ozaman chipli bir roccoyla denese fena olmaz :)
bu arada chip sorası verileri mevcutsa merak ettim sonuç nedir?
chipli rocco aranmakta........
Printable View
Hangi chipi yaptırmış ve ne kadar verim almış çok merak ettim.
custom remaps diye bi marka ankara dan aldık bizde bayiliği
Yaptırmayı düşünen çok giuli sahibi var ama garantinın bozulması ve dna sistemi ile uyum problemi yaşanırmı sorusu var hep akılllarda.
Sonucta alfa, gazlarken check engine yakar, hortumu cikar vs vs. yolda birakabilir :)
Ankara'da juliet varsa stock GT ile deneyebilirim. :)
Kulaktan kulağa olayın değişmesi böyle birşey herhalde :) M3 değil 330 du araç.
Konuya gelicek olursak Scirocco alır gibime geliyor. Hem ağırlık avantajı var hemde TSI gücü :) yazılım işin içine girerse Alfa nın hiç şansı yok onu karıştırmayın bence stock vs. stock daha adil olacaktır.
scirocco alabilir.
Yazılım işine girilirse bencede juliet'in şansı azalıyor. Çünkü alt devirleri kompressor beslediği için üst devirlerde KKK 03 kullanılıyor. Juliette bütün devir bandını twinscroll turbo beslediği için üst devirlerde TSI kadar canlı olacağını sanmıyorum. Benimkisi sadece fikir tabi :)
alfa 1290kg ve tork 230 değil zeperfs de öyle demiş 250.. Kağıt üzerinde alfa daha avantajli.
o yüzden önce yazılıma nasıl yanıt verecek onu bir öğrenmek lazım
kimin sürücüsü daha iyiyse o alır...
merakla bekliyorum..
giu iki kez test yaptım araç almadan önce. rocco motoru kadar canlı değil , rocco alır diyorum. Ayrıca okuduğum birkaç testte giu fab verisi 7,8 fakat bu rakamı yakalayamadığını hatta 1 sn gecikmeli çıktığını görmüştüm. roccoda ise 8,1 -8,2 gibi değerler var .
Ayrıca bkz
http://www.fastestlaps.com/compariso...co_14_tsi.html
YouTube - Alfa Mito QV (Quadrifoglio Verde) 0 - 100
mito qv de durum bu şekilde. Motor pek cansız gibi değil. Gerçi giulietta mitodan 145kg daha ağır.
roll rocco, top speed guili (ciguli demek geldi içimden nedense :D)
0 dan son hıza da guili alır bence STOCK vs STOCK olursa.