User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
55 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: golf tsi 140 hp vs 3.20 i

  1. #20
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada 320i yi 2.8 e ceviriseniz 3.28i yiyor . Birincisi diff ve sanziman oranlari daha kisa, 2. Si ust kapagindan dolayi sikistirmasi daha yuksek.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  2. #21

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    bursa
    Mesaj
    10
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rolling yapan 320i yok denecek seviyede. Gik demeden 221 km hiz yaparlar ve 5. Viteste kesiciye girerler. Yokus yukari dahil. Sadece 3. Vitesi baya uzundur. Ancak 4. Viteste yedigi farklari hemen kapatir.

    1-60
    2-90
    3-145
    4-180
    5-221
    şanzıman oranlarına göre bizim araçlarla aynı hızlar

  3. #22
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Rolling yapan 320i yok denecek seviyede. Gik demeden 221 km hiz yaparlar ve 5. Viteste kesiciye girerler. Yokus yukari dahil. Sadece 3. Vitesi baya uzundur. Ancak 4. Viteste yedigi farklari hemen kapatir.

    1-60
    2-90
    3-145
    4-180
    5-221
    doğru roling yapan yok,,,oranların kısa olduğunu biliyorum e36 da sürdüm e46 sedan otomatikte ,,,ama işte roling yapan olmayınca yolda denk gelenleri düşünüyorum genelde bence pekte iyi gitmiyo 320i ler bmw nin keyfi 325 den başlıyo bence ,,,bu ayrı bi konu tabi,, ama genede 160 lık rocco da iyi giden bi araba ,,,neyse konumuz 140 lık golf denesinler görelim o zaman varsa böle bi imkan ...

  4. #23
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.5 bar basmıyor golf.0.8 den fazla değil basıncı
    Alıntı sessiz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2.5 barmı yook artık
    Arkadaşlarım detaylı teknik verilerini incelerseniz VW'nin turbosunun 2.5 bar bastığını göreceksiniz.

    Dr. Hermann Middendorf, Head of Gas Engine Development, Engine Family EA111, Volkswagen (Adamın konuşma metninden bir bölüm aşağıda )

    "maximum system boost pressure is set at 2.5 bar at 1,500rpm. "

    INTERNATIONAL ENGINE OF THE YEAR 2011

    Ayrıca bu yazıyı da arabam.com'dan aldım dergi ekibinin test yazısı. Aynen kopyaladım.

    Gelelim TSI motorun en büyük özelliği olan kompresör ve turbonun beraber uygulanmasına. Bilindiği gibi aşırı beslemenin iki farklı türü olan kompresör ve turbo kendilerine has avantaj ve dezavantajlara sahip. Motora bir kasnakla bağlı olan kompresör sistemleri alt devirlerde gerçek hünerlerini ortaya koyarken; egzoz gazından gücünü alan turbo sistemleri daha yüksek devirlerde kendilerine geliyorlar. Toplamda yaklaşık 2.5 bar’lık bir basınçla çalışan VW’nin aşırı beslemesi bu sorunları ortadan kaldıran bir yapıda.
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  5. #24
    BaDCaT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.260
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Yani şimdi golf 36 psi mi basıyormuşmuşmuş ???

    Toplam basınç diyor dikkat edersen sadece turbo basıncı değil..

  6. #25
    berkayGLRN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    31
    Şehir
    Beykoz
    Mesaj
    4.093
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence golf alır..
    BG GARAGE
    34 KOR 81 RX8
    106GTİ 34 ZN 8402
    E21 34 SRT 17
    30 Binde Boyasız 96 SLX 34 SBG 70

  7. #26
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Marka : BMW Model : 320i E46 Motor Kodu: M52TUB20 Üretim Yılı: 1998~2001 Güç: 150Hp / 190 NM 0-80 km/s: n/a 0-100 km/s: 9,9 sn 0-400 metre: 17,1 sn 0-1000 metre: 30,0 sn.

    Marka : VW Model : Golf MkV 1.4 TSI Motor Kodu: TSI140 Üretim Yılı: 2005~2008 Güç: 140Hp / 220 NM 0-80 km/s: 6,0 sn 0-100 km/s: 8,8 sn 0-400 metre: 16,4 sn 0-1000 metre: n/a

    kaynak motorsporları test verileri...
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  8. #27
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İşte sorun şurdaki bu e46 nın verileri. Vede e46 aynı verilere sahip e36 dan 100+ kg daha ağır.
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  9. #28
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaDCaT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani şimdi golf 36 psi mi basıyormuşmuşmuş ???

    Toplam basınç diyor dikkat edersen sadece turbo basıncı değil..
    muşunu vanını bilmem de kardeş kompresör yardımıyla da olsa basıyor mu basıyor yani ben 2.5'u kafamdan sallamadım onu demek istedim. Yoksa banane ne basarsa bassın. Saygılar.
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  10. #29
    aliC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Görkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla bilmiyorum cidden öleyse 320i motorunu 328 e çevirmeden bence zor gider 160 lıkla ama tabi araba var araba var her zaman derim ,,görmeden bilmeden yorumlamayalım,,, ama bence şuan yoldaki 320i lerin %99 u felan 122 lik sriocccoyla ancak yürür ...
    +1 aynen katılıyorum, 160hp ile 320d zorluyorum ben, 320i ler 122 ile ancak yürür bencede...


    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar saglikli stok e36 320i sciroccodan fark yemedi yaptigimiz denemelerde. 140 lik golf bence saglikli 320i kadar gider.
    O Scirocconun rodajı falan berbat yapılmış olsa gerek, her ne kadar yeni teknoloji olsada rodaj bu TSI larda efsane farkediyor, yaptığım denemelerde gördüm...

  11. #30
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aliC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O Scirocconun rodajı falan berbat yapılmış olsa gerek, her ne kadar yeni teknoloji olsada rodaj bu TSI larda efsane farkediyor, yaptığım denemelerde gördüm...
    Tam olarak rodajı nasıl yapmak lazım TSI'larda ? Tam bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.

    Örneğin 140 HP Golf V'in kullanma kılavuzunda rodaj süresini 1500 km olarak belirleyip 3'e ayırmış ilk 500 km hiç bir şekilde araç zorlanmayıp gaza yüklenilmeyecek 120 km/s hız geçilmeyecek ikinci 500 km araç devirli ve süratli kullanılacak 160 km/s geçilmeyecek üçüncü 500 km'de araç yine zorlanmayıp sakin kullanılacak ancak hız sınırı koymamış.

    Bu konuda bilgisi olan bizi aydınlatırsa iyi olur.
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  12. #31
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cemsultan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dün gece otobanda denon un vtec2 sı golften 200 km de 3 boy yedı, Golf hakkaten iyi gidiyomuş.
    benım vtec2 aracımın 140hp turbo bır araçtan max. 3 boy yemesi iyimidir kötümüdür ?

    not:17 jantlar ve 45 yanak lastıklerım takılıydı

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  13. #32
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benım vtec2 aracımın 140hp turbo bır araçtan max. 3 boy yemesi iyimidir kötümüdür ?

    not:17 jantlar ve 45 yanak lastıklerım takılıydı
    jantlar ağır bişeyse iyisin abi gayet

  14. #33
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı levent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    jantlar ağır bişeyse iyisin abi gayet
    şaka değil gerçekten cok agır namussuzlar , şimdi bı roll yapcam dıyede gözüm yemedi jant sök sac jantları tak falan kendıme 1.5 boy extradan verdım

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  15. #34
    aviator35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu durumda vtec2 iyi gitmiş oluyor zaten golfe göre

  16. #35
    aliC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vanished Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam olarak rodajı nasıl yapmak lazım TSI'larda ? Tam bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim.

    Örneğin 140 HP Golf V'in kullanma kılavuzunda rodaj süresini 1500 km olarak belirleyip 3'e ayırmış ilk 500 km hiç bir şekilde araç zorlanmayıp gaza yüklenilmeyecek 120 km/s hız geçilmeyecek ikinci 500 km araç devirli ve süratli kullanılacak 160 km/s geçilmeyecek üçüncü 500 km'de araç yine zorlanmayıp sakin kullanılacak ancak hız sınırı koymamış.

    Bu konuda bilgisi olan bizi aydınlatırsa iyi olur.
    Evet o stile benzer, (kullanma kılavuzu hastasıyım ) benim aracın kılavuzunu didik didik etmiştim, ilk 1000 km devir saatinin yarısına kadar kullanın diyor, kalan 500 km hepsini kullanın diyor. Aynen de öyle yapmıştım tam gaz da kullandım tüm 1500 km de sakin de gittim ama dediği devirlere hep uydum. (yavaşlarken bile vites küçüte küçülte gidiyodum fln...) Hız sınırı yoktu diye hatırlıyorum...

  17. #36
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şaka değil gerçekten cok agır namussuzlar , şimdi bı roll yapcam dıyede gözüm yemedi jant sök sac jantları tak falan kendıme 1.5 boy extradan verdım
    demekki ben geçermişim bırçet
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  18. #37

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aviator35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu durumda vtec2 iyi gitmiş oluyor zaten golfe göre
    ufakları da taksa golf geçecektir.3 boy az yemiş ama kaç model tsi?

  19. #38
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.735
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bmw nin çok fark yiyeceğini düşünmüyorum sonuçta özenle seçilmiş 3 harf: BMW

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •