MultiAir i Alfa Romeo da deneyeceğim. TCT diye çift kavramalı otomatık sanzumanıda var. 0-100 ü 7-8 sn civarında. Üzeceğini düşünmüyorum. Kilo olarakta 1100 kilo civarı yine sanırsam. (Mito)
1.4tsi 122 leonun 1.4t-jet 120hp bravo karşısında zor tutunduğu bir video vardı. Fiat yine bir süpriz yapar diyorum ben
o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
Burak ÇAPKAN
Volkswagen Ticari Araç Satış
Sizin arac linea degilmi? Bravo dan hem daha hafif , hemde lastikleri ince ve ufak. Dolayisiyla siz Bravodan daha iyi yurursunuz gibi geliyor. 110 beygirlik psa grubuna gelince o motorlarin 105 beygirlik bravolari gecmesi bence normal. Hele birde 225 tabanli sport paketse bravo zorlanabilir. Ama bravonun 120 likleri de var biliyorsunuz. Onlarin c4 m4 rahat ayiracagini dusunuyorum.
bende 122 tsi var yazılımlı,dynoda 140 tan fazla veriyor ama 140 lık tsi beni geçiyor.twincharge cok verimli.
fiatın yeni motorunu bilmem denemek lazım.ama twincharge tsi güzel.
http://www.techturkey.com/forum/isle...yno-sheet.html
aracım vp 1,9 tdi 110 hp 240 nm bora comfortline idi
Burak ÇAPKAN
Volkswagen Ticari Araç Satış
yok ben hiç bir zaman markacı olmadım olanıda anlamadım nasıl olunuyor
vwden fiata ben yeni geçtim
mantıklı hesaplı donanımlı v.s denk geldi hesapta yokken çıkardım poşetleri taktım plakaları üstüne
mantıklı olan kafama yatan araç bir kaç sene hayatımda yerini alır iyisiyle kötüsüyle
benimle birlikte yaşamayacak ya
yok ama cidden bilmiyorum pratikte hangisi iyi
aracım 5000 leri bir geçsin bir kaç defa yol görsün denk araçlarla görmek açısından bende denemek isterim
şu an için aracın orjinal ına dokunmayacağım çünkü
Burak ÇAPKAN
Volkswagen Ticari Araç Satış
1.6 dizel olarak 128 hp lik crdi lar cok guzel.. yazılım sornası da atmosferik arac gibi ve hayatımda gordugum belkide turbo devreye girene kadar lag yaratmayan en guzel kullanımlı dizel..
haha.denemek lazım.diğer yerdeki mesajı kapatmıs filtrelemiş anlamamıstım simdi caktım
buradanda mrblar
Birde videolarda 160 tsi la leon filan deniyordu,fiatta vardı.janttan bitiyor o leon.orjinal jantlarla,bi daha denesin.15-16 jantlı bi yazılımlı 122 tsi ,interlagos jantlı dsg sciroccoyla kesinlikle cok cekişmeli gider.
Mantik düz dimi? Düz oldugu kadar da acemice geldi heralde. Merak etmeyin ben biliyorum araci yürüten faktorlerin neler oldugunu. Ruzgar direncinin bile formulunu bulabiliyosun simdi, allaha sukur internet var. zor degil son disli filan, hesap yapmak. Onu ben oraya laf olsun diye yazmadim. 290 nm lik bravo 240 nm lik psa lara geciliyor derse birisi, bende onu yazarim cevaben zira birilerinin aracı yuruten seyin tork degilde torkun uretebildigi guc oldugunu bilmesi gerekir once. Şanzimani sonra anlatirsiniz ona..![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)