bu Q1 sanzumanlarda 4,40 final var diyorsunuz bu final b16a2 ye uyarmı acaba ?
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
ne demek toprammneden olmadığını da yazayım da biraz daha detaylı bilgi olsun belki aratan merak eden denicek olanlar bilsin
mahruti de dikine inen dişliler 4.4 ile 4.26 nın farklı.biri kalın biri daha ince nerdeyse yarısı kadar.bu yüzden vites dişlileri dizilemiyor.aynada da çok fazla bi dişli sayısı farkı yoktu hatırladığım kadarıyla![]()
yok sulhi abi daha bitmedi debriyaj volan filan almadım ki daha.
akrabalar bu hafta gelicek inşallah getiricekler debriyaj seti bi aksilik olmazsa.
volanda almıyorum kısa şanzuman işi olur diye ona bütçe ayıramam sonra.
emme ile gaz kelebeğine de port polish yaptırıcam sonra tekrar bi ayar yapıcaz
yani beklemedeyim mayısa kadar vaktim var yani planlarım en geç o zamana kadar.
teg vtec'e karşı şansın yok malesef![]()
cvc vti : f/e/h + 4.785 kısa stepne dahil herşey üstünde
teg vtec : b16 kapak , eksantrik , piston , emme man. , s300+p28 yazılım , f/e/h , 15 jantlar komple sökük ciğerine kadar
teg 2 kişi max 110 kilo
cvc vti 1 kişi 79 kilo
200de 2 bilemedin 3 boy vardı teg aldı.yine de iyi yürüdüğümü düşünüyorum.
dipnot : aracım bu ayarda 172 bg veriyor dynoda cvc.teg vtec filtre & eksozlu typer ile 200 e kadar yarım boy gerisinde yürüyor.
Teg vtec e maşallah.beyin alıp ayarlandıkdan sonra tekrar denicez inş.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)