z4 231 kullanıcısı olarak otomatik z4ümle s2k teklif gönderdim gelmemişti. ancak konu muhabbete gelince... tabi benimkinde oktan artırıcı nanolar borlar çipler filtrekitleri vs vardı. yani 240hp 3.0 turbodizel düz vites 500nm tork A5e 0-400de 1-2 boy fark atmıştım. sonra ben A5 direksiyonuna geçtim yine aynısı olmuştu ki A5 4x4 tü. öle kafa üstü teklif göndermedik s2kya.
eğer söz konusu 231likler olsaydı, normal lastik takılıp araç hafifletilebilir normal lastik 17"= 10-11kg ancak z4 lastikleri %17-25 daha ağır. yani extra 10 kg ağırlık var. depoyuda boş tutacan, akşamda az yiyecenancak 265likse bunlara hiç gerek yok.
265liği öle honda hayat falan dinlemez. z4ü 330la karıştırmayın. dingil mesafesi kısa yere aktarım kaybı az. ayrıca hafifte sayılmaz benim bildiğim 1480kg idi.
ayrıca 265liklerin smg şanzımanlısı 272hp!!! bir çip filtre vs ile 290 hp olabilir.
ayrıca 3.5 z4 lerin son kasa is leri 340 hp, 306hp değil! son audi tts ile aynı güçte, yine birçip filtre ile 370hp olabilir benim gibi nos takıp şaka yapabilir.
ayrıca s2k da devir araları çok uzun ve araç patiye daha çok meyilli, lastikler+şöförün akşam yediği yemek etkili olur. z4 pati daha zor çekiyor ve üst devirlerde motorun kontrolü s2k dan daha kolay. s2k sürmüş birisi olarak diyorum tabiki...