User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
125 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: turbo ve atmosferik

  1. #96
    bilalMW - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    7.256
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo çağımızın mucizesi ve vazgeçilmezi kaçış yok severim de. Ama atmosferiğin verdiği his tat da başkadır. ikisinin de yeri ayrıdır gönülde.
    Ex Automobile Service Advisor - New Truck Service Area Manager

  2. #97
    Bayrampaşalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu güne kadar hep atmosverık kullandım son aracım turbo oldu hayat bundaymış dedım resmen

  3. #98
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    15 bin harcayıp 200 hp yi 300 e ancak çıkarıyorsan stock olarak bin daha iyidir

    K20 motora sadece headers + cai + K pro yapsan 230 hpyi geçiyor. eksoz ve birkaç malzeme ile 300 rahat görür ki arabanın çizgisi başka yöne kaymaz. hem 300 hp araban olur hem de orjinal halinde ki zevki artmış olur.

    Sana göre turbo iyidir. diğerine göre atmosferik iyidir. bunları tartışmaya gerek yok.

    2 tane 300 hp lik type R yan yana dursa daima atmosferik olana binerim. benim için keyifli olan o dur. bunları tartışmaya gerek yok.
    Emme manifoldu 500$
    gaz kelebegi 450$
    filtre kiti 350$
    egsoz kiti 700$
    headers 800$
    egzantrikler yüksek dereceli secim yapilirsa sübap sübap başlıkları yaylar vs 900$
    pistonlar 600$
    kpro beyin 2.500 tl
    hadi methanol de olsun 400$
    üst kapak işlem 500 tl
    benzin pompası 220 $
    benzin rayi 200$
    radyatör ve hortumlarda degişecek 500$
    motor acılınca yenilenmesi gereken malzemeler saplamalar contalar vs 500$
    işcilikle beraber beyin yazılım ayarlanması
    coilover da gerekli 2000 TL
    lastikte gerekli olcak 800 tl
    ne kadar tutacak peki bu işlemler parcaların gelmesi gümrük vsde var dersek işcilik minimum 2500 tl

    300 ve üstü cıkabilir böyle peki maliyet ? bayada vardir unuttugum parcalar vs baskı balata vs vs

    15800 tl benim hesapladıgım cıkan bu
    10000 tl T3 turbo kitle full race in
    sonuç:
    diceksin ki turbo da bascan 0.6 0.7 max e tamam güzel icini güçlendirmek zor degil diyelim 25 milyar harcadım parcalara sadece ama şanzıman vs konulursa iş artıyor
    amaç güç almak sa turbo herzaman önde

  4. #99
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.

    Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.

  5. #100
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.

    Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
    Hayir turbo da olsa atmosferikte olsa
    iyi yere tutunman gerekli orjinal süspansiyon bi yere kadar
    Ve lastigide illa degiştirmen lazım daha iyi yola tutunmak ve kalkış için
    5000 lira diyelim ki
    2. el eksantrik buldun 1000 tl
    ince conta takacaksın diyelim işcilik vs 500 de
    egsoz komple headers vs si ile 1500 tl
    şuan 3000 tl tuttu
    hava filtresi diyelim 250 tl ye buldun
    Kpro beyin aldın 2. el diyelim 2300
    e bu beyni programını yaptırtcan 500
    6050 oldu her türlü fazla fazla harcanıyor

  6. #101

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.

    Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
    Hocam esas sen uçmuşsun. Atmosferikte +100 hp öyle hoop diye gelmiyor. Türkiyede en hızlısı bildiğim DBS o da 270 hp civarında. Yüksek sıkıştırma pistonuna kadar var. Bakkaldan alınmıyor o hpler.
    IN BOOST WE TRUST

  7. #102
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    resmen uçmuşsun. onu geçtim coilover i lastiği neden dahil ediyorsun. atmosferik araba daha kötü mü yol tutuyor veya şu an jantla mı geziyoruz. lastik yok mu üzerinde sanıyorsun.

    Amaç sonuna kadar güçse zaten atmosferik takılmak keyfe bağlı. 5000 lira harcanan atmosferik araç her zaman keyif makinası olur.
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam esas sen uçmuşsun. Atmosferikte +100 hp öyle hoop diye gelmiyor. Türkiyede en hızlısı bildiğim DBS o da 270 hp civarında. Yüksek sıkıştırma pistonuna kadar var. Bakkaldan alınmıyor o hpler.
    Atmosferik ciddi para yer bence. Bildiğim kadarı ile DBS nin üzerindeki parçaların bedeli işçilik hariç 10k $ civarındaydı

  8. #103
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    walla o zaman birileri ciddi yalan söylüyor. fn2 ye iskender eksoz ile 21 hp aldığını söyleyen var.

    Onu geçtim 106 GTi tarzı arabalar bile 2 3 bin masrafla 20 25 hp aldığı yazılıyor çiziliyor.

    Konu zaten atmosferik daha güçlü olur konusu değil. Hangisi keyifli olur konusu.

  9. #104

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.417
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    iskender bile bi tarafı ile gülüyordur onu diyene. İskender demiyordur o kesin.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #105
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla o zaman birileri ciddi yalan söylüyor. fn2 ye iskender eksoz ile 21 hp aldığını söyleyen var.

    Onu geçtim 106 GTi tarzı arabalar bile 2 3 bin masrafla 20 25 hp aldığı yazılıyor çiziliyor.

    Konu zaten atmosferik daha güçlü olur konusu değil. Hangisi keyifli olur konusu.
    Ben komple egsoz la 25 hp zor aldım arabam Turbo Direk çıkış Turbo dan itibaren 76 lik
    106 söyle alır Chip 800 tl
    Egzantrik 800 le 1000 arasi
    Üst kapak işlem 800 işçilik dahil
    Filtre 250
    Headers egsoz fln 1000 tl bulur ama
    25 30 hp garanti

  11. #106
    prodecture - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    Elazığ
    Mesaj
    146
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    supercharger iidr

  12. #107
    besyoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    45
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik daha keyifli ...

  13. #108
    TayfunS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    xray tüpü
    Mesaj
    1.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo derim, 4çarpı4 de olsa daha noolsun

  14. #109

    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir,kutsal topraklar
    Mesaj
    267
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynı güçte olan iki araçtan,daima atmosferik olanı seçerim...

  15. #110
    d16y4
    Misafir
    günlük kullanılacaksa atmosferik ama ikinci araç olacaksa turbo

  16. #111
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı d16y4 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    günlük kullanılacaksa atmosferik ama ikinci araç olacaksa turbo
    Bence tam tersi. Atmosferikte üstleri görmek için ITB ve yüksek derece egzantrik lazım. Günlük için gereksiz gergin, aşırı yakan, çok gürültülü herşeyi geçtim stop etmeye meyilli düzensiz rolantili araca sahip olursun. ITB takmadan vtec kapağa sahip bir arabada egzantrik tabi çok fazla rolanti bozmaz.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  17. #112

    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.628
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır
    +10000000000000
    güzel açıklama olmuş

  18. #113
    GokhanRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    Antalya/Moscow
    Mesaj
    8.129
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    62 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir kere hata yapıp atmosferik aldım. 30 gün dayanamadım sattım. onun dışında hep turbo vardı.
    It’s better to walk alone, than with a crowd going in the wrong direction... (Grant)

  19. #114
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aramızda cok ıyı sofor olan abılerım var ben bır ıkı senedır araba kullanıcısıyım sızın kadar tecrubelı degılım yasım cok genc sızlere gore. ama cocukluktan berı sanayıdeyım hep elım kırlı olmustur vede lısede motorlu araclar okudum tecrubelı olan abılerımde var daha ben toyum ama atmo. ile turbo ıkısınınde avantajları dez avantajları var bana kalacak olursa atmo derım kı aslında guc her zaman stabıl oluyor yanı turbo ve dıger asırı besleme sıstemlerınde lag dı ıste nebılım arıza lambasıydı yok turbo arızalarydı fln kımse ugrasmak ıstemez zaman artı paradan kayıpa neden oluyor ama performans bıraz daha ıyı oluyor atmosferıkre arıza cıkarmıyor degıl ama turbolu araclara nazaran daha az oluyor yakıt performans karsılastırmasında turbolulardan daha fazla yaktıgını savunuyorum ben hep su ilgimi cekmıstır f1 aracları 21000rpm lere ulasır sebebı nedır derdım hep lıseden once bu kadar yuksek rpm nasıl oluyor fln dıyordum vede atmosferıgın o muazzam sesı yetıyor gerısı tefferruat atmosferıkte en onemlı mataryallerden bırısı segman ve surtunme katsayısı yuksek basınca dayanıklı olması acıkcası en onemlı parcada dıyebılırım bı aracın yurumesını saglayan mataryal

    yanlıslarım varsa duzeltırsnız sevınırım saygıler
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •