User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
78 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Bravo multiair 140- golf tsi 140

  1. #20
    Boost Up - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Alemdağ.
    Mesaj
    7.157
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    MultiAir i Alfa Romeo da deneyeceğim. TCT diye çift kavramalı otomatık sanzumanıda var. 0-100 ü 7-8 sn civarında. Üzeceğini düşünmüyorum. Kilo olarakta 1100 kilo civarı yine sanırsam. (Mito)
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kemik sesleri eşliğinde gideri var beyler, olur olur bethoven ın 8. senfonisi bile çalınır bunla

  2. #21
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı efe_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabiki vw...fiat'ın multijetlerinide gördük... 290 tork diyor ) 240 nm tork verisi olan bütün dizeller geçiyor onu
    240 nm orj. torklu bir boradan sonra
    290 nm lik bu aracımı aldım
    240 nm lik torklu araçların ayıra ayıra geçişini gerçekten çok merak ediyorum nasıl geçiyormuş acaba

    +aracım 1300 küsür kilo
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  3. #22
    Jeandan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    1.551
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4tsi 122 leonun 1.4t-jet 120hp bravo karşısında zor tutunduğu bir video vardı. Fiat yine bir süpriz yapar diyorum ben

  4. #23
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.204
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu link size ne ifade etti ? 0-100 hızları bravo 8.9, golf 8.5 yazıyor demekki golf geçiyor yani ? sizce bu süreleri test ile mi elde ettiler yoksa hazır verileri mi yazdılar ?

  5. #24

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    Samsun / İstanbul
    Mesaj
    4.561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    240 nm orj. torklu bir boradan sonra
    290 nm lik bu aracımı aldım
    240 nm lik torklu araçların ayıra ayıra geçişini gerçekten çok merak ediyorum nasıl geçiyormuş acaba

    +aracım 1300 küsür kilo
    Vallahi çıkıp bir megane III veyahut focus , c4'le deneyin derim...Tork bandı çok dar 1.6 dizellerin...değerler kadar gitmiyor o yüzden...

  6. #25
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
    meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
    kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
    en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
    ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  7. #26

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
    meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
    kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
    en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
    ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
    Sizin arac linea degilmi? Bravo dan hem daha hafif , hemde lastikleri ince ve ufak. Dolayisiyla siz Bravodan daha iyi yurursunuz gibi geliyor. 110 beygirlik psa grubuna gelince o motorlarin 105 beygirlik bravolari gecmesi bence normal. Hele birde 225 tabanli sport paketse bravo zorlanabilir. Ama bravonun 120 likleri de var biliyorsunuz. Onlarin c4 m4 rahat ayiracagini dusunuyorum.

  8. #27

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
    meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
    kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
    en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
    ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu link size ne ifade etti ? 0-100 hızları bravo 8.9, golf 8.5 yazıyor demekki golf geçiyor yani ? sizce bu süreleri test ile mi elde ettiler yoksa hazır verileri mi yazdılar ?
    Yanlis bilmiyorsam golf 140 ligin 0-100 fabrika veris 9.1 sn. Ama turkiye testlerine 9,4 olarak cikti. Ama benzin kaslitesinin tsi motor uzeindeki etkisi de surekli bahsedilen bir konu tabi...

  9. #28

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    240 nm orj. torklu bir boradan sonra
    290 nm lik bu aracımı aldım
    240 nm lik torklu araçların ayıra ayıra geçişini gerçekten çok merak ediyorum nasıl geçiyormuş acaba

    +aracım 1300 küsür kilo
    O bora 2.3 muydu acaba?

  10. #29

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende 122 tsi var yazılımlı,dynoda 140 tan fazla veriyor ama 140 lık tsi beni geçiyor.twincharge cok verimli.
    fiatın yeni motorunu bilmem denemek lazım.ama twincharge tsi güzel.

  11. #30
    By_HaNNibaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    Bursa-Akhisar
    Mesaj
    5.972
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı _Burak_ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o dediğiniz araçların ikiside 1,6 dizel,
    meg3 80 lik falansa zaten albealarla yürür
    kısmet olursa araç kendine geldikten sonra elbet denemek isteri isteyen olursa
    en azından görmüş oluruz neyin ne olduğunu
    ama bu sınıfta hemen her çeşit aracı kullanmış biri olarak söylüyorum aracın performansı o kdar kilosuna rağmen hiçte yabana atılacak cinsten değil
    Siz o 1.6yla gidip turbo vti geçseniz hiç bişey ifade etmez fiat araclarinin yürüdüğünü ne kimse istiyor nede göz önüne aliniyor cok garip honda 1.6 turbo dizel bi araç cıkarsa k20+turboyu geçer denir.

    En güzeli araci aldiğinizda 1.4 tsi bulunur illaki dener görürsünüz

  12. #31

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende 122 tsi var yazılımlı,dynoda 140 tan fazla veriyor ama 140 lık tsi beni geçiyor.twincharge cok verimli.
    fiatın yeni motorunu bilmem denemek lazım.ama twincharge tsi güzel.
    Onur merhaba kardesim. Sen o katilimda sanirim muzigi sonuna kadaracmamissindir ondan ger kalmis olabilirsin

  13. #32
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O bora 2.3 muydu acaba?

    http://www.techturkey.com/forum/isle...yno-sheet.html

    aracım vp 1,9 tdi 110 hp 240 nm bora comfortline idi
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  14. #33
    _Burak_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.135
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı By_HaNNibaLL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Siz o 1.6yla gidip turbo vti geçseniz hiç bişey ifade etmez fiat araclarinin yürüdüğünü ne kimse istiyor nede göz önüne aliniyor cok garip honda 1.6 turbo dizel bi araç cıkarsa k20+turboyu geçer denir.

    En güzeli araci aldiğinizda 1.4 tsi bulunur illaki dener görürsünüz
    yok ben hiç bir zaman markacı olmadım olanıda anlamadım nasıl olunuyor
    vwden fiata ben yeni geçtim
    mantıklı hesaplı donanımlı v.s denk geldi hesapta yokken çıkardım poşetleri taktım plakaları üstüne
    mantıklı olan kafama yatan araç bir kaç sene hayatımda yerini alır iyisiyle kötüsüyle
    benimle birlikte yaşamayacak ya

    yok ama cidden bilmiyorum pratikte hangisi iyi
    aracım 5000 leri bir geçsin bir kaç defa yol görsün denk araçlarla görmek açısından bende denemek isterim
    şu an için aracın orjinal ına dokunmayacağım çünkü
    Burak ÇAPKAN
    Volkswagen Ticari Araç Satış

  15. #34
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.6 dizel olarak 128 hp lik crdi lar cok guzel.. yazılım sornası da atmosferik arac gibi ve hayatımda gordugum belkide turbo devreye girene kadar lag yaratmayan en guzel kullanımlı dizel..

  16. #35
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 dizel olarak 128 hp lik crdi lar cok guzel.. yazılım sornası da atmosferik arac gibi ve hayatımda gordugum belkide turbo devreye girene kadar lag yaratmayan en guzel kullanımlı dizel..
    cerato koup'a da koysalar şu motoru ahhh

  17. #36

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Onur merhaba kardesim. Sen o katilimda sanirim muzigi sonuna kadaracmamissindir ondan ger kalmis olabilirsin
    haha .denemek lazım.diğer yerdeki mesajı kapatmıs filtrelemiş anlamamıstım simdi caktım buradanda mrblar
    Birde videolarda 160 tsi la leon filan deniyordu,fiatta vardı.janttan bitiyor o leon.orjinal jantlarla,bi daha denesin.15-16 jantlı bi yazılımlı 122 tsi ,interlagos jantlı dsg sciroccoyla kesinlikle cok cekişmeli gider.

  18. #37
    HaKo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Arasts61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    110 beygirlik araç 105 beygirliği gecer. bunda garip olan nedir?
    bu mantıkla golfle bravoda kafa kafaya gider neyi tartışıyoruz ?
    [I]
    CORVETTE C7 Z51 STINGRAY
    BMW X3 SDRIVE

  19. #38

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    47
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.919
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı HaKo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu mantıkla golfle bravoda kafa kafaya gider neyi tartışıyoruz ?
    Mantik düz dimi? Düz oldugu kadar da acemice geldi heralde. Merak etmeyin ben biliyorum araci yürüten faktorlerin neler oldugunu. Ruzgar direncinin bile formulunu bulabiliyosun simdi, allaha sukur internet var. zor degil son disli filan, hesap yapmak. Onu ben oraya laf olsun diye yazmadim. 290 nm lik bravo 240 nm lik psa lara geciliyor derse birisi, bende onu yazarim cevaben zira birilerinin aracı yuruten seyin tork degilde torkun uretebildigi guc oldugunu bilmesi gerekir once. Şanzimani sonra anlatirsiniz ona..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •