Tuğral'ın da dediği gibi o akşam yaşanan bir teknik şanssızlıktan dolayı (kameranın pili bitti ) video ekleyemedik. Yeni bir deneme de henüz gerçekleşmedi ama olayın canlı şahidiyim;
Araç swaplı, 2. jenerasyon CRX kasası üzerinde B16A2 (dikkat A1 yani 150 hp'lik orj. CRX Vtec motoru değil, 160 lık vti motoru) stock motor var.
Hafiflik konusuna gelince; Tuğral'ın da dediği gibi plastik döşeme aksamları yok, sunroof mekanizması yok ve birde klima motoru yok
1. vitesin ortaları gibi gazlandı 3. vitesin sonuna doğru fark CRX'in lehine baya bir açılmıştı, yaklaşık 3 boy kadar diyebilirim.
3.28' i tanımıyorum, daha önce deneyen arkadaşların dediği gibi yürümüyor olabilir ancak pilotajdan kaynaklanacak çok büyük bir fark olacağını düşünmüyorum çünkü sıfırdan kalkılmadı. Kendi adıma, bana bir CRX sever olarak anın keyfini sürmek kaldı

Gerisi yoruma açık tabiiki, teşekkürler...