Dogru manueller daha suratli. Ama herkesin arabasi 240-250 goruyorya benimki harbiden 230 da kaliyor:)
Printable View
Ankara-İst arasında Ankara çıkışında güzel inişler var oralarda çıkman lazım . Birde denemeden önce sürekli 200 basmadan (yağ sıcaklığı fazla artmadan) orta seyir - top speed deneyebilirsin. Eğer araç 230 larda 5. viteste devir çevirmeyi keserse gaz pedalını en dipten 1. kick e kadar bırak dsg vites büyütsün 6 ya geçsin. Devir düşecektir 6 da bir miktar daha çevirebilirsin yokuş aşağı.
yoldan yola göreceğiniz max hız fark ediyor rüzgar faktörü büyük etken. rüzgarı arkana alarak 250 gördüğün yolda ters istikamete 250 göremeyebilirsin
meyilde t-jet ile 5700-5750 devirde bende 230 u görüyorum.
1. vites: 3.455
2. vites: 1.870
3. vites: 1.360
4. vites: 1.051
5. vites: 0.861
Son dişli: 3.790
195/50/15
[(15*25.4)+(195*0.50*2)]*3.14=1.808mt
6500rpm
1.808*(6500/3.790/0.861/1000)*60= 216km/h
6750rpm
1.808*(6750/3.790/0.861/1000)*60= 224km/h
7000rpm
1.808*(7000/3.790/0.861/1000)*60= 232km/h
7250rpm
1.808*(7250/3.790/0.861/1000)*60= 241km/h
7500rpm
1.808*(7500/3.790/0.861/1000)*60= 249km/h
260 görmesi icin 7800 devir çevirmesi lazım. İsterse 600kg 600hp olsun dişli oranın neyse son hızın ona göre olur.
İstanbula geldim. Yarin sabah 11de anadolu yakasinda bulusacagiz. Gelmek isteyenler pm atsin.ayrinti alsin. Araclar: golf gt revo, jetta tsi 170, 206 gti, t- jet.
video çekmeyi unutmayın ha :D
tamam merak etme. lazer mesafe ölçer aldım. 190 gibi golfun arka ramponuna sıkıp aramdaki mesafeyi ölçeceğim. oyle 3 boy koydu 4 boy ayırdı elek etti vs yok. teknik konuşcaz abicim .:D:D
bu arada yolda gelirken benim motor lambam yandı mola verdikten hemen sonra. gökhan adaptasyon yapmıştı en son. rakım farkından olabilir mi. sanki rolanti biraz düştü (690 d/d civarları şu an) hafif titriyor gibi? önerin nedir :)
gökhan neyin adaptasyonunu yapmıştı?
rölantin 100rpm kadar aşağı düşmüş. VAG a bağlayıp bir bakmak lazım motor lambası neden yandı? rölanti regülatöründe bir problem mi var?