şimdiye kadar KN den hiç şaşmadım
Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
Daily Drive: Mini Countryman Diesel
Şu mantığı bir türlü anlamıyorum "hepsi çinde üretiliyor" olabilir çinde üretilen her şey çokmu adi ? Alakası bile yok.Silin şu mantığı artık kafanızdan isteğe göre mal üretiyor çin,üretenden çok ürettirenin ne istediği önemli.Sizin mantığınıza göre piyasada artık kaliteli mal yok.
Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..
BMC italyada uretılıyor,Avrupa menseılı araclarda ve Turbo Japonlarda cok ıyı sonuc verıyor...
Zaten verılerı Dyno uzerınden ıspatlı...
K&N cok cabuk yıpranıyor temıslıkten sonra...
K&N filitrelerini 100bin km kullandım dizel araçta şimdi kendi aracımda da var K&N den başkasına bakmam
Family Rider
So So Slow rider
JCW intake var![]()
Ben KN kullanıyorum memnunum..KN ve AEM ıyı markalar.
2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
beyler 106ta mantar zaten kullanamadığınız için bütün 106tıcılar k&n demiş
mantarı sığdırabiliyosanız bi şekilde deneyin derim.
Fıltrenın yaglısı yada fazla yaglısı Performansı cok dusurur...
Onemlı olan gecırgen yag kullanan markalar...
pipercross kullandım 106 xs te cok etkılıydi gercekten takar takmaz hissettı araba borusunuda cok guzel yaptrmstm kromdan
KN açık ve pipercross CAI kullandım. Pipercrosstan son derece memnunum. Seneler oldu halen deforme olmadı.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)