Tabi kesinlikle 2 sini bir arada değiştiririmde, birde şöle bir gerçek var.
Büyük turbo daha geç dolduğu gibi daha zor ısınır. 7-8 roll geçmediğin sürece gene sıkıntı olacağını sanmıyorum ısı açısındasn.
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
satılık VF 12 var![]()
Boxer in side
Bulamadimki karar vereyim![]()
www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz
eskiden o arabada super16g vardı ben tavsıye etmıstım cok guzel bir turbo bana göre 3k rpm de 1 bara oturuyodu en son kullandıgımda kı redline a kadar 1 psi bile düşmeden tutabılıyor.
sti tmic ise diğer aftermarket tmic lere nazaran cok cok daha ıyı sogutma saglıyo
sogutma bakımından bakarsak bence tmic lerin kotu yanıları konumu (geniş yüzey ve daha cok daha fazla hacımlı kullanamıyo olmak) ve 200 lü km lerden sonra scooptan ıcerı hava sokalamıyo olması.
subaru yapabılecegı en verimli cooleri tasarlamıs bu yuzden cogu kımseler sti tmic tercih ediyor testlerde hep en ust sıralarda bu yuzden cost efficient ürün diyola gavur abiler.
16g ıle tmic kullanılar bılır ankarada cüneyt abı kac senedır 350+ hp lerde stock motor kullanıyor
96 97 98 lerin bildiğim kadarıyla 380cc
99 00 lerın 440 cc
18g le de sti tmic cok skıntı cıkarmıyo fakat yaz aylarında water speyi biraz fazla kullanmak lazım
sürç-i lisan ettiysem affola
saygılar
Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz
yahu bu td04 neden benim aracımda 1.4 lere kadar peak vuruyor ve basınç son devirlere kadar 1.1'in altına inmiyor?
egzantrik yapısındanmı kaynaklanıyor acep?
satılık sti turbosu varmı veya 16g 18g olabilir
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)