106 yol tutuş viraj hızı ile ilgili bir rekoru vardı diye hatırlıyorum ferrarinin bir modeline kaptırmıştı rekoru diyecektim ki onun la ilgili bir video geldi sanırım
Printable View
106 yol tutuş viraj hızı ile ilgili bir rekoru vardı diye hatırlıyorum ferrarinin bir modeline kaptırmıştı rekoru diyecektim ki onun la ilgili bir video geldi sanırım
15 bine ve 10 yaşında ama hala daş gibi yerle birde olsa içinde tık ses olmayan en iyi yol tutuşuna sahip en önemlisiide sorun cıkarmayan sanayiden uzak tutan yakıtta cimri sağlam bir arac tabiki focus :)
esp li focus sporttrend :)
fiestanın yol tutuşu üstüne tanımam (stockta) hele birde st ise virajda çoğu arabanın içinden geçer.
alfa 145qv cok saglam tutunuyo
focus 2000-2002
:) 15bin e laguna alınabilir yol tutuşda sorun yok :D
spor tek kapı v.b. bi özellik görmeyince yazdım bu arada ibizacupra2 ye binme şansımz oldu hafta sonu oda güzeldi o paraya bulunur mu bilmem :)
EF civic gerçekten pek çok araçtan iyi güzel yol tutuyor. Yazdığınız diğer araçları bilmediğim için birşey diyemiyorum , kıyas yapamıyorum. Focus 2000-2001 tren gibi çizgisinden çıkmıyordu onunda tutuşu güzel. EF civic bilstein + eibach tatmin edici geliştiriyor yol tutuşu hiçte 1500 TL tutmuyor masrafı.
opel corsa+ford focus :)
Her aracın yol tutuşu bir amortisör yay yada coilover ile iyileşir. Hemde her aracın. Ancak bir aracın safkan halinin yol tutuşu önemlidir. Çünkü senin binlerce lira harcayarak elde ettiğin tutunmayı başka bir araç stock halde elde edebilir. Şasenin rijitliğinden tutun direksiyon sisteminin başarısına kadar hatta aks ve dingil ölçülerine kadar çok şey etki dahilinde.
Hangi kasa Corsa bu ?
Schumi mesajın başında yazdığım gibi EF civic orjinal haliyle de gerçekten pek çok araca göre iyi yol tutuyor. Yani safkan halinden bahsediyorum. Bu söylediğimi forumda EF kullanıcısı olupta tersini söyleyen çıkacağını sanmıyorum. senin dediğin de doğru bütün araçlar için geçerli olan şey yay ve amortisör/coilover aracın karakterini değiştiriyor.
Valla ben iyi kondisyonda yürüyen aksamlısını şahsen tecrübe etmedim. Sözüne güvenebileceğim tanıdıklarımdan tecrübe eden yok. Ama dünya otomobil literatüründe ismi geçen bir araçda değil. Görmek lazım birşey diyemiyorum.
fiesta st nin yol tutuşu gerçekten çok iyi ama o fiyatlara alınamama gibi bir durum var. mk5 fiesta sport ta bu konuda oldukça başarılı. araç belli bir noktadan sonra kaymaya başlasa dahi kontrolü kolay bırakmıyor. hem performansı iyi hemde donanım ve yol tutuşu olarak tercih edilir.
Hondaya yol tutuşu EF civicler öğretmiştir... Hondada onca araba bindim denedim integrayada 6 7 sene bindim ef yi aldığım gün diğer arabalarımla dalamadığım virajlara efle korkmadan girdim.. ef civiclerin şasesi ve amartisör sistemi çok başarılı ve şase yere olabildiğince geniş yayılmış... indepented double wishbone süspanyion sisteminin kralınıda honda ef civicte yerleştirmiş... diğer civcleride kullandım en dengesiz şase ek dedir sonra es kasalarda ama başarılı bulduğum şase ve süspanyion sistemi ef civic ve eg civicte.... ama efin tadı bambaşka... denemenizi şiddetle tafsiye ederim....
15 bine dolu awd araç var ya ozaman onlarıda katın işin içine ;)
astra gsi kullananlardan yorum alabılırmıyım peki :) bi tık önde şuan :) 306 gti temızlerıne 15den fazla istiolar 106 gti tadını aldım honda istemiyorum clio rsin iç aksamı öldrüo beni :D bmw e36ımız var ama benim değil o yuzden istedıgım seylerı yapamıyorum ama 2. araba olarak gereksiz olur :) alfaya hıc gırmıyım :D
haftasonu kullanırım genelde kullanması zevklı bi araba lazım bana :D
astra gsi ve focus kalıyor geriye