15 bine ve 10 yaşında ama hala daş gibi yerle birde olsa içinde tık ses olmayan en iyi yol tutuşuna sahip en önemlisiide sorun cıkarmayan sanayiden uzak tutan yakıtta cimri sağlam bir arac tabiki focus :)
Printable View
15 bine ve 10 yaşında ama hala daş gibi yerle birde olsa içinde tık ses olmayan en iyi yol tutuşuna sahip en önemlisiide sorun cıkarmayan sanayiden uzak tutan yakıtta cimri sağlam bir arac tabiki focus :)
esp li focus sporttrend :)
fiestanın yol tutuşu üstüne tanımam (stockta) hele birde st ise virajda çoğu arabanın içinden geçer.
alfa 145qv cok saglam tutunuyo
focus 2000-2002
:) 15bin e laguna alınabilir yol tutuşda sorun yok :D
spor tek kapı v.b. bi özellik görmeyince yazdım bu arada ibizacupra2 ye binme şansımz oldu hafta sonu oda güzeldi o paraya bulunur mu bilmem :)
EF civic gerçekten pek çok araçtan iyi güzel yol tutuyor. Yazdığınız diğer araçları bilmediğim için birşey diyemiyorum , kıyas yapamıyorum. Focus 2000-2001 tren gibi çizgisinden çıkmıyordu onunda tutuşu güzel. EF civic bilstein + eibach tatmin edici geliştiriyor yol tutuşu hiçte 1500 TL tutmuyor masrafı.
opel corsa+ford focus :)
Her aracın yol tutuşu bir amortisör yay yada coilover ile iyileşir. Hemde her aracın. Ancak bir aracın safkan halinin yol tutuşu önemlidir. Çünkü senin binlerce lira harcayarak elde ettiğin tutunmayı başka bir araç stock halde elde edebilir. Şasenin rijitliğinden tutun direksiyon sisteminin başarısına kadar hatta aks ve dingil ölçülerine kadar çok şey etki dahilinde.
Hangi kasa Corsa bu ?
Schumi mesajın başında yazdığım gibi EF civic orjinal haliyle de gerçekten pek çok araca göre iyi yol tutuyor. Yani safkan halinden bahsediyorum. Bu söylediğimi forumda EF kullanıcısı olupta tersini söyleyen çıkacağını sanmıyorum. senin dediğin de doğru bütün araçlar için geçerli olan şey yay ve amortisör/coilover aracın karakterini değiştiriyor.
Valla ben iyi kondisyonda yürüyen aksamlısını şahsen tecrübe etmedim. Sözüne güvenebileceğim tanıdıklarımdan tecrübe eden yok. Ama dünya otomobil literatüründe ismi geçen bir araçda değil. Görmek lazım birşey diyemiyorum.
fiesta st nin yol tutuşu gerçekten çok iyi ama o fiyatlara alınamama gibi bir durum var. mk5 fiesta sport ta bu konuda oldukça başarılı. araç belli bir noktadan sonra kaymaya başlasa dahi kontrolü kolay bırakmıyor. hem performansı iyi hemde donanım ve yol tutuşu olarak tercih edilir.
Hondaya yol tutuşu EF civicler öğretmiştir... Hondada onca araba bindim denedim integrayada 6 7 sene bindim ef yi aldığım gün diğer arabalarımla dalamadığım virajlara efle korkmadan girdim.. ef civiclerin şasesi ve amartisör sistemi çok başarılı ve şase yere olabildiğince geniş yayılmış... indepented double wishbone süspanyion sisteminin kralınıda honda ef civicte yerleştirmiş... diğer civcleride kullandım en dengesiz şase ek dedir sonra es kasalarda ama başarılı bulduğum şase ve süspanyion sistemi ef civic ve eg civicte.... ama efin tadı bambaşka... denemenizi şiddetle tafsiye ederim....
15 bine dolu awd araç var ya ozaman onlarıda katın işin içine ;)
astra gsi kullananlardan yorum alabılırmıyım peki :) bi tık önde şuan :) 306 gti temızlerıne 15den fazla istiolar 106 gti tadını aldım honda istemiyorum clio rsin iç aksamı öldrüo beni :D bmw e36ımız var ama benim değil o yuzden istedıgım seylerı yapamıyorum ama 2. araba olarak gereksiz olur :) alfaya hıc gırmıyım :D
haftasonu kullanırım genelde kullanması zevklı bi araba lazım bana :D
astra gsi ve focus kalıyor geriye
gsi ring videosu buldum :)
http://www.youtube.com/watch?v=_EUT0...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=YCgZb...eature=related
bide bu var sonlara doğru daha güzel :)
Astra GSi ,306 GTi veya focus arasında orjinal hali ile muhtemelen yol tutuş konusunda 306 ve focus astradan daha başarılı olcaktır.
Astra GSi'da sadece amortisör ve yay değiştirdiğinde yol tutuşu çok değişiyor. Konfora dayalımı üretim yaptılar naptılar bilmiyorum ama yay ve amortisör ile araba kendine geliyor. Direksiyon kutusunun durumuda önemli bu arada ***** eski araçlar.
Göreceli bi konu fakat içi ve dışı bence daha yakışıklı diğerlerinden Astra GSi'ın
Yol tutuşunun yanında sürüş karakteristiği, sorunsuzluk, dayanıklılık, motor teknolojisi vs. Astra GSi bir adım önde bence.
+
YouTube - ‪Speed-Day Chenevierés 17.09.2010, Opel Astra F, D. Stadler/R. Burri‬‏
clio rs'i üzmüş sanırım :D
Arkadaslar bana gore ıyı yol tutus lımıtlerde ve lımıt ustu kullanımda aracın ne derece kullanılabılır oldugudur, o yuzden 106 çok çok ıyı yol tutan bı arac deıldır, kısa wheelbase buna ızın vermez ztn, yavas pıstlerde basarılıdır, yuksek hızda sorun yasar.
astra gsıda stock halde o kdr ıyı deıldır yumusak bı aractır..
burada en ıyı focus ve 306tır ıdeal ız acıklıgı ve wheelbase ıle,.. 4 cekerde tek basına bırsey ıfade etmez maalesef..
coıl ılede butun aracların yol tutusu deısır ztn bana göre aracı cok sert yapmadan ıyı yol tutması onemlıdır..
valla ben vti 306 gti ve sporttrend'e bindim.. içlerinde en iyisi yoldan çıkmayan focus'tu bi de dip basmıştık AT focus bizim şerefin arabası tren gibiydi aydan çıkmıyordu..
Timu benim ilk aldığımda EF orjinal yay ve amortisör ile gerçekten başarılıydı ve dediğin gibi gözümü korkutan virajlara çok rahat giriyordu çizgisinden ödün vermeden. Bunu blistein ve eibach ile desteklediğimde tarif edilemez bir yol tutuş elde ettim. Gerçekten dediklerine içtenlikle katılıyorum. Crx için aynı şeyleri söyleyemiyorum maalesef bu yüzden EF hep içimde uhde kalacak :( ileride belki durumlar müsaade ederse zewk için üçüncü araç olarak alır kenara koyarım..
iko sende golf 3 gti yokmu
Onun yol tutuşu nası benim aracı biliyosun henüz basmadım ama bu haliylede oldukça iyi tutunuyo
15.000e kadar 106 gti
150.000e kadar focus rs :)
focus rs diyor yalnız kanka focus st değil :)
focus rs'e yazıklar olsun hahahahaha :D :D
bende EF sedan tercih etmemin nedeni ağırlık merkezi daha ortad aolmasından dolayı ama mallesef deidğin gibi crx te ağırlık fazla önde... neredeyse bütün ağırlık önde ve viraja giridğin anda önden kaymalar kıçı hızlı kaybetme sıkıntıları yaşanıyor onuda CRX VT de arkaya daha geniş salıncak ve ekstradan daha kalın bir viraj (stabilizer) demiri kullanarak yapmışlar ( normalde trdekilerde arka viraj demiri inceciktir varlığı yokluğu belli dğeil :) )
bencede varsa imkanın mutlaka bir tanesini al koy kenara bende sedanı bira zkaportasını bitireyim swap düşüncem var B18 onu takarsam komple intrgra salıncağı fren merkezi yerleştirecğeim bide güzel bir amartisör kule gergileriyle vs mükemmel bir araç olur kanatindeyim :D
eğer megane pistte focusu böyle ezerek geride bırakmışsa ben başka ne diyebilirimki reno için?
aşmış kendini valla renault helal olsun.
o kadar farkı redbull lotusa atmadı. :D
çizelim 150.000lik zirveden focusu, r26yı koydum en başa.
EF civic bayagi ovgu almis hic denemedim ama CRXin virajda EK civicten iyi oldugu kesindir...