gsi ring videosu buldum :)
http://www.youtube.com/watch?v=_EUT0...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=YCgZb...eature=related
bide bu var sonlara doğru daha güzel :)
Printable View
gsi ring videosu buldum :)
http://www.youtube.com/watch?v=_EUT0...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=YCgZb...eature=related
bide bu var sonlara doğru daha güzel :)
Astra GSi ,306 GTi veya focus arasında orjinal hali ile muhtemelen yol tutuş konusunda 306 ve focus astradan daha başarılı olcaktır.
Astra GSi'da sadece amortisör ve yay değiştirdiğinde yol tutuşu çok değişiyor. Konfora dayalımı üretim yaptılar naptılar bilmiyorum ama yay ve amortisör ile araba kendine geliyor. Direksiyon kutusunun durumuda önemli bu arada ***** eski araçlar.
Göreceli bi konu fakat içi ve dışı bence daha yakışıklı diğerlerinden Astra GSi'ın
Yol tutuşunun yanında sürüş karakteristiği, sorunsuzluk, dayanıklılık, motor teknolojisi vs. Astra GSi bir adım önde bence.
+
YouTube - ‪Speed-Day Chenevierés 17.09.2010, Opel Astra F, D. Stadler/R. Burri‬‏
clio rs'i üzmüş sanırım :D
Arkadaslar bana gore ıyı yol tutus lımıtlerde ve lımıt ustu kullanımda aracın ne derece kullanılabılır oldugudur, o yuzden 106 çok çok ıyı yol tutan bı arac deıldır, kısa wheelbase buna ızın vermez ztn, yavas pıstlerde basarılıdır, yuksek hızda sorun yasar.
astra gsıda stock halde o kdr ıyı deıldır yumusak bı aractır..
burada en ıyı focus ve 306tır ıdeal ız acıklıgı ve wheelbase ıle,.. 4 cekerde tek basına bırsey ıfade etmez maalesef..
coıl ılede butun aracların yol tutusu deısır ztn bana göre aracı cok sert yapmadan ıyı yol tutması onemlıdır..
valla ben vti 306 gti ve sporttrend'e bindim.. içlerinde en iyisi yoldan çıkmayan focus'tu bi de dip basmıştık AT focus bizim şerefin arabası tren gibiydi aydan çıkmıyordu..
Timu benim ilk aldığımda EF orjinal yay ve amortisör ile gerçekten başarılıydı ve dediğin gibi gözümü korkutan virajlara çok rahat giriyordu çizgisinden ödün vermeden. Bunu blistein ve eibach ile desteklediğimde tarif edilemez bir yol tutuş elde ettim. Gerçekten dediklerine içtenlikle katılıyorum. Crx için aynı şeyleri söyleyemiyorum maalesef bu yüzden EF hep içimde uhde kalacak :( ileride belki durumlar müsaade ederse zewk için üçüncü araç olarak alır kenara koyarım..
iko sende golf 3 gti yokmu
Onun yol tutuşu nası benim aracı biliyosun henüz basmadım ama bu haliylede oldukça iyi tutunuyo
15.000e kadar 106 gti
150.000e kadar focus rs :)
focus rs diyor yalnız kanka focus st değil :)
focus rs'e yazıklar olsun hahahahaha :D :D
bende EF sedan tercih etmemin nedeni ağırlık merkezi daha ortad aolmasından dolayı ama mallesef deidğin gibi crx te ağırlık fazla önde... neredeyse bütün ağırlık önde ve viraja giridğin anda önden kaymalar kıçı hızlı kaybetme sıkıntıları yaşanıyor onuda CRX VT de arkaya daha geniş salıncak ve ekstradan daha kalın bir viraj (stabilizer) demiri kullanarak yapmışlar ( normalde trdekilerde arka viraj demiri inceciktir varlığı yokluğu belli dğeil :) )
bencede varsa imkanın mutlaka bir tanesini al koy kenara bende sedanı bira zkaportasını bitireyim swap düşüncem var B18 onu takarsam komple intrgra salıncağı fren merkezi yerleştirecğeim bide güzel bir amartisör kule gergileriyle vs mükemmel bir araç olur kanatindeyim :D