Bu kadar sayfa tartışma olacağını bilseydi Renault RS serisini çıkarmazdı.
Printable View
Bu kadar sayfa tartışma olacağını bilseydi Renault RS serisini çıkarmazdı.
210hp civarında bir clio rs
stock megane rs i her koşulda kesekağıdına çevirir bunu tartışmaya gerek yok bence
ama biraz kurcalanmış bir megane rs (yaklaşık 270-280hp) clioyu özellikle uzunda ve turbo devir bantlarında affetmez
stock clio rs - stock megane rs denendi
5. vitese atana kadar clio rs önde 200 den sonra megane rs hafiften açılmaya başlıyor
sorun yok abi her türlü denerim. herkes bilir geçmek geçilmek bana koymicanı.
Şef Kadir emmi gelicem gelicem diyorsun sürekli mındar oluyorsunuz :D
O İboyada kılım bu aralar yancı gelsin o benim panpam :D
hocam sorum net olarak şu :
224 pslik sağlıklı stok bir mrs ile 210 pslik clio 220 de bassalar kım daha ıyı hızlanır. kısa şanzıman olması sorunun dışında bir durum değil. kısa şanzıman da olabilir. ama onu ayrıntılı açıklarsan sevinirim. mesela şoyle açıklayabilirsin. kısa ile clio şu sürate kadar gider vs vs...
sımdı uzaktan don bıcmek gıbı olacak ama sunu soyleyım.
Filtre Cip eksoz Clio RS 180 e kadar ultra iyi 5 e atınca kapı duvar olur.
Kısa sanzıman ve 45 yanak ve yukarıdaki sistem 200 e kadar gayet iyi sonra yavaslama egilimi
Dereceli ve devamı 220 e kadar gayet iyi.
Tayyar Clio denemelerinden zaten bu dedigimin tamamını canlı görürsün.
Ben de sunu sorayım Clio 210 HP de Megane ne diye 224 eli armut mu topluyor Megane cının :)
onun dısında Clio nun 200 ustu hızlanma egilimi ile meganın kının soracaksan
Meganın ust hızlara cıkısının clıo dan cok daha ıyı oldugunu herkes soyler zaten
tamam ben m3 bıle gormedım:D:D::D
stock mrs 220den sonra cokmu ıyı gıdıyo sanıyorsunuz anlamadımki, 236 km top speedı olan alet,328 dedıgın araba 193 hp ıle o suratı gecıyor astra cupede oyle..
ben 200 bg fılanken vectrada, arkadan roket gıbı gelıodum 220de mrs ın:D vıdeosu var
araststs 61 cvbını beklıyorum..
210 clıo mrs 220de basarsa hıc bellı olmaz denk olur bence.. cvk s2knın pesınden 2 boy fılan gıdıodu 220 230larda s2knın arayı fazla actırmıodu..
Hadi bakalım şimdi yeni bir konu başladı :D 220 de basılacak 240 ta bitecek bir roll :D Ya üstatlar gelin İstanbula hele sıcak çayımızı içelim orada konuşuruz sittir edin burdan tahmin yürütmeyi :)
Ya ben de kaçıcam diyorum ama olmuyor bi türlü. Zamk gibi yapıştık buraya. Ben de tekne aldım en ufak fırsatta tekneyle kaçıyorum şehirden :D Sen de yanlız İstanbul kaçıp Ankaraya gidilir mi be adam :D Hadi Antalya Alanya Kuşadası filan desen anlıcam da Ankara ne alak yaw :D
O da mumkun fakat doğustan NA aracı sonradan turboya cevirip saglıklı kullanmak ıcın gereken butce epeyce yuksek.
Şimdi ben böyle yazınca hemen karşı çıkan olur.
Olur mu
550 TL turbo 300 TL cooler 250 TL piston ....
diyenler çıkacak o tarz uygulamalarda genelde sanayii içerisinde anca tur atacak seviyelerde kalıyor.
Prof uygulama örneği Hulk tur ona da harcanan para bellidir. Ya da Ankaradaki 206RC dir.
megane rs e
su takılır
K-Tec Racing - Renault Tuning Styling Motorsport Specialists
ustune de hibrid turbo konursa kaymaklı ekmek kadayıfı olur.
Belli bir yerden sonra iki araç içinde aynı şey geçerli bence.Motor içine girilecekse önceden turbo veya atmosferik olmasının pek önemi kalmıyor.
Hedef önemli tabi hulk gibi gitmesi isteniyorsa her araca iyi para harcamak lazım.
Merak ettiğim birşey daha var Megane rs motor içine girmeden nekadar gücü kaldırabiliyor? bide şanzımanın dayanabildiği max tork ne acaba yurt dışında deneyen olmuş mu bilginiz var mı?
ozleyıpte kavusamayanlara gelsın
megane rs
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot..._6196830_n.jpg
arastts kacma isine gelmeyince :), ya jettayla 260 goren biri vardi forumuun birinde o sen deildin dimi:D
hayırlı olsun ibo mutluluklar
Beyler hani biz buradan yazışıyoruz ya Clio Megane diye. Fransızların umurunda değil valla. Ulan Ctesiden beri Paristeyim 1 tane Megane Rs F1 gördüm bi tane yeni Megane RS gördüm hiç Clio RS görmedim ama dünya kadar 106 GTI, 306 GTI ve SAXO VTS gördüm. Bak 206 GTI da görmedim mesela.