tamam bişe demedimki :D 106m yok malesef + denemeyede gerek yok :)
Printable View
tabi vites oranları vs vs gibi birçok faktör daha var....
viri bana cevap verebilirmi...?
şahsi tartışmaya çevirmeseniz konuyu diyorum.....
Şimdi, 200'e kadar A6 3.0 TDI'ı saxo ile hiç görmedik diyorsunuz. Görmedik derken saxo uzadı gitti, a6 yok mu oldu? Aynı saxo'yu siz stock vtecle geçiyordunuz. Bu denklemin sonucunda stock vtec A6 ile dalga geçer sonucu çıkıyor :beuj: Doğru mu?
Specler burada :heyoo:
Citroën Saxo 1.6i 16V VTS car technical specifications from Carfolio.com - 3 door 1.6 litre (1587 cc) Inline 4 118.6 PS, 5 speed manual
2010 Audi A6 3.0 TDI quattro car technical specifications from Carfolio.com - 4 door 3 litre (2967 cc) V6 245.4 PS, 7 speed automatic
1992 Honda Civic VTi car technical specifications 1.6 litre (1595 cc) Inline 4 162.2 PS, 5 speed manual
cok güzel mantıklı yazmıssın sendede 4 ceker arac var heralde rollde sıkıntı oluyodur mutlaka.vtec 106 saxo depar cok ıyıdır sonra kösler sonucta 1600cc.tork tabiki onemli ama sonucta 1800 cok agır o toplayana kadar vtec baya bi yol alır.az öncede yazdım 1 dk sonra audi vtecin icinden gecer
valla biz 2.5tdi la orta hallı bı vtı ı denemıstık(headers fıltre stock egzos) dragta yaklasık 3 4 boy acıordu vtı 170lerde a6 yakalayıp zorlanmadan gecıodu
vti
148.15 bhp/ton
a6
134.82 bhp/ton
jerky'nin verdiği linkten alıntıdır....
şimdi birde şöyle kıyaslama yapayımda ortalık iyice karışsın :D
aracım stock 170 hp 0.6 barda içinde 4 kişi olan a6 ile kapıştım 1. 2. vites kafa kafaya gittik 3. viteste içinden geçtim a6 nın.... ama diyorum bakın 4 kişilerdi şimdi saçma sapan yerlere çekmeyin sakın.....
aracım yine stock halde sadece turbosu 0.6 dan 1 bara çıkarılmış halde chipli 106 ile 0dan kalktım 1. 2. vites kafa kafaya 3. vites 1 boy ayırdım(400 metrede)
tamam araclar stock diil filtreli eksozlu saxoylada aramızda ahım sahım bı fark olmuyodu bole solıyım sana yani dalga gecmez saxo ile ne oluyosa o olur ..artı bilgisi verdigin arac galiba 1992 model..artı teknik veriye bakarsak işler cok karısır cogu dogru diil agırlık hp cok farklılık gosterebılıyo.teknıkde vti 106 dan ustun ama kafa kafa ya giderler.bide sole dusun biri 120 biri 163 hp ona takılmıyalım