e92 m3
e46 m3 csl
Suan görmedim varsa foto görmek isterim acıkcası.En son gördüğümde zımparaları yapılıyordu içi,dısı,tavanı,zemini bombostu![]()
Bir daha mi kaza yapti?
Gecen sene Nisan-Mayis dolaylarinda bir kazasi oldu ve araba arabaliktan cikmisti. Tavan, bagaj ve bir iki govdedeki ana parcalar harici saglam duran yer yoktu. Şasi komple ice kadar onden ve yandan bukulmus, jant gobekten kirilmis, Hasbelkader belki motoru saglam duruyordu.
Fotolari ne yazikki bende yok fakat o zamanlar sahibinden.com sitesinde 35.000TL isteniyordu ona. Yedek parca icin ideal fakat kesinlikle alinacak araba degil. He alirsin, toplanir da ama kazalidir diye bile satamazsin. Istedigi kadar disaridan guzel dursun bunu dusunerek yargilamak saçma zaten.
///Mürüvvette endaze olmaz.
1-Siyah - Yıldıray abinin CSL 46 plakalı (eski VV plaka)
2-Siyah - Kerem Ö. nün KER plakalı 10.000km deki araba
3-Füme - MVP 01 plakalı ankaradaki araba
4-Füme - CAK plaka bursada pert olan
5-Füme - AND plaka Andrew un araba
6-Füme - Selim Özgörkey in koleksiyon aracı
7-Füme - Ali Vahabzadeh in koleksiyon aracı
8-Füme - plakası ve sahibi bilinmeyen 110.000km yi devirmiş bir araç daha dedikodusu var emin değilim.
Büyük ihtimal aynı kaza cünkü ben göreli yaklasık 1-1.5 ay oldu yada olmamıştır şasi falan düzeltilmiş zımparalar yapılıyordu.İçi konsol motor falan yok dımdızlak sekilde bekliyordu.Turbocu cem kazalı halde alıp o servise vermiş.Toplanıp yeniden kaza yaptıgını sanmıyorum
Artık CSL çevirim kitleri mevcut karbon tavan,koltuklar,karbon airbox vs gibi yinede orjinal CSL yeri tutulmaz![]()
Bu hastalıktır tabi ki seven koleksiyon için alıcak olan CSL tabi ki tartışmasız ama binilcek bir araçsa tartışmasız yeni her zaman yenidir o kadar para verdikten sonra bence CSL anlamsız... Aman km yapmasız aman o olmasın aman bu olmasın sürekli bir tedirginlik olucak kasıntı bir hal alıcak bişey olsa dünya başına yıkılmış gibi üzüntü duyucaksınsikintu'ya gerek yok rahat rahat e92 m3 alır gezerdim
![]()
Koleksiyonsa amaç CSL olmalı derim.Çünkü koleksiyon demek o arabaya normalde gösterdiğinden fazla değer göstermek;bir bakıma sakınmak demek.Hele ülkemizdeki trafik koşulları da işin içine katıldığında CSL gibi özel bir araçla trafiğe çıkmak mantıklı değil bu ba'abta düşündükten sonra.He ondan daha pahalı araçlar trafiğe çıkıyorlar o da ayrı bir konu.
1:18 modeli bile düşmüyor bu arabanın piyasaya.Model araba koleksiyonu yapıyorum oradan biliyorum ben de..![]()
İşin içinde koleksiyon amacı varsa CSL derim.
şasi no vs vermeyin site içerisinde her ne kadar 17 hane olmasada diğer kısmı tamamlanabilir, googleda yazıldığında çıkabiliyor sahipleri sıkıntı yaşamasın
körler sağırlar
tartışmasız csl derim, ama e92 de artık koleksiyon değeri taşıyo sayılır, sonuçta son nesil atmosferik m3.
[I]CORVETTE C7 Z51 STINGRAYBMW X3 SDRIVE
Tavan hariç normal m ile arasındaki farklar neler csl nin dış kısım olarak demiyorum.
Airbox egzos koltuk vs...
Kapı içleride karbon,direksiyon farklı,frenlerin çapı biraz daha büyük,teyp yok ve orta tünel karbon.
Çamurluk ızgarasında m3 yerine csl yazıyo.
![]()
vahapzade ile özgörkeyde sıfır mini GP de varmış koleksiyonluk bence bu tarz araçar csl de aynı şekilde ayda yılda bir binmek için alıncaksa alınır garajda saklanır yoksa hep binilecekse bir değeri kalmıyor
Team PAŞAOĞLU
araç m3 den farklı olarak aynaları elektirkli katlanır diil.içerisinde kol dayama yok.içi genel anlamda karbon.ayrıca teyp mevcutyok derken o fotoda yok demek istedi arkadaş heralde.kaput bagaj tavan karbon vs.
bildigim kadarıyla farkı bu.
Dr.Ecu
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)