n75 te öyle bir değişim olmuyor,
n75 in asıl amacı tam gazda iken verdigi basıncı stabil tutması,
yanii peak ile arasındaki farkı azaltması amaç,
yazılımsız hiiiiç birşey anlaşılmaz bu muydu bu kadar bekledigim malzeme deyip kaldırıp atma
katı boşaltırmak yerine mutlaka ama mutlaka düz boru cektir passatın kat bölümü hayvan gibi boşa agırlık
orta eksozun içinden hatta son susturucudan katın pislikleri cıkacaktır-
eğer sıkıntı olmaz ise katta dahil komple 60 lık boru cektir arkaya kadar- son susturucu kalsın cok güzel bir ses alacaksın(sessiz ama güzel,) hemde araç cok rahatlar
ahh ahhh ömrümü yedi o passatlar![]()
ben ne diyorum sen ne diyorsun?
--
adam gibi bakımlı cigerli bir sfi hepsinin kafasına benzin hortumuyla işer.....
passat 3. gelir...1. yi plaka belirler...yani sağlıklı olan kazanır...
piyasada gsi pek sağlıklı olmadığından 306 nın şansı daha çok gibi...![]()
tunceR´isimli üyeden Alıntı
şu vtec alma olayınıda amma abarttılar. alcan bomboş vti yi 24-25 liraya, elin 106 sı saxosu koycak 5 boy görcen sonra amcayı,teyzeyi.
insignia ile denicektiniz 1 ay önce sonuç ne oldu merak ettim bu konuyu görünce ?
http://www.techturkey.com/forum/kars...nia-turbo.html
evet dün söledim ama bir türlü yer konusunda anlaşamadık o yüzden deneme ertelendi.
Rs Racing Garage
MK2 Ford Focus Silver Bullet
BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri
banada 306 biraz daha önde olur gibi geliyo, denemek lazım, bende deneyebilirim bu araçlarla , passatın önünde olurlarsa
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)