yıllarca gt-r ve spec -r s15 kullanmıs bırı olarak sana solıucegım bıkac sey var bunlar onemlı noktalar.
1.once aracın sahıbı gelmeden caktırmadan egzosa muz tıka.2.aracın sahıbı geldıgınde jantlarda kırık cıkık patlak kaynak olup olmadıgını sor yok mok dersede arka sag jantını kontrol et kı bu araclar sureklı saga dogru yan verdıklerı ıcın arka sag kırık olur genelde.
3.motor kaputunu actır dogru duzgun kapanıp kapanmadıgını kontrol et eger kapanmıosa on cam fıtıllerını degıstırmen gerekıcek bu bır masraftır.
4.yag kapagını aç.motorun içine tükür eğer beyaz duman gelıosa saglıklı bır motoru vardır.
5.aracın ıcıne bın vıtesı debrıyaja basmadan degıstır eger vıteslere gırıosa stage 8 neodyum hafıf ten gecer gıbı oluosa stage 7 pertolyum debrıyaj vardır.stokta tirilyum madeninden debrıyaj bulunur.geneldede 10bın km ye gelmeden degısılır.
6.stop lambalarını kontrol et ıcınde su var varsa eger elektrık sorunu yasayabılırsın aracında.
7.aracı çalıştır.once haff hafif gaz ver sonra bi anda 5 bin devire yapıştır.1ncı maddede soledıgım muz fırlarsa aracta yazılım var demektır takrıbı 400beygırden fazla net 418 hp olabilir arka sol tekerde.
Bunlara dikkat edersen .ne demek i,stediğimi anlarsın.bu her iki araç içinde geçerlidir kolay gelsin...





