Yakit-konfor-guvenlik-performans rs
Goruntu- gsi
Ve herzaman yeni yenidir
Printable View
Yakit-konfor-guvenlik-performans rs
Goruntu- gsi
Ve herzaman yeni yenidir
opel astra gsı SFI tartışmasız derim...
206 ne oldu...
bildiğim kadarıyla rs lerde öyle kronik sorunlar yok..ayrıca zaten 00-01 model ..astranın görüntüsü filan hoşuma gidiyor..zaten eskiciyimdir..:) ama rs al derim 94 çok eski be kardeşim..:)
gsi=sorun=sanayide bitmeyen saatler :)
clio rs'in astra gsi'dan bariz üstün olduğu birkaç şey söyleyebilir misiniz merak ettim :)
evet 94 senesinden beri anası bellenmiş canı alınmış her otomobil sanayide bitmeyen saatleride beraberinde getirir :) gsi'a özel bişey değil yani..
3 senedir gsi'a biniyorum şuana kadar mecburi değiştirdiğim 2 parça var biri fan motoru diğeri benzin pompası. haricinde bozulupta değiştirmem gereken parça olmadı
not: arabam 265.000 km de
gsi 1993-95 senesinde avrupada ksko değeri çok yüksekmiş sebebi güzelliğinden ötürü hırsızların dadanmış olduğu araçmış.
bilen bilir vsl 77 efsane gsi benimdi çok güzel araçtır bendeki 95 model di türkiyede 3 tane 95 var diyemez kimse 94 sondur ama bir kaçtane 94 sonunda trafiğe çokmış 95 var herneyse gelelim yürüyüşüne sağlıklı bir gsi ile geçebileceğin araçları sayıyım ki bir ton videom var sağda solda izlenebilir 106 gti,vts,306 gti.vtec bu araçları geçebilirsin 106 ile vts ile makara yaparsın 306 ile vtec de sağlıklı iseler biraz terlersin ama alırsın hiçbir zaman gsi rs i geçemez rs herzaman almıştır ama görüntü şekil dersen gsi ı hiçbirine değişmem kemikli araç temiz gsi yok denecek kadar az sen en iyisi 3 daha koy rs al
aynen astra bence de görünüş olarak tercih sebebidir.
bence megane f7r larada bakılabilir bütçe açısından
GSİ vs Clio Rs karşılaştırması biraz değişik olmuş :)
Fan club olmadan objektif olarak RS yakıt - performans - sağlamlık -görünüş - frenaj - parça bulma kolaylığı gibi herşey göz önünde olaraktan daha bi iyi gibi be arkadaş
astra gsi ın hikayesi şu:
2.0 lt 150 hp ile 8 sn de 100 yapabilen ve 220km maksimum süratle zamanındaki rakipleri arasında 1 numara. bugün 170 ps lik golfun de suratı 220.
95 yılına kadar olan astra ların zamanına göre hayvan gibi güzel olması nedeniyle sigorta şirketleri arac için ekstra prim istiyorlar. sebebi de bu araçların aşırı derecede çalınması. ayrıca yuksek beygir gucu de sigorta primlerini artıran diger bir faktor.
bu primler yüzünden aracın satışları düşecek korkusuyla öncelikle aracın tipi değişiyor, 96 da da 136 ya düşürülüyor.
fakat gsi efsanesini bu şekilde heder etmek opelin başına bela oluyor.
bu sefer o imajı silmek için aracın yeni versiyonlarına sporty vs gibi dandik isimler koyuyorlar.
clio dediğinde williamsın motorundan başka hiç bi özelliği olmayan bir araba. ama sonuçta o motor da saygıyı hak ediyor.
GSI'a hiç binmedim yalan yok. Yolda denk gelenler oldu. Performansı felan bir kenara bırakırsak 6 hatta 7 sene az bir rakam değil. Clio RS derim.
araçlar aynı nesil olmadıgı için direk karşılaştırmak aslında doğru olmuyor. bi özelliği yok derken kotudur demiyorum ama gsi gibi allengirli bir durumu var mı?
aslında şoyle desem en doğrusu olur. deselerki 2001 yılına dönüp 0 rs e mi binmek istersin, yoksa 94 yılına dönüp 0 GSI a mı? düşünmeden 94 derim..