User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
47 sonuçtan 39 ile 47 arası

Konu: VF34 mü, VF35 mi? yoksaaa??

  1. #39
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vf35 ide sadece daha fazla basınç açmak için değil

    5000dd sonrası aracın basıncı direkt düştüğü için istiyorum. sti tmici ise 7-8 roll sonrası araba iice bayıldığı için istiyorum.
    suanki tmic a4 defter kadar zaten takacagin herhangi buyuk turboda havayi sogutamayacagi icin avans vurur yazik yani
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #40
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tabi kesinlikle 2 sini bir arada değiştiririmde, birde şöle bir gerçek var.

    Büyük turbo daha geç dolduğu gibi daha zor ısınır. 7-8 roll geçmediğin sürece gene sıkıntı olacağını sanmıyorum ısı açısındasn.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  3. #41
    AvcI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    ANGARA
    Mesaj
    2.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    neye karar verdin ?
    new project GTR 280SX

    https://www.instagram.com/gtr_280sx/?hl=tr

  4. #42
    UĞUR YUMAK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    35
    Mesaj
    920
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satılık VF 12 var
    Boxer in side

  5. #43
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bulamadimki karar vereyim
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  6. #44
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eskiden o arabada super16g vardı ben tavsıye etmıstım cok guzel bir turbo bana göre 3k rpm de 1 bara oturuyodu en son kullandıgımda kı redline a kadar 1 psi bile düşmeden tutabılıyor.
    sti tmic ise diğer aftermarket tmic lere nazaran cok cok daha ıyı sogutma saglıyo

    sogutma bakımından bakarsak bence tmic lerin kotu yanıları konumu (geniş yüzey ve daha cok daha fazla hacımlı kullanamıyo olmak) ve 200 lü km lerden sonra scooptan ıcerı hava sokalamıyo olması.
    subaru yapabılecegı en verimli cooleri tasarlamıs bu yuzden cogu kımseler sti tmic tercih ediyor testlerde hep en ust sıralarda bu yuzden cost efficient ürün diyola gavur abiler.

    16g ıle tmic kullanılar bılır ankarada cüneyt abı kac senedır 350+ hp lerde stock motor kullanıyor
    96 97 98 lerin bildiğim kadarıyla 380cc
    99 00 lerın 440 cc
    18g le de sti tmic cok skıntı cıkarmıyo fakat yaz aylarında water speyi biraz fazla kullanmak lazım
    sürç-i lisan ettiysem affola
    saygılar
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  7. #45
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yahu bu td04 neden benim aracımda 1.4 lere kadar peak vuruyor ve basınç son devirlere kadar 1.1'in altına inmiyor?
    egzantrik yapısındanmı kaynaklanıyor acep?

  8. #46

    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye kocaeli
    Mesaj
    16
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satılık sti turbosu varmı veya 16g 18g olabilir

  9. #47
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yahu bu td04 neden benim aracımda 1.4 lere kadar peak vuruyor ve basınç son devirlere kadar 1.1'in altına inmiyor?
    egzantrik yapısındanmı kaynaklanıyor acep?

    emme manifoldundaki basinctan varsayimlara varmayin. MAF dan gecen hava miktarini okuyun..
    Built to fall....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •