gecırecek bır fıltre degıl hks.genelde herkes dıs goruntusune aldanıyor buyuk gozeneklı sunger zannedılıyor ama arastırırsanız eger 3 katmanlı bır fıltrelemeye sahıp oldugunu gorursunuz.kısacası turboda bende hks dıyorum.
filitre nin amacı nedir ?
Ses mi - yoksa dışardaki toz topragı motorun içine gecirmemek mi
Filitre ses verir şöle iyi muhabbeti hakikaten cok komigime gidiyor yahu filtre niye ses versin :)
kapalı kutalarda kagıt filitre var oraya kagıt haricinde ne koyarsanız koyun gecirgenligi zaten daha fazla oldugundan performansı alıyorsunuz
bundan snra ne gerekiyor içeriye toz gecirmemesi
bunu da şu anda en iyi yapan AEM dir
ben HKS de kullandım AEM de
turbo emiş borusunu her gazlama öncesi söker içini temizlerim ve cıtır bezle yaglarım cünkü, gene de micron şeklinde tozlar geciyor ve borunun hemen flitreye yakın tarafına yapışıp kalıyorlar bu şekilde turboya ulaşmıyor
buna burdan bir kaç kişi de şahittir göstermişimdir o tozları :)
HKS de bu tozların miktarı daha fazla oluyor aem de daha az NA da olsa Turbo da olsa bence AEM cünkü turbonun havayı cektigi yerde de 0 atmosfer basıncı var yani NA otomobillerde aynı şekilde toz çekiyor bilginize