User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
67 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 206 RC vs RX-8 roll ?

  1. #20
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rx-8 beklediğin gibi yürümeme nedeni nedir 1.3litre top speed 234 km 0-100 6.4 makyajlılarda biraz daha seri daha ne bekliyorsunuz roll için araba mı üretmelerini,aktarmada kayıp yaşaması doğru karşılaştırdığınız arabalar 2.0 litre atmosferik veya 1.6 turbo makineler,o bilgilere sahip çok kişi var bende biliyorum az çok sen ne beklediğini söyle yapalım bütçe koy günde 1-2 redline bile görsen rotary carbon birikmemesini önlemek adına motor kondisyonu devam eder ama Rx-8 alıp gündelik araba gibi sürerse araba sağırlaşır.
    231 hp nin hakkını vermesini bekliyoruz..sadece bu eğer o hp lerin hakkını verseydi coğu kişi alıp rx8 kullanırdı zaten..ama kullanımı güzel keyifli.ben beklediğim olsa o arabadan bütçemi kendim koyar yaparım zaten sana ne gerek var.

    karşılaştırıldığı arabalar 1.6 2.0 arabalar tabiki..tsi larda 1.4 serisi neler yaptığı ortada ben biliyorum ufak çaplı yüklendikten sonra verdiği tepkileri...amacım senin le tartışmak değil..tartışmayalımda eğer tabularu insanların kafasındakini silmek istiyorsanda yürüyorsada yaparsın güzelce alkışlar saygı duyarız bravo deriz.

  2. #21
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rx8 wankel motor oldugu ıcın 1.3 diye geciyor ama normalde 2.6 hacimde bildigim kadarıyla. hatta draglarda 1.3 kategorisinde yarısmıyor. asırı beslemeyle (1.7 veya 1.5) carpılıp ust sınıfta yarısıyor.

  3. #22
    JapanVsGermany - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    06 - 53
    Mesaj
    2.207
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaTu-Rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaan abi ben koltuklarıda söker denerim HD de video ceker arkadaslar bakarız
    hiç söküp baktın mı bilmiorum ama 206 RC Orjinal spor koltukları anormal ötesi ağır...
    Ön koltukları söküp 206 XS koltıuğu taksan inan en az 20kg ordan alırsın,belki de daha fazla...

    bladerk erkutun garajında mustafa'nın (capcapca) RC koltuğu wardı, şu koltuğu bi getirsene dedi, kucakladım, bir anlık şok esnasında belim çıkıodu

  4. #23
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    The key for comparing the displacement between the 4-cycle engine and the rotary engine is in studying the degrees of rotation for a thermodynamic cycle to occur. For a 4-cycle engine to complete every thermodynamic cycle, the engine must rotate 720° or two complete revolutions of the crankshaft. The rotary engine is different. The engine rotor rotates at 1/3 the speed of the crankshaft. On two rotor engines, front and rear rotors are 180° offset from each other. Each rotation of the engine (360°) will bring two faces through the combustion cycle (the torque input to the eccentric shaft). This said, it takes 1080° or three complete revolutions of the crankshaft to complete the entire thermodynamic cycle. Obviously, we have a disparity. How can we get a relatable number to compare to a 4-stroke engine? The best way is to study 720° of rotation of the two-rotor engine. Every 360° of rotation, two faces of the engine complete a combustion cycle. 720° will have a total of four faces completing their cycle. 40ci(654cc) per face times four faces equals 160ci or 2.6L. That’s a well-reasoned number and now gives us something to be able to compare to other engines. In addition, since four faces passed by in the comparison, it’s like a four cylinder engine.

  5. #24
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=ThUnDeRbErK;2202110]Benle ilgisi şu usta yok bilen yok diyosunda bilen var merak etme sen bütçe koy ben projeni yürütücem senin söz yani fazla bilmişlik yapmayın ben her konusunu detayını araştırıyorum 231 hp hakkı diyosun stock rx-8 sana söylüyorum lastikte 190 + whp verir stock s2000 210+whp verir typer gene 190+ whp verir senin dediğin gibi bütün beygirleri vermiyor katalogdaki güçler shafttaki güçler,çoğu kişinin kullanıp kullanmaması ona bağlı olmasa gerek hakkını vermediğini söylemek yalnış olur ne istiyorsun kaliteli bir araba alıp birazda yürümesini mi o zaman rx8 alıyorsun pist arabası viraj arabası her türlüde kaliteli açıkcası yürümekten kastın ne 0-100 6.4 daha ne beklentin var ? zaten dünyada 1.3litre ile 300 whp lastikte na olarak yapan var..
    1.3 = 2.6 rotary motor 1 zamanda 3 iş yapıyor bunuda bu şekilde aktarırlar genelde ama bu gerçek hacmi değildir siz hacimden ne anlıyorsunuz hacim motordaki rotor housing hacmi 654 cc 654 cc toplamda 1308cc araçtır,bence biraz detaylı araştırın rx-8'ler üzerine yorum yaparken kulaktan dolma yazmayın,çok kolay yargılıyorsunuz herşeyi bu kadar basit olmamalı,saygılar.

    sen benim projemi yürüteçek kapasitede değilsin..yazılarından anladım ki ben arabamı kendim yapıyorum senin gibi yine iddalı bir arkadaş typer gecerim deyip otobana cağırdılar ben kendimle yarışıp geri döndüm araç 2010 yenilerdendi..değil 5 boy yoktu diyebilirim o yüzden typer s2000 le karşılaştırıken aynı kefeye koyma bu araçları.istersen senin zihnindekileride sileriz gel whp ni görelim ???

  6. #25
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neden aynı kefeye konmaz 3-5 boy yavaş diemi ?
    Team PAŞAOĞLU

  7. #26
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hacimden ne anlıyorsun ? Türkiye gibi bir ülkede böyle bir vergi durumu olsa devlet o vergiyi almaz mı ?
    usendim gece gece ceviremicem. kagıt ustunde 1.3 ama motosporlarında 1308cc olarak gecmiyor



    For comparison purposes between a Wankel Rotary engine and a piston engine, displacement and corresponding power output can more accurately be compared on the basis of displacement per revolution of the eccentric shaft. A calculation of this form dictates that a two rotor Wankel displacing 654 cc per face will have a displacement of 1.3 liters per every rotation of the eccentric shaft (only two total faces, one face per rotor going through a full power stroke) and 2.6 liters after two revolutions (four total faces, two faces per rotor going through a full power stroke). The results are directly comparable to a 2.6-liter piston engine with an even number of cylinders in a conventional firing order, which will likewise displace 1.3 liters through its power stroke after one revolution of the crankshaft, and 2.6 liters through its power strokes after two revolutions of the crankshaft. A Wankel Rotary engine is still a 4-stroke engine and pumping losses from non-power strokes still apply, but the absence of throttling valves and a 50% longer stroke duration result in a significantly lower pumping loss compared against a four-stroke reciprocating piston engine. Measuring a Wankel rotary engine in this way more accurately explains its specific output, as the volume of its air fuel mixture put through a complete power stroke per revolution is directly responsible for torque and thus power produced.

    1991 with their four-rotor 787B (2,622 cc/160 cu in — actual displacement, rated by FIA formula at 4,708 cc/287 cu in)


    In international sports car racing the FIA considers a Wankel engine to be equivalent to a four-stroke engine of twice the displacement; other racing series seem to have settled on 1.8 times the displacement.

  8. #27
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Seviyeni koru ben bu forumda 2 günlük üye değilim,silersin kralsın laf yok tartışmak banlanmak istemiyorum,saygılar.
    sen rahat ol telden ara istersen 0554 880 64 02 kaan.burdan konuş mereak etme bende 2 günlük üye değilim 2006 dan beri takip ediyorum üyeliğim yeni..

  9. #28
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaan kimse denemiyo sanırım senle şu sıra

    çok çılgın gördüm seni

  10. #29
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benle ilgisi şu usta yok bilen yok diyosunda bilen var merak etme sen bütçe koy ben projeni yürütücem senin söz yani fazla bilmişlik yapmayın ben her konusunu detayını araştırıyorum 231 hp hakkı diyosun stock rx-8 sana söylüyorum lastikte 190 + whp verir stock s2000 210+whp verir typer gene 190+ whp verir senin dediğin gibi bütün beygirleri vermiyor katalogdaki güçler shafttaki güçler,çoğu kişinin kullanıp kullanmaması ona bağlı olmasa gerek hakkını vermediğini söylemek yalnış olur ne istiyorsun kaliteli bir araba alıp birazda yürümesini mi o zaman rx8 alıyorsun pist arabası viraj arabası her türlüde kaliteli açıkcası yürümekten kastın ne 0-100 6.4 daha ne beklentin var ? zaten dünyada 1.3litre ile 300 whp lastikte na olarak yapan var..
    1.3 = 2.6 rotary motor 1 zamanda 3 iş yapıyor bunuda bu şekilde aktarırlar genelde ama bu gerçek hacmi değildir siz hacimden ne anlıyorsunuz hacim motordaki rotor housing hacmi 654 cc 654 cc toplamda 1308cc araçtır,bence biraz detaylı araştırın rx-8'ler üzerine yorum yaparken kulaktan dolma yazmayın,çok kolay yargılıyorsunuz herşeyi bu kadar basit olmamalı,saygılar.
    sen rx8 le draglara gittiğinde seni 1.4 kategorisindemi kaldırırlar sanıyosun ? at gözlüğüyle bakmaktan farkı yok kendını kandırma 1.3 diye gerek yok
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  11. #30
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benimde ingilizcem var çevirmene gerek yok kağıt üstünde dediğin olay gerçek hacmidir,motorsporlarında dediğin rotary motor olduğundan dolayı 1 dönüş çapında 3 iş yaptığından dolayı 4 zamanlı motorda ateşleme emme vs vs gibi işlemlerden dolayı 2 katı olarak düşünülerek hacmi telaffuz ediliyor.Gerçek hacmi 1.3 litre yani gene benim söylediğime geliyoruz.
    2 saattir aynı seyi soyluyoruz..wankelin calısma sisteminden dolayı 1.3 diye geciyor diye. az sakinnnn

  12. #31
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baslık zaten roll amaclı acılmıs foto gununde hangisi daha parlak cıkar degilki konu

  13. #32
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ThUnDeRbErK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    24 Nisan 2011 Pazar günü gel wonderlandde buluşmaya misafirim ol aramama gerek mi var sen aranıyorsun beklerim adres belli.
    davetin için teşekkür ederim.daha gerçekçi insanlarla arkadaşlık yapmayı tercih ediyorum.kak sağlıçakla.insanların gözünde antipatik olmak istemiyorum daha fazla..bir şey yazmıycam postlarına sende yazma.bir zahmet.

  14. #33
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben rx8 le typer denemesı yaptım 2008 senesinde kpro lu benim kullandıgım rx8 de borla headers egzos ve aem cai vardı typer ı ben kullanırken rx8 i 5+boy geçiyodum rx8 e ben geçtiğimdede typer ı 2 boy kadar geçiyodum 10bin devir çok zevkli ama gebzeye git gel 200 lira yakınca evlat acısı gibi koyuyo sevilcek bir araba değil zengin değilseniz

    1.3litre km de 1lira yakan baska araba yoktur heralde
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  15. #34
    r1 bülent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2011
    Yaş
    48
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    97
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rx 8 her türlü alır insanların arabalarını yükleyip stock arabalara kafa tutmalarına anlam veremiyorum japona saygı duymak lazım

  16. #35
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı r1 bülent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    rx 8 her türlü alır insanların arabalarını yükleyip stock arabalara kafa tutmalarına anlam veremiyorum japona saygı duymak lazım
    bunda anlam veremicek ne var hiç anlamadım kaldıkı benim hp veya whp yüksek olsa anlarım neden denemek sitersin dediğinde ama arada zaten bariz fark var ve benim seni geceri seni gecerim diye bir iddam da olmadı sadece denicez. Rc yi tın tın gezmeye yada tek başıma basmaya almadım ben.

  17. #36
    M///maniac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.274
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin rc geçer

  18. #37
    teggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Hollanda
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankara içi olsa ben denerdim, yakın olur heralde sonuç...

  19. #38
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M///maniac Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin rc geçer
    tolga abii bakıcaz eger deneme durumu kesinleşirse kesin video cektirip buraya yüklerim herkezin merakı gider

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •